IMPACT SEMINAR #1 2018

How to create new ideas

26 KWIETNIA 2018 Warsaw Trade Tower Ul. Chłodna 51

Wykłady

  • Jak wykreować rozwiązanie dla marki, które się (dobrze) sprzeda? Strategia, konsument i wdrożenie z lotu ptaka – Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, Deloitte
  • Google Design Sprint. Jak przejść proces od problemu, przez pomysł aż do ewaluacji w ciągu 5 krótkich dni – Ewelina Kroczek, Grupa Onet-RAS Polska
  • Jak powstają big idee. Przykłady inspirujących kampanii reklamowych, które budują siłę marki – Dawid Szczepaniak, VML Poland
  • Dwie rzeczy, które powinieneś wiedzieć o Design Thinking. Czyli kto ma być zachwycony i po co pytać „po co” – Iwona Gasińska-Mulczyńska, Design Thinking Institute

Warsztaty

  • Storytelling – naucz się sprzedawać swoją historię – Monika Rabiega-Podyma, Grupa Onet-RAS Polska
  • Design Thinking. Tworzenie kreatywnych rozwiązań w oparciu o zrozumienie emocji, potrzeb i problemów użytkowników – Anna Malinowska, Daria Nawrat, Grupa Onet-RAS Polska
  • Slow! Design! Analyse! Sztuka projektowania emocji – Wojciech Lesiuk, Media Impact Polska
  • Ciche głosowanie w Google Design Sprint – Ewelina Kroczek, Grupa Onet-RAS Polska

PRELEGENCI

Katarzyna Haczewska-Wierzbicka

Katarzyna Haczewska-Wierzbicka

Brand Strategy and Consumer Research, Deloitte

 

 

Menadżerka, badaczka, facylitatorka. Odpowiada za badania marketingowe w zespole Brand Strategy and Consumer Research w Deloitte. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w realizacji złożonych projektów badawczych oraz strategicznych.
Obecnie koncentruje się na przekuwaniu insightów konsumenckich i trendów kulturowych w różnorodne działania marketingowe. Ulubioną częścią tej pracy jest facylitacja warsztatów kreatywnych, podczas których wypracowywane są atrakcyjne sprzedażowo rozwiązania dla marek.

Iwona Gasińska-Mulczyńska

Iwona Gasińska-Mulczyńska

Założycielka i właścicielka Design Thinking Institute

Buduje strategie komunikacji i designu. Ma 20-letnie doświadczenie w biznesie oraz w pracy w międzynarodowym środowisku. Studia na kierunku graphic design ukończyła w Academy of Art University w San Francisco, ze specializacją corporate identity. Wiedzę o praktycznym biznesie pogłębiała na studiach Executive MBA. Od 1994 zaangażowana była w tworzenie skutecznych wizerunków firm w pracowniach designu w USA i Polsce. „Wyznawca” praktycznego aspektu designu w biznesie. Wierzy w rolę projektanta jako pośrednika/tłumacza między przedsiębiorstwem a klientem, dlatego duży nacisk kładzie na zrozumienie procesów gospodarczych i strategii firm, z którymi pracuje. Ważna dla niej jest forma (współ)pracy z klientem w formie warsztatów. Autorka artykułów na temat Design Thinking i roli w budowaniu marki (publikacje: „Marketing w praktyce”). Opracowała pierwszy w Polsce pakiet dydaktyczny – „Design Thinking: Starter” do samodzielnej nauki tej metodologii. Obecnie pasjonuje ją projektowanie struktur i systemów biznesowych.

Dawid Szczepaniak

Dawid Szczepaniak

Executive Creative Director / Partner w VML Poland

 

Executive Creative Director i partner polskiego oddziału VML – firmy zaliczonej trzykrotnie (2016, 2017, 2018) przez Advertising Age do grona 10 najlepszych agencji reklamowych świata. Opiekuje się ponad 70-osobowym działem kreacji, wspólnie z którym zdobył od 2010 roku ponad 130 branżowych nagród – Adweek Grand ARC Award, Golden Drum, KTR, Innovation, Kreatura, IAB Mixx Awards. Juror The Webby Awards, New York Festivals, MENA Cristal Awards, Ad Stars oraz polskich KTR i IAB Mixx Awards. Pracował dla: Agora, Alior Bank, Allegro, AmRest, Aviva, Bacardi-Martini, Budweiser Budvar, Carlsberg, Danone, EB, Ferrero, Gatorade, H&M, Intel, Lech, Lidl, mBank, Mondelez, Nestle, Orange, PepsiCo, Procter&Gamble, PGE, Philips, Polkomtel, Puma, PZU, RedBull, Samsung, Tesco, TVN, Unilever, Żywiec, Żywiec Zdrój.
Wykładowca marketingu interaktywnego na kilku uczelniach. Twórca festiwalu Interactive Day. Fan komiksu. Wierzy w pomysły, z których klienci są równie dumni co agencja.

