Impact Day 2/2022 #resielience2.0

13/09/2022 10:00 - 15:00
konferencja online

Żyjemy w wymagających czasach. Czasach zaskakujących zmian, nieprzewidywalnych - dla większości osób - zdarzeń zewnętrznych. Doświadczenia z covid-19 czy tematy wojenne już jakoś nas zmieniły, ukształtowały, często wzmocniły. Teraz na horyzoncie od dawna niewidziany kryzys gospodarczy.

Jak nigdy wcześniej, wszyscy potrzebujemy rozwoju umiejętności lub procesów adaptacji, budowania lub wzmacniania swojej odporności na kolejne lata. Potrzebujemy resilience 2.0. Tego samego potrzebują marki i marketerzy.

W ramach Impact Day, konferencji o trendach w cyfrowym świecie i zjawiskach ważnych dla polskich marketerów, poruszamy wątek wspomnianych strategii adaptacyjnych marek. Bliżej przyjrzymy się kryzysowemu konsumentowi. Chcemy znaleźć recepty lub life hacks na obecną rzeczywistość.

Mamy 9 prelekcji pokazujących temat #resielience z różnych perspektyw. Zaprosiliśmy ciekawych i nieoczywistych prelegentów z Polski i ze świata. Agenda i nagrania - poniżej. Zapraszamy!

Impact Day #context ma akredytację DIMAQ. Za udział w konferencji uczestnik otrzymuje 20 pkt, a prelegent 40 pkt DIMAQ.

DIMAQ

AGENDA

BLOK 1

10:00 – 10:10 Zaczynamy – Aleksandra Brzozowska, Head of Knowledge Network, Radek Wierzbiński, Strategy & Growth Director, Ringier Axel Springer Polska

10:10 – 10:30 Otwarcie konferencji – Mariusz Wąsiński, Chief Sales Officer, Ringier Axel Springer Polska

10:30 – 11:00 Keynote: Dare to dream - Karina Hollekim, Keynote Speaker, Mentor and Co-Founder, Young Happy Minds

11:00 – 11:20 Antykrucha organizacja, czyli jak marketing może pomóc przejść przez kryzys – Filip Beźnicki, Client Lead & Experience Architect, Accenture Song

11:20 – 11:40 Przerwa

BLOK 2

11:40 – 11:50 Czego potrzebuje dziś marketer – Aleksandra Brzozowska, Radek Wierzbiński, RAS Polska

11:50 – 12:10 Apart, czyli krótka historia o konsekwentnej marce – Michał Stawecki, Dyrektor Marketingu, Apart

12:10 – 12:30 Jak nie zwariować w czasach niepewności i jak zhakować nasze nieaktualne oprogramowanie – Kamila Wykrota, Chief Global Growth Strategist, Head of Europe, Ziva Voices; założycielka Mind Your Mind

12:30 – 12:50 Kampanie długofalowe jako recepta na budowanie odporności marki – Rafał Broniarek, Senior Strategic Planner, Aneta Nemeth, Strategic Project Manager, Aneta Kwapulińska Strategic Project Manager, Dominik Pilarski Senior Strategic Offer Leader, wszyscy z Ringier Axel Springer Polska

12:50 – 13:50 Przerwa

BLOK 3

13:50 – 14:00 Czego potrzebuje dziś marketer – Aleksandra Brzozowska, Radek Wierzbiński, RAS Polska

14:00 – 14:20 Gdy zmiana jest jedyną stałą - o adaptacji biznesu w bieżącej dekadzie – Bartłomiej Rak, Przedsiębiorca. Założyciel: @Socjomania @Handelek @Rebread @Rzemieślnicy

14:20 – 14:40 Metawersum i gaming, a marketing skierowany do Generacji Z – Michał Bachowski, Content Creative Director, Noizz, Agnieszka Kranz, Head of E-Commerce Investments and Innovations, Ringier Axel Springer Polska

14:40 – 15:10 Keynote: Inflation Nation. The Status of the American Dream and How Brands Can Help – Maxine Gurevich Senior Vice President, Head of Cultural Intelligence, i Stephen Starring Grant, Senior Vice President, Human Intelligence, Horizon Media

15:10 – 15:30 Podsumowanie - Aleksandra Brzozowska, Radek Wierzbiński, RAS Polska

prelegenci

Karina HollekimKeynote Speaker, Mentor and Co-Founder, Young Happy Minds

Maxine GurevichSenior Vice President, Head of Cultural Intelligence, Horizon Media

Stephen Starring GrantSenior Vice President, Human Intelligence, WHY team, Horizon Media

Kamila WykrotaChief Global Growth Strategist, Head of Europe, Ziva Voices; założycielka Mind Your Mind

