Żyjemy w wymagających czasach. Czasach zaskakujących zmian, nieprzewidywalnych - dla większości osób - zdarzeń zewnętrznych. Doświadczenia z covid-19 czy tematy wojenne już jakoś nas zmieniły, ukształtowały, często wzmocniły. Teraz na horyzoncie od dawna niewidziany kryzys gospodarczy.
Jak nigdy wcześniej, wszyscy potrzebujemy rozwoju umiejętności lub procesów adaptacji, budowania lub wzmacniania swojej odporności na kolejne lata. Potrzebujemy resilience 2.0. Tego samego potrzebują marki i marketerzy.
W ramach Impact Day, konferencji o trendach w cyfrowym świecie i zjawiskach ważnych dla polskich marketerów, poruszamy wątek wspomnianych strategii adaptacyjnych marek. Bliżej przyjrzymy się kryzysowemu konsumentowi. Chcemy znaleźć recepty lub life hacks na obecną rzeczywistość.
Mamy 9 prelekcji pokazujących temat #resielience z różnych perspektyw. Zaprosiliśmy ciekawych i nieoczywistych prelegentów z Polski i ze świata. Agenda i nagrania - poniżej. Zapraszamy!
Impact Day #context ma akredytację DIMAQ. Za udział w konferencji uczestnik otrzymuje 20 pkt, a prelegent 40 pkt DIMAQ.
AGENDA
BLOK 1
10:00 – 10:10 Zaczynamy – Aleksandra Brzozowska, Head of Knowledge Network, Radek Wierzbiński, Strategy & Growth Director, Ringier Axel Springer Polska
10:10 – 10:30 Otwarcie konferencji – Mariusz Wąsiński, Chief Sales Officer, Ringier Axel Springer Polska
10:30 – 11:00 Keynote: Dare to dream - Karina Hollekim, Keynote Speaker, Mentor and Co-Founder, Young Happy Minds
11:00 – 11:20 Antykrucha organizacja, czyli jak marketing może pomóc przejść przez kryzys – Filip Beźnicki, Client Lead & Experience Architect, Accenture Song
11:20 – 11:40 Przerwa
BLOK 2
11:40 – 11:50 Czego potrzebuje dziś marketer – Aleksandra Brzozowska, Radek Wierzbiński, RAS Polska
11:50 – 12:10 Apart, czyli krótka historia o konsekwentnej marce – Michał Stawecki, Dyrektor Marketingu, Apart
12:10 – 12:30 Jak nie zwariować w czasach niepewności i jak zhakować nasze nieaktualne oprogramowanie – Kamila Wykrota, Chief Global Growth Strategist, Head of Europe, Ziva Voices; założycielka Mind Your Mind
12:30 – 12:50 Kampanie długofalowe jako recepta na budowanie odporności marki – Rafał Broniarek, Senior Strategic Planner, Aneta Nemeth, Strategic Project Manager, Aneta Kwapulińska Strategic Project Manager, Dominik Pilarski Senior Strategic Offer Leader, wszyscy z Ringier Axel Springer Polska
12:50 – 13:50 Przerwa
BLOK 3
13:50 – 14:00 Czego potrzebuje dziś marketer – Aleksandra Brzozowska, Radek Wierzbiński, RAS Polska
14:00 – 14:20 Gdy zmiana jest jedyną stałą - o adaptacji biznesu w bieżącej dekadzie – Bartłomiej Rak, Przedsiębiorca. Założyciel: @Socjomania @Handelek @Rebread @Rzemieślnicy
14:20 – 14:40 Metawersum i gaming, a marketing skierowany do Generacji Z – Michał Bachowski, Content Creative Director, Noizz, Agnieszka Kranz, Head of E-Commerce Investments and Innovations, Ringier Axel Springer Polska
14:40 – 15:10 Keynote: Inflation Nation. The Status of the American Dream and How Brands Can Help – Maxine Gurevich Senior Vice President, Head of Cultural Intelligence, i Stephen Starring Grant, Senior Vice President, Human Intelligence, Horizon Media
15:10 – 15:30 Podsumowanie - Aleksandra Brzozowska, Radek Wierzbiński, RAS Polska