IMPACT
SEMINAR #1
„Inbound marketing over generations”
KIEDY I GDZIE?
22 kwietnia 2016 r.
start godz. 9:30
Narodowy Instytut Audiowizualny
Warszawa ul. Wałbrzyska 3/5

Narodowy Instytut Audiowizualny
22 kwietnia 2016 – Impact Seminar #1
PROGRAM
WYSTĄPIENIA
- Wprowadzenie – Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Sales Quality, MIP
- Plemiona i pokolenia – czym są X, Y, Z – perspektywa społeczna – Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, Business Unit Manager, IQS
- Marketing perspective of inbound marketing over generations (prelekcja w jęz. ang.) – Ivan Hernandez, Digital Marketing & Customer Experience Strategist and Business Development Consultant, Founder of The Digital Loop
- Dziennikarstwo międzypokoleniowe – treść i forma dopasowana do pokoleń – perspektywa dziennikarska – Grzegorz Krawczyk, Wydawca Serwisów Informacyjnych, Grupa Onet.pl
WARSZTATY
Wprowadzenie: inspirational showcase – przegląd projektów nagrodzonych w konkursie Innovation AD 2015 organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
- Projekty specjalne dla pokoleń X,Y,Z – Ewa Schreiber, Head of Offerings and Project Management, MIP
- Mobile i video jako narzędzia w dialogu pokoleniowym – Magdalena Milewska, Project Director Middle Office, Kamil Wójtowicz, Project Sales Manager, MIP
- Native advertising w kontekście zmiany pokoleń – Beata Tarnowska, Commercial Brand Manager Noizz & Native Advertising Manager, Marta Nowicka, Native Advertising Creative, Wiktor Korszla, Project Sales Executive, MIP
- Social media w komunikacji międzypokoleniowej – Rafał Drzewiecki, Head of Social Media, Grupa Onet.pl
- Mierzenie content marketingu – Marcin Niemczyk, PO Dyrektor Działu Badań i Analiz, Grupa Onet.pl
Podsumowanie (15 min.)
Zakończenie ok. godz. 14:30
PRELEGENCI

Katarzyna Haczewska-Wierzbicka
Business Unit Manager, IQS

Ivan Hernandez
Digital Marketing & Customer Experience Strategist and Business Development Consultant, Founder of The Digital Loop

Grzegorz Krawczyk
Wydawca Serwisów Informacyjnych, Grupa Onet.pl

Ewa Schreiber
Head of Offerings and Project Management, Media Impact Polska Katarzyna Haczewska-Wierzbicka Business Unit Manager, IQS

Magdalena Milewska
Project Director Middle Office, Media Impact Polska

Kamil Wójtowicz
Project Sales Manager, Media Impact Polska

Beata Tarnowska
Commercial Brand Manager Noizz & Native Advertising Manager, Media Impact Polska

Marta Nowicka
Native Advertising Creative, Media Impact Polska

Marcin Niemczyk
PO Dyrektor Działu Badań i Analiz, Grupa Onet.pl

Wiktor Korszla
Project Sales Executive, Media Impact Polska

Radosław Wierzbiński
Head of Strategy and Sales Quality, Media Impact Polska
GALERIA
Media Impact, Adres: ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, tel. (+48) 22 232 24 63
