Impact Seminar #4/2022

Ścieżka zakupowa bez tajemnic

21/06/2022
Seminarium online
nagranie wideo

Pokazujemy, jak planować skuteczna komunikacje z konsumentem, omawiamy poszczególne etapy ścieżki zakupowej i ich najważniejsze cechy. Swoim doświadczeniem dzielą nas najlepsi eksperci i doświadczeni praktycy. Agendę seminarium i sylwetki prelegentów znajdziesz pod nagraniem.

Z seminarium których dowiesz się:

    Nagranie z seminarium poniżej - zapraszamy.

    AGENDA

    11:00 - 11:05 - Wprowadzenie – Radek Wierzbiński, RAS Polska

    11:05 - 11:35 - ŚCIEŻKA ZAKUPOWA - planowanie doświadczeń konsumenta jako narzędzie doboru mediów - Rafał Broniarek

    11:35 - 12:00 - DISPLAY nie jedno na imię, czyli jak dopasować reklamę odsłonową do etapów i potrzeb komunikacyjnych - Rafał Wiewiórski

    12:00 - 12:20 - CONTENT MARKETING jako nowe cookie, czyli kiedy i jak stosować marketing treści. - Marcin Świejkowski

    12:20 - 12:40 - PERFORMANCE jako proces, a nie ostatni etap ścieżki. Kiedy i jak projektować efektywność? – Krystian Trapszo

    12:45 - 13:15 - Podsumowanie, Q&A, overtime – Radek Wierzbiński i Rafał Broniarek, Ringier Axel Springer Polska

    Gospodarzem spotkania jest Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

    prelegenci

    Rafał BroniarekHead of Strategy & Growth, Ringier Axel Springer Polska

    Rafał BroniarekSenior Strategic Planner, Ringier Axel Springer Polska

    Marcin ŚwiejkowskiSenior Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska.

    Rafał WiewiórskiHead of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

    Krystian TrapszoKierownik Działu Performance, RAS Polska, Ringier Axel Springer Polska