Ewelina Kroczek

Ewelina Kroczek

UX Designer, Grupa Onet-RAS Polska

 

 

Projektantka z 8-letnim stażem. Dba o potrzeby użytkowników, nie zapominając o celach biznesowych. Dotychczas pracowała w agencjach interaktywnych (VML, Blue Paprica) oraz firmie softwarowej AVSystem tworzącej systemy IoT/M2M dla największych telekomów na świecie. Obecnie na pokładzie grupy wydawniczej Onet Holding rozwija serwis VoD.pl – olbrzymią bazę filmów, seriali i programów online.

Radosław Wierzbiński

Radosław Wierzbiński

Head of Strategy & Communiaction Media Impact Polska

 

 

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).

Anna Malinowska

Anna Malinowska

Psycholog, Trener, Manager, Grupa Onet-RAS Polska

 

 

Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z ludźmi zarówno w środowisku korporacyjnym, organizacjach systemowych i pracy indywidualnej. Od kilkunastu lat zdobywa doświadczenie w dziedzinie szeroko pojętego HR. Pedagog, psycholog, trener szkoleń, doradca zawodowy. Codziennie stara się dostrzegać i reagować na potrzeby ludzi. Nie istnieją dla niej schematyczne szkolenia i schematyczne podejście do pracowników. Podejście zindywidualizowane jest podstawą jej działania. Wyspecjalizowała się w metodologii MBTI.

Daria Nawrat

Daria Nawrat

Trener biznesu, Coach, Manager

 

 

Ma wieloletnie doświadczenie związane ze wsparciem rozwoju kompetencji przywódczych, zarządczych jak i sprzedażowych w pracy z klientem B2B oraz B2C.
Na koncie ma kilkaset godzin szkoleń i warsztatów. Od kilkunastu lat tworzy programy rozwojowe oparte na badaniu kompetencji i doborze najefektywniejszych metod wspierania rozwoju. Posiada mocne przekonanie, że rozwój wymaga indywidualnego podejścia oraz zaangażowania w proces poprzez działanie, motywowanie jak i zobowiązanie. Obecnie zafascynowana metodami rozwiazywania konfliktów w tym min. mediacjami w nurcie NVC.

Monika Rabiega-Podyma

Monika Rabiega-Podyma

Producent liniowy, kreatywny i wykonawczy, Grupa Onet-RAS Polska

 

Producent liniowy, kreatywny i wykonawczy w Onecie. Wcześniej global short video business manager. Przygodę z dziennikarstwem zaczęła prawie 20 lat temu i nie żałuje. To prawdziwe pole bitwy, na którym poznaje się cudownych, inspirujących ludzi, przeistaczających się w krótkim czasie w przyjaciół. Była reporterem telewizyjnym, wydawcą, prezenterem radiowym i telewizyjnym, producentem i managerem. Co najważniejsze, w każdym z tych wcieleń, nie mogła zapominać o tym, że jest człowiekiem. Relacjonowała m.in. Igrzyska Olimpijskie, Katastrofę Smoleńską, z Parlamentu Europejskiego w Strassburgu a także Brukseli, z MTV Awards oraz wielokrotnie z Konkursu Piosenki Eurowizji. Miała też swój program TV, w którym gościła znamienite postaci ze środowisk politycznych i kulturalnych. Od 5 lat próbuje wdrażać najefektywniej reklamę natywną do swoich realizacji. Ukończyła Danish School of Journalism, Szkołę Filmową w Łodzi, a także odbyła szkolenie w pierwszej na świecie 24-h TV – CNN. Jest żoną i już za chwilę po raz drugi zostanie mamą!

Wojciech Lesiuk

Wojciech Lesiuk

Native Project Manager, Media Impact Polska

 

 

W Grupie Onet-RAS Polska odpowiada za kampanie natywne oraz krótkie formy video. Jego doświadczenie bazuje na niestandardowych kampaniach, które od ponad 9 lat miał okazję realizować na różnych formatach reklamowych. Niezależnie od medium najważniejszy jest dla niego użytkownik i jego komunikacja z marką, to co z niej wyniesie i co zostanie w jego pamięci.

Media Impact, Adres: ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, tel. (+48) 22 232 24 63