Onet Impact Academy to program edukacyjny dla klientów Ringier Axel Springer Polska

Onet Impact Academy to flagowy program wymiany wiedzy i doświadczeń z obszaru digital marketingu. Stawiamy w nim na maksymalną dawkę najbardziej aktualnej wiedzy, dostarczanej podczas konferencji, seminariów, warsztatów i webinariów.

Projekt wystartował w 2016 r. Jest skierowany do kluczowych partnerów biznesowych Ringier Axel Springer Polska, w szczególności do osób zajmujących się marketingiem, m.in. szefów marketingu, menedżerów marki, menedżerów produktu oraz osób z domów mediowych.

Co roku organizujemy kilkanaście wydarzeń (online i stacjonarnych), w tym dwie duże międzynarodowe konferencje o trendach w komunikacji digitalowej - Onet Impact Day - oraz 8-10 praktycznych seminariów, skupionych na rozwiązaniach i produktach.

Wydarzenia Onet Impact Academy cieszą się dużą popularnością i uznaniem. Dotychczas wzięło w nich udział ponad 50 tys. uczestników. Średnio w wydarzeniu online bierze udział 500-1500 osób. Ponad 95% procent twierdzi, że dowiedziało się u nas czegoś nowego i że tę wiedzę wykorzysta w pracy. 9 na 10 uczestników osób deklaruje, że poleci nasze wydarzenia innym marketerom.

Uczestnicząc w wydarzeniach Onet Impact Academy, słuchacze zdobywają wiedzę i punkty, które na koniec roku akademickiego pozwalają im uzyskać Certyfikat Digital Expert Onet Impact Academy. Ponieważ zdecydowana większość naszych wydarzeń ma akredytację DIMAQ, słuchacze zdobywają też punkty recertyfikacyjne DIMAQ - od 4 do 20 pkt za jedno wydarzenie, co pozwala na zgromadzenie nawet 100 pkt DIMAQ rocznie.

Nagrania wystąpień i materiały prezentacyjne są udostępniane w bezpłatnym repozytorium Onet Impact Academy Premium. To bogata, uporządkowana i otagowana baza, Można tu znaleźć ponad 280 materiałów wideo i prezentacji z wystąpień prelegentów i prelegentek wydarzeń Onet Impact Academy. Dostęp jest bezpłatny, wymaga jedynie jednorazowej rejestracji https://premium.impactacademy.pl/

Dostarczanie solidnej dawki wiedzy o rynku digital jest możliwe dzięki naszym prelegentom, którzy mają nie tylko wielką wiedzę i doświadczenie, ale również chęć dzielenia się tym wszystkim, nad czym pracują. W dużej części są to pracownicy RAS Polska, w znacznej części pracownicy Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska. Współpracujemy także z autorytetami polskiego i europejskiego rynku.

prelegenci

Ewa HutnyProject Manager Impact Academy

Aleksandra BrzozowskaHead of Knowledge Network, Ringier Axel Springer Polska

Rafał BroniarekHead of Strategy & Growth, Ringier Axel Springer Polska

Mariusz WąsińskiChief Sales Officer, Ringier Axel Springer Polska