Filip BeźnickiClient Lead & Experience Architect, Accenture Song

Michał StaweckiDyrektor Marketingu, Apart

Bartłomiej RakPrzedsiębiorca. Założyciel: @Socjomania @Handelek @Rebread @Rzemieślnicy

Rafał BroniarekSenior Strategic Planner, Ringier Axel Springer Polska

Agnieszka KranzHead of E-commerce Investment and Innovation

Michał BachowskiDyrektor kreatywny serwisu Noizz.pl

Aleksandra BrzozowskaHead of Knowledge Network, Ringier Axel Springer Polska

Mariusz WąsińskiChief Sales Officer, Ringier Axel Springer Polska

Aneta KwapulińskaStrategic Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Aneta NemethStrategic Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Dominik PilarskiSenior Strategic Offer Leader, Ringier Axel Springer Polska

Karina HollekimKeynote Speaker, Mentor and Co-Founder, Young Happy Minds

Karina jest mówcą motywacyjnym i mentorem zawodowych sportowców i menedżerów najwyższego szczebla. Występowała na TEDX i na wielu międzynarodowych wydarzeniach. Jej autentyczność i niesamowita energia zawsze podbijała publiczność, niezależnie od tego, czy było to 15 czy 15.000 osób. Jej przemówienia trwają pół godziny, ale na długo pozostają w pamięci.

Karina ma niezwykłą historię. Pochodzi z Norwegii. Przez ponad dekadę była zawodową zawodniczką Red Bulla. Uprawiała BASE jumping – ekstremalny sport polegający na wykonywaniu skoków spadochronowych z wieżowców, mostów, masztów, urwisk górskich i tym podobnych obiektów o wysokości do 300 metrów nad poziomem terenu. Skrót BASE pochodzi od czterech słów w języku angielskim: building(budynek), antenna(antena), span(przęsło) i erth(ziemia). Do najchętniej wybieranych lokalizacji skoków należą miejscowości takie jak norweski Kjerag, Angel Falls w Wenezueli, El Capitan w USA, a także Sasso Pordoi we Włoszech.

Jakby tego było mało, Karina zaczęła także uprawiać skiBASE, czyli BASE jumping z nartami na nogach. Mega ekstremalnie niebezpieczny sport.

W 2006 życie Kariny zmieniło się o 180 stopni. Wypadek podczas pokazów BASE jumpingu, z którego cudem uszła z życiem przykuł ją do łóżka i do wózka inwalidzkiego na wiele lat. Nikt nie dawał jej szansy na to, że będzie chodzić. 20 operacji, lata rehabilitacji, nauka chodzenia od nowa, następnie nauka jazdy na nartach – od podstaw… Dziś żyje pełnią życia.

Jej zdolność do przekraczania granic, koncentracji na celu, zdolność do ponownej mobilizacji w obliczu trudności, to podstawowe cechy, które przekazuje poprzez coaching i wystąpienia.

Jej apetyt na życie i niezwykły hart ducha został pokazany w dokumentalnym filmie Jensa Hoffmana „20 Seconds of Joy”. Film zdobył szereg nagród na takich festiwalach jak, m.in. Banff Mountain Film Festival, Vancouver Film Festival, Hotdocs Festival Toronto. Autobiografia Kariny „The Wonderful Feeling of Fear” jest publikowana na całym świecie, a jej przemówienie jest częścią ekskluzywnej grupy wykładów TEDX.

Maxine GurevichSenior Vice President, Head of Cultural Intelligence, Horizon Media

Maxine Gurevich bada zmiany zachowań konsumenckich w różnych sektorach rynku, od mody i jedzenia po wellness I podróże, i przekłada je na możliwości biznesowe dla marek. W ciągu ponad dziesięciu lat pracy stworzyła strategie na wiele rynków dla takich kultowych marek jak Calvin Klein, Kraft, Pepsi, czy Dove. Mieszkała i podróżowała w Azji i Ameryce Południowej, gdzie prowadziła badania kulturowe w terenie, koncentrując się na kulturze młodzieżowej i trendach w stylu życia dla firm z listy Fortune 500.

Stephen Starring GrantSenior Vice President, Human Intelligence, WHY team, Horizon Media

Jako szef działu Human Intelligence w spółce WHY (część agencji Horizon Media), Steve zajmuje się badaniem i interpretacją wyników badań konsumenckich na rynku amerykańskim. Analizuje jak konsumenci czują, myślą i kupują.

Ma doświadczenie w pracy zarówno z firmami z listy Fortune 500, jak i z ambitnymi startupami. Jego ponad dwudziestoletnie doświadczenie w badaniach konsumenckich obejmuje psychologię konsumenta, ekonomię behawioralną, strategię marki i rozwój produktów. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Bosch, IBM, Nissan, Infiniti, Prudential, Nestle, Jaguar Cars, Chiquita, Procter & Gamble i PwC.

Ostatnio w ramach Aspen Institute doradzał, jak zastosować najnowszą wiedzę behawioralną do zapewnienia bezpieczeństwa finansowego wszystkim Amerykanom. Za zbudowanie nowej marki dla Prudential otrzymał nagrodę Złotego Lwa w Cannes.

Kamila WykrotaChief Global Growth Strategist, Head of Europe, Ziva Voices; założycielka Mind Your Mind

Z wykształcenia ekonomistka, doradca inwestycyjny, analityk finansowy. Przez 20 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach w tym jako partner w globalnej firmie doradczej. Od 5 lat wspiera liderów i organizacje w wypracowaniu zrównoważonej kultury organizacyjnej. Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe. Certyfikowana trenerka uważności - Członkini Polskiej Szkoły Uważności , certyfikowana trenerka rezyliencji i pozytwnej neuroplastyczności u Rick`a Hansona, certyfikowana trenerka Compassionate Mind training, trenerka Inteligencji Emocjonalnej Goleman`a.

Filip BeźnickiClient Lead & Experience Architect, Accenture Song

Ekspert marketingowy z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie tworzenia strategii komunikacyjnych: od strategii marki, przez platformy kreatywne, do implementacji w mediach.

Przez lata związany z rynkiem agencyjnym (między innymi Havas Media, Saatchi&Saatchi), gdzie miał okazję prowadzić projekty i zespoły dla największych klientów na rynku.

W Accenture Song odpowiedzialny za rozwój oferty agencji i prace na kluczowych klientach.

Michał StaweckiDyrektor Marketingu, Apart

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (kierunek: Strategie Przedsiębiorstw). Z branżą marketingową związany jest od początku kariery zawodowej. Dyrektorem marketingu firmy Apart jest od 2006 roku. Kreuje strategie marek z grupy Apart w Polsce i Europie: Apart, Albert Riele, Bergstern, Elixa, Aztorin, AM:PM, Artelioni. Planuje kampanie na rynku polskim takich marek jak: Breitling, Cartier, Zenith, Edox, Baume Mercier.

Wspólnie z zespołem opracowuje zintegrowaną strategię marketingową i nadzoruje jej implementację. Planuje i zarządza budżetem marketingowym całej grupy Apart: Internet, TV, kino, prasa, OOH, eventy, partnerstwa strategiczne, PR, POS, visual merchandising, CEM, CRM, program lojalnościowy, wydawnictwa i inne działania. Współtworzy politykę sprzedażową firmy.

Wcześniej był dyrektorem agencji reklamowej Horsefield w Poznaniu. Pracował w niej 7 lat. Jego hobby to fotografia.

Bartłomiej RakPrzedsiębiorca. Założyciel: @Socjomania @Handelek @Rebread @Rzemieślnicy

Seryjny przedsiębiorca, współtwórca Socjomanii - firmy konsultingowo-szkoleniowej z zakresu digital marketingu i service design. Z pandemią i wojną ściera się w biznesie gastronomiczno-piekarniczym Handelek. Co-founder startupu Rebread, którego celem jest ratowanie niesprzedanego pieczywa przed staniem się odpadem. Klimatyczny imigrant z południa na północ. Pilnie śledzący bieżące trendy i wydarzenia geopolityczne.

Rafał BroniarekSenior Strategic Planner, Ringier Axel Springer Polska

Od lat staram się łączyć w pracy teorię z praktyką. Stąd, życie zawodowe to przeplatająca się praca w reklamie oraz prowadzenie zajęć na uczelniach wyższych. Dla urozmaicenia notki, dodam że pracowałem u największych, dla największych, zawsze w doborowym towarzystwie.

Agnieszka KranzHead of E-commerce Investment and Innovation

Agnieszka Kranz pełni obecnie rolę Head of E-commerce investment and Innovation w Ringer Axel Spinger. Uprzednio szefowała zespołowi innowacji w Grupie Cyfrowego Polsatu, który zbudowała od zera realizując projekty dla Polkomtela i Cyfrowego Polsatu, gdzie zajmowała się przede wszystkim rozwijaniem współpracy spółek z grupy ze startupami (np. tworząc innowacyjny program partnerskiej pre-akceleracji). Z sukcesem wdrożyła kilka programów wewnętrznych ukierunkowanych na budowę wewnętrznego ekosystemu innowacji oraz zaangażowanie pracowników w tym zakresie (np. Akademię Innowacji) W swojej dotychczasowej praktyce wykorzystuje uprzednio zdobyte doświadczenie w zakresie rynku kapitałowego i m&a wyniesione z amerykańskiej, prawniczej firmy doradczej, kiedy to miała okazję współpracować przy wprowadzaniu spółek na giełdę lub przejęciach z międzynarodowymi bankami inwestycyjnymi, funduszami PE i VC oraz polskimi spółkami giełdowymi (np. Wirtualna Polska.).

Od paru lat, z pasji do rozwoju innych, zajmuje się mentoringiem startupów (np. w Google for Startups) i wspiera ich rozwój również poprzez coaching ich founderow będąc certyfikowanym coachem. Ponadto jest założycielką fundacji TeenCrunch - projektu akceleracji talentów nastolatków w obszarze nowych technologii i startupów, który to program realizowany jest pod patronatem Google i Microsoft i wspierany przez polskich startupowców w roli mentorów.

Michał BachowskiDyrektor kreatywny serwisu Noizz.pl

Dyrektor kreatywny serwisu Noizz.pl, gdzie poza pisaniem o designie, architekturze i trendach, zajmuje się także tworzeniem koncepcji akcji redakcyjnych oraz treści dla marek (najlepsze z nich zostały wyróżnione przez Klub Twórców Reklamy oraz INMA Global Media Awards). Od czterech lat współpracuje także z festiwalem Gdynia Design Days jako członek rady programowej i kurator wystaw takich jak "Empatia, teraz!", "Ciało na rozdrożu" czy "Mamy problem z wodą".

Aleksandra BrzozowskaHead of Knowledge Network, Ringier Axel Springer Polska

Szef największego projektu edukacyjnego w Ringier Axel Springer Polska, Impact Akademii oraz najbardziej wpływowej konferencji na temat trendów, które będą kształtować nasz biznes w przyszłości (pod marką Business Insider ) Business Insider- Global Trends Festival (insidetrends.businessinsider.com.pl). Członek rady dyrektorów Digital Poland Foundation (https://www.digitalpoland.org/)

Mariusz WąsińskiChief Sales Officer, Ringier Axel Springer Polska

Ponad 20 lat doświadczenia w pracy w mediach ogólnopolskich. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, budowaniu strategii sprzedażowych oraz negocjacjach. Specjalista w dziedzinie reklamy internetowej, radiowej i prasowej.

Pracował w biurze reklamy RMF FM oraz Ringier Axel Springer Polska. Od 2014 odpowiada za komercjalizację przestrzeni reklamowej należącej do Ringier Axel Springer Polska.

Absolwent filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim. Ukończył program doskonalenia umiejętności managerskich organizowany przez Harvard Business School Publishing oraz Canadian International Management Institute. Jest członkiem rady nadzorczej IAB Polska oraz członkiem Europejskiego Komitetu Reklamy w International News Media Association (INMA). Zainteresowania zawodowe: nowe technologie, rozwój osobisty i leadership.

Aneta KwapulińskaStrategic Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Od trzech lat związana z projektami strategicznymi w RASP, realizując m.in. projekt Pasja w Podróży, który otrzymał wyróżnienie na Golden Arrow 2022 w kategorii wyzwania marketera – long term strategy.

Wcześniejsze doświadczenie budowała w grupie Burda Media realizując digitalową ofertę wydawcy.

Pracę projektową łączy z wiedzą teoretyczną zdobytą w trakcie studiów zrealizowanych w obu stopniach o specjalizacji zarządzanie projektami.

Aneta NemethStrategic Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Z RAS Polska związana od ponad 5 lat. W ramach codziennych obowiązków pomaga klientom zaplanować i realizować niestandardowe projekty komunikacyjne zintegrowane wokół zasobów contentowych i reklamowych wydawcy.

Pierwsze kroki po studiach politologicznych, stawiała w świecie reklamy, pracując między innymi dla Edipresse Polska czy Agory. Posiada 10 – letnie doświadczenie w pracy projektowej i strategicznej po stronie wydawcy.

Prywatnie mama dwójki uroczych dziewczynek, eko maniaczka i dociekliwa konsumentka.

Dominik PilarskiSenior Strategic Offer Leader, Ringier Axel Springer Polska

7 lat doświadczenia po stronie wydawcy, gdzie na co dzień realizuje kluczowe projekty cross-obszarowe. Obecnie skupiony na projektach z zakresu zrównoważonego rozwoju w ramach inicjatywy Niech Żyje Planeta, gdzie odpowiada za współprace partnerskie (w 2021 r. akcja otrzymała srebrne Effie w kategorii: Positive Influence).