Pokazujemy, jak planować skuteczna komunikacje z konsumentem, omawiamy poszczególne etapy ścieżki zakupowej i ich najważniejsze cechy. Swoim doświadczeniem dzielą nas najlepsi eksperci i doświadczeni praktycy. Agendę seminarium i sylwetki prelegentów znajdziesz pod nagraniem.
Z seminarium których dowiesz się:
Nagranie z seminarium poniżej - zapraszamy.
AGENDA
11:00 - 11:05 - Wprowadzenie – Radek Wierzbiński, RAS Polska
11:05 - 11:35 - ŚCIEŻKA ZAKUPOWA - planowanie doświadczeń konsumenta jako narzędzie doboru mediów - Rafