Jakie trendy i zjawiska ukształtują rynek digital?
Jak na nie zareagują przedsiębiorstwa?
Jaki będzie marketer’2018?

KIEDY I GDZIE?

5 grudnia 2017 r.

START GODZ. 9:30

LOKALIZACJA
Babka do wynajęcia
ul. Młocińska 5/7 Warszawa (Śródmieście)

Babka do wynajęcia

PROGRAM

WYKŁADY

  • Tech-Konsument 2018: oczekiwania, potrzeby, decyzje i wybory – Paweł Ciacek, MillwardBrown
  • Design trends 2018 – Bartłomiej Kozłowski, Grupa Onet-RAS Polska
  • Jak blockchain zmieni customer experience – Szymon P. Pepliński, Gamenation, Hotel Online
  • Kontent marzeń, czyli na co czekają dziennikarze? – Łukasz Grass, Bussiness Insider Polska

Prowadzenie: Radosław Wierzbiński, Media Impact Polska

WARSZTATY

  • Gaming i esport. Jak marketerzy z różnych branż wykorzystują możliwości e-sportu? – Paweł Kowalczyk, Grupa Onet-RAS Polska
  • Detox umysłu -sesja Mindfulness – Anna Malinowska, Grupa Onet-RAS Polska
  • Wykorzystanie botów w efektywnej komunikacji z klientami – Marta Bizior, Grupa Onet-RAS Polska
  • Content efficiency check, czyli jak zmierzyć działanie treści – Marcin Nietrzebka, Media Impact Polska, Jacek Kowalski, Neuroidea
  • Geolokalizacja w marketingu – jak skutecznie docierać do klientów w Twojej okolicy – Jakub Dębiński, Media Impact Polska, Bartosz Burek, JakDojade.pl.

PRELEGENCI

Radosław Wierzbiński

Radosław Wierzbiński

Head of Strategy & Communication, Media Impact Polska

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).

Paweł Ciacek

Paweł Ciacek

Client Service Director, Millward Brown

Paweł Ciacek ukończył socjologię w Instytucie Filozofii i Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. W 1990 był jednym z założycieli Instytutu SMG/KRC Poland. Obecnie KantarMillwardBrown. Od 1999 roku pełni funkcję kolejno Dyrektora ds. Badań Międzynarodowych (był odpowiedzialny za wprowadzanie nowych technologii badawczych na Polski rynek), a potem Dyrektora ds. Obsługi Klienta. Obszarem jego szczególnych zainteresowań pozostają badania strategii marki i komunikacji. Pracował przy tworzeniu strategii i badaniu komunikacji min takich marek jak: Agros/Fortuna, Danone, Jacobs, Lech, Lukas, Milka, Plus, Tyskie, TP SA, Warta. Jest jednym z aktywnych komentatorów badania wartości marek BrandZ prowadzonych przez MillwardBrown wspólnie z FT na całym świecie. Jest współtwórcą Trendozbioru produktu firmy Kantar poświęconego analizie trendów i zachowań konsumenckich. 2018 rok jest 5 ta edycja tego oparacowania.

Bartek Kozłowski

Bartek Kozłowski

Dyrektor artystyczny grupy Onet-RAS Polska, head of creative.

Miłośnik dobrego designu, temperament kubańskiego dyktatora, tata Antka.
Były pracownik wielu agencji reklamowych, współwłaściciel studia brandingowego wallstreet, dreamer.
Fan NBA, sneakerhead, snowboarder. Masz pytania? Pisz, wysyłaj sowy: bartlomiej.kozlowski@grupaonet.pl

 

Szymon P. Pepliński

Szymon P. Pepliński

EVP, CTO, Gamenation, Hotel Online

Kreatywny technolog z ponad 18-letnim doświadczeniem w pracy dla najbardziej znaczących marek, w tym firm z listy Fortune 500, obejmującej największe amerykańskie przedsiębiorstwa, m.in. Intel, McDonald’s, Microsoft. Odpowiedzialny za merytoryczną i technologiczną kreację innowacyjnych produktów, usług i marek. Głęboko przekonany o tym, że User Experience powinien dotyczyć nie tylko designu, lecz także biznesu i marketingu i że zawsze można znaleźć sposób, aby zharmonizować potrzeby klienta z potrzebami użytkowników.

Łukasz Grass

Łukasz Grass

Redaktor Naczelny Business Insider Polska

Od ponad piętnastu lat związany z mediami elektronicznymi i online. Były zastępca redaktor naczelnej TOK FM Ewy Wanat, dziennikarz radiowy i telewizyjny: TVN24, TVP, Polsat, Discovery Channel. Współzałożyciel największego portalu internetowego dla triathlonistów www.akademiatriathlonu.pl. Amatorsko uprawia triathlon na dystansach IM i ½ IM.w.

Anna Malinowska

Anna Malinowska

Psycholog, Trener, Manager, Grupa Onet-RAS Polska

Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z ludźmi zarówno w środowisku korporacyjnym, organizacjach systemowych i pracy indywidualnej. Od kilkunastu lat zdobywa doświadczenie w dziedzinie szeroko pojętego HR. Pedagog, psycholog, trener szkoleń, doradca zawodowy. Codziennie stara się dostrzegać i reagować na potrzeby ludzi. Nie istnieją dla niej schematyczne szkolenia i schematyczne podejście do pracowników. Podejście zindywidualizowane jest podstawą jej działania. Wyspecjalizowała się w metodologii MBTI.

Marcin Nietrzebka

Marcin Nietrzebka

Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Media Impact Polska

Z zamiłowania fotograf, z wykształcenia socjolog, od 14 lat obserwuje i analizuje rynek mediów z perspektywy wydawcy. Od kilku lat rozwija badania efektywności działań marketingowych klientów w Media Impact Polska.

Jacek Kowalski

Jacek Kowalski

Współwłaściciel i Prezes Zarządu firmy badawczej Neuroidea

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i studiów MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. Współwłaściciel i Prezes Zarządu firmy badawczej Neuroidea Sp. z o.o. – firmy zajmującej się badaniami marketingowymi z wykorzystaniem pomiarów biometrycznych (eyetracking, facetracking). Doświadczony moderator, prowadzi liczne projekty jakościowe dotyczące zarówno tematów ściśle biznesowych, jak i społecznych. Wystąpił na wielu krajowych i międzynarodowych konferencjach i kongresach.Zainteresowania badawcze to: neuromarketing, neuronauka poznawcza, neuronauka społeczna, utajona perswazja.

Marta Bizior

Marta Bizior

Brand Manager, Grupa Onet-RAS Polska

Od 7 lat związana z Onetem. Fanka mediów społecznościowych i poszukiwania skutecznych sposobów dotarcia do użytkowników za ich pomocą. Do niedawna dział Social Media Onet, od niedawna swoje doświadczenie wykorzystuje w dziale Onet Marketingu. Prywatnie miłośniczka kotów, kawy w dużych ilościach, spinningu i literatury utrzymanej w mrocznym klimacie.

Paweł Kowalczyk

Paweł Kowalczyk

E-sport product & partnerships executive, Grupa Onet-RAS Polska

Obecnie jako E-sport Product&Partnerships Executive w Grupie Onet-RAS Polska, gdzie głównie odpowiada za rozwój produktów e-sportowych Grupy oraz relacje z kluczowymi partnerami rynku e-sportowego w Polsce. Wcześniej przez 7 lat związany z Ringier Axel Springer Polska oraz Onetem, gdzie był odpowiedzialny za onlinowe produkty sportowe (między innymi przegladsportowy.pl, sport.onet.pl oraz ekstraklaa.tv). W międzyczasie odpowiadał za dział marketingu brandu Przeglądu Sportowego. Absolwent Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz MBA Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.Prywatnie zagorzały fan sportu oraz produkcji Netflixa.

Jakub Dębiński

Jakub Dębiński

Media Impact Polska

Specjalizuje się w mobile marketingu. Pracował w agencji Red Mobile, domu mediowym Havas Media oraz mobilnej sieci reklamowej Adrino. Ma na koncie kilkaset kampanii mobilnych. Za swoje najlepsze działania został odznaczony w konkursach Mobile Trends Awards oraz IAB Creative Showcase. W Media Impact Polska zajmuje się niestandardowymi kampaniami realizowanymi w aplikacjach mobilnych.

Bartosz Burek

Bartosz Burek

Prezes Zarządu firmy City-nav Sp. z o.o

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, od 9 lat Prezes Zarządu firmy City-nav Sp. z o.o, która jest właścicielem Jakdojade.pl. Podczas studiów wraz z kolegami uruchomił start’up pod marką jakdoajde.pl. Jest to najpopularniejszy planer podróży komunikacją miejską dostępny w 28 regionach w Polsce. Usługa dostępna jest przez aplikacje webową oraz aplikacje mobilne na system iOS i Android. Obecnie Jakdojade.pl jest jedną z najbardziej znanych polskich aplikacji, z której korzysta ponad 3 mln użytkowników miesięcznie. Prywatnie międzynarodowy sędzia unihokeja. Pasjonat nowych technologii, fan sportu – najnowszą pasja to kitesurfing.

Media Impact Polska Sp. z o.o., Adres: ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, tel. (+48) 22 232 24 63