IMPACT SEMINAR #3 2018
#PERSONALIZACJA

Docieraj tylko do tych, do których chcesz

13 CZERWCA 2018
GODZ. 9:00 – 15:00
Warsaw Trade Tower, ul. Chłodna 51

Warsaw Trade Tower, Warszawa, Polska

Na seminarium dowiesz się jak dzisiejsza technologia wpływa na zjawisko personalizacji, jakie rozwiązania z obszaru produktu, UX czy mediów pozwalają na precyzyjne dotarcie do konsumentów.

Wykłady
  • Wykład wprowadzający – Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Communication, Media Impact Polska
  • Dane i personalizacja – Katarzyna Ludka, Insight & Strategy Director, Grupa Onet-RAS Polska
  • Mierz, badaj, personalizuj – Jan Bińczyk, G2A
  • Osoba czy lead? Jak empatia ułatwia nawiązanie kontaktu z klientami – Dorota Szczepan-Jakubowska, Grupa TROP
Warsztaty
  • Content a persona – Marta Pawłowska, Dyrektor Operacyjna Newsroomu, Grupa Onet-RAS Polska
  • Zbudujmy razem startup!! Jak wykorzystać aktualnie dostępne technologie dla rozwoju wielokanałowej, spersonalizowanej komunikacji marketingowej? – Mariusz Trejtowicz, Head of User Intelligence, Grupa Onet-RAS Polska
  • Precyzyjny e-mailing – Michał Burecki, Ad Product Manager, Grupa Onet-RAS Polskae.pl
  • Projektowane i optymalizacja UX – Jan Bińczyk, UX Manager, G2A
PRELEGENCI
Katarzyna Ludka

Katarzyna Ludka

Dyrektor ds. Analiz i Strategii, Grupa Onet-RAS Polska

Kasia jest z wykształcenia psychologiem psychometrą, a tytuł doktora z zakresu psychometrii i edukacji uzyskała na University College London. Przez ostatnie 10 lat uczestniczyła w wielu projektach badawczych i ewaluacyjnych oraz zajmowała się analizami biznesowymi i trafficowymi. Uczyła psychologii eksperymentalnej, zaawansowanych metod statystycznych i metodologii badań. Obecnie pasjonuje się zagadnieniami personalizacji oraz zastosowania machine learning w biznesie.
Jan Bińczyk

Jan Bińczyk

UX Manager, G2A.COM

Swoją karierę zawodową rozwijał jako jako UX designer, obecnie zarządza zespołem UX w G2A.COM. Absolwent SWPS na kierunku Społeczna Psychologia Komunikacji i Informatyki. Jego zainteresowania naukowe oraz zawodowe obejmują obszar interakcji człowiek-komputer, w szczególności wpływu technik perswazyjnych na zachowanie użytkowników. Konsultant UX i szkoleniowiec. Wykładowca na kierunku Projektowanie UX i Analityka Internetowa na Politechnice Białostockiej oraz na specjalizacji User Experience na krakowskiej WSE.
Dorota Jakubowska

Dorota Jakubowska

Grupa TROP

Psycholog biznesu. Od 30 lat zajmuje się pracą z kadrą menedżerską i pracą z konfliktami. W ramach Akademii TROP szkoli liderów, trenerów, coachów. Superwizor Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Prezes Grupy TROP. Jej specjalnością jest praca nad rozwojem kultury organizacyjnej nastwionej na współpracę, oparta na empatii, partycypacji, odpowiedzialności, nauce w działaniu. Współautorka programów Tropem Jakości, Praca z sensem, Nauka przez działanie i doświadczanie, Employability, Salut – dobry stres. Pracuje i pracowała dla takich firm, jak: mBank, Prudential, Axa, DGS Poland, Investa, ITI, ICCP, Schneider Electric, SAR.
Radosław Wierzbiński

Radosław Wierzbiński

Head of Strategy & Communication, Media Impact Polska

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów.
Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).
Marta Pawłowska

Marta Pawłowska

Dyrektor Operacyjna Newsroomu Onet.pl, RAS Polska

W Grupie Onet-RAS Polska od marca 2018 r. Jako dyrektor operacyjna newsroomu dba o konsekwentną realizację strategii wydawniczej i właściwe funkcjonowanie procesów międzyredakcyjnych.
Marta w mediach pracuje od 13 lat. Przez ostatnie dziesięć miesięcy była szefową strony głównej Gazeta.pl. Odpowiadała za jej rozwój redakcyjny i biznesowy, kierowała projektem wideo NOW (nowa wersja Wideonews) i sprzedażowym One Day Special. Wcześniej była m.in. sekretarz pionu wydawniczego w Grupie Wirtualna Polska i przez dwa lata współtworzyła weekendowy magazyn Gazeta.pl, najpierw jako sekretarz redakcji i redaktorka, później jako wicenaczelna. W latach 2012-2014 pracowała jako wydawczyni i reporterka serwisu naTemat.pl, gdzie odpowiadała również za treści oraz projekty sprzedażowe. Publikowała m.in. w „Dzienniku” i „Gazecie Wyborczej”. Realizowała projekty dziennikarskie dla ONZ-u i PARP-u.
Mariusz Trejtowicz

Mariusz Trejtowicz

Head of User Intelligence, Grupa Onet-RAS Polska

Od 16 lat pracuje nad wykorzystaniem zaawansowanych metod analitycznych dla wsparcia różnych obszarów biznesu. Z wykształcenia: psycholog i socjolog, z pasji: statystyk i data scientist. Najdłuższy okres kariery zawodowej poświęcił zastosowaniom metod predykcyjnych oraz technologii analitycznych w programach lojalnościowych, CRM oraz w szeroko pojętym marketingu. Od 3,5 roku w Grupie Onet-RAS Polska pracuje nad wykorzystaniem data science dla wsparcia personalizacji treści oraz rozwoju produktu reklamowego.
Michał Burecki

Michał Burecki

Ad Product Manager, RAS Polska

Absolwent Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na UW oraz Marketingu Internetowego na SGH. Z branżą reklamowa związany od niemal 15 lat. Bogate i wszechstronne doświadczenie zdobywał po stronie największych sieci reklamowych (IDMnet i Evolution Media), wydawców (Burda Media i Grupa Polsat), a także w niezależnym domu mediowym (Clickad S.A.). Prowadził, jako niezależny ekspert, wiele projektów. Od niemal roku związany z Grupą Onet-RAS Polska i jako Ad Product Manager kształtuje rozwój produktów związanych z email marketingiem.

Media Impact, Adres: ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, tel. (+48) 22 232 24 63