End Year Impact Seminar – jakie trendy i zjawiska ukształtują rynek, jak na nie zareagują przedsiębiorstwa i jaki będzie marketer 2017? Główne punkty na mapie rynku digital w 2017.

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

KIEDY I GDZIE?

8 grudnia 2016 r.
start godz. 9:30
Centrum Nauki Kopernik,
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20

Centrum Nauki Kopernik

Narodowy Instytut Audiowizualny
22 kwietnia 2016 – Impact Seminar #1

PROGRAM

WYSTĄPIENIA

  1. Customer centric: Bartosz Dobrowolski , Business Development Executive, Upnext Technologies – „O tym, dlaczego wkrótce wszyscy stracimy pracę”
  2. Enterprise-centric: Jan Zając, założyciel i prezes zarządu Sotrender: “Nowe trendy w digital marketingu a budżety polskich firm w 2017”
  3. Marketer-centric: Daniel Lewczuk, CEO Executive Network – “Jaki powinien być marketer 2017?”

WARSZTATY

  1. Artur Roguski, Fakt24.pl: „Content marketing w wideo na Facebooku, czyli jak ściągnąć uwagę odbiorców”
  2. Basia Żbik, PayU: „Payments without payments”
  3. Kasia Gaweł, Grupa Onet-RAS Polska: „PR 2017: nowe trendy w komunikacji”
  4. Renata Driscoll, mentorka rozwoju osobistego: „Personal branding – osobisty model biznesowy”
  5. Mateusz Jońca, Grupa Onet-RAS Polska – „Efektywne strategie performance z perspektywy wydawcy”

PRELEGENCI

Bartosz Dobrowolski

Bartosz Dobrowolski

Business Development Executive, Upnext

Chce żyć w świecie, w którym ludzie mogą poświęcać czas na rzeczy dla nich ważne i miłe podczas gdy wszystko inne będzie działo się samo. Wierzy, że projektując doświadczenia ludzi można zmieniać świat. Związany z branżą nowych technologii od ponad 15 lat. Przez niemal 10 lat pracując w firmach Business Objects a następnie SAP Polska jako ekspert zajmujący się systemami Business Intelligence oraz Business Process Management inspirował klientów wspierając siły sprzedaży. Jako konsultant, presales i ewangelista uczestniczył w ponad 120 projektach. Przez ponad 2 lata jako Customer Success Director w firmie uselab odpowiadał za relacje z kluczowymi klientami, budowę koncepcji i wizji rozwiązań w zakresie projektowania doświadczeń (User Experience, Customer Experience, Service Design) i związane z nimi działania handlowe. Aktualnie jako Business Development Executive w firmie Upnext współtworzy platformę społecznościową dedykowaną dla dużych biur coworkingowych na świecie.

Jan Zając

Jan Zając

Sotrender i Wydział Psychologii UW

Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 40 krajów – w większości na rowerze.

Daniel Lewczuk

Daniel Lewczuk

Ekspert executive search

Daniel posiada kilkunastoletnie doświadczenie w biznesie. Jest ekspertem executive search, konsultantem dla wielu firm i organizacji oraz doradcą dla Zarządów i Rad Nadzorczych, inwestorem w start-upach, mentorem i aniołem biznesu dla spółek na wczesnym etapie rozwoju i coachem dla managerów. Więcej: http://daniellewczuk.pl/pl/biznes/

Mateusz Jońca

Mateusz Jońca

Performance Sales Manager, Grupa Onet-RAS Polska

W branży reklamowej od ponad 10 lat. Doświadczenie zbierał m.in. w takich firmach jak Echo Miasta, Grupa TVN, Agencja Performance Marketingu Novem, a od roku zdobytą wiedzę wykorzystuje w poszukiwaniu najefektywniejszych rozwiązać dla klientów Grupy Onet-RAS Polska.
Prywatnie tatuś 5-letniej Nel, z zamiłowaniem do motoryzacji, sportu i wędkowania.

Artur Roguski

Artur Roguski

Product manager serwisu FAKT24.PL

Od 2 lat product manager zajmujący się, należącym do Onet-RAS, serwisem FAKT24.PL. Wcześniej pracował w Ogilvy Interactive i magazynie branżowym Brief. W 2008 roku obronił tytuł magistra psychologii o specjalizacji media i reklama. Od 3 lat wykładowca na studiach podyplomowych na Politechnice Białostockiej na kierunku marketing internetowy. Autor bloga Whysosocial.pl.

Entuzjasta mediów społecznościowych, piłki nożnej oraz dobrych seriali.

Barbara Żbik

Barbara Żbik

Head of Consumer Marketing, PayU

Z wykształcenia strateg i finansistka, z  praktyki i zamiłowania człowiek od efektywnej komunikacji z ponad 10-letnim doświadczeniem w doradztwie, branży mediowej i eCommerce. W swojej karierze m.in. Rzecznik Prasowy Grupy Onet, IR-owiec w TVN S.A. , doradca w Deloitte Business Consulting a także współtwórca start-upu. Doktorantka Leeds Beckett University badająca najefektywniejsze metody motywowania klientów w strukturach omnichannel. Absolwentka DePaul University w Chicago oraz Wyz?szej Szkoły Biznesu – National Louis University. Zapalony sportowiec-amator: ukończyła 10 maratonów, uprawia wspinaczkę sportową, narciarstwo, skitouring, jogę i niemal zawsze jest w ruchu.

Kasia Gaweł

Kasia Gaweł

Group Internal Communicaton Manager w Grupie Onet-RAS Polska

Od ponad 5 lat skutecznie zarządza komunikacją wewnętrzną w dużych firmach, w tym w Grupie PKP. Zbudowała od podstaw nowoczesne narzędzia komunikacji, które dzięki kreatywnej formie przekazu stały się podstawowym źródłem informacji dla 75% pracowników. Przygotowała i zrealizowała z sukcesem strategię komunikacji w kompleksowych projektach zmian dotykających nawet 500 osób. Kasia jest również certyfikowanym trenerem w obszarze komunikacji, motywacji i sprzedaży.
Ukończyła studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i marketing oraz MBA z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

Renata Driscoll

Renata Driscoll

Mentorka rozwoju osobistego

Doświadczona manager, certyfikowana project manager i praktyk biznesu. Szlify zawodowe zdobywała w najlepszych firmach polskich i międzynarodowych w takich branżach jak: konsulting (BIG4), telefonia cyfrowa i media. Prowadzi warsztaty, jest mentorką i kładzie duży nacisk na ciągły rozwój osobisty. Poza tym z pasji do komunikacji i social mediów pisze dwujęzycznego bloga lifestyle dla kobiet 40+ „Prosperity by Renata” www.prosperitybyrenata.com.

Media Impact Polska Sp. z o.o., Adres: ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, tel. (+48) 22 232 24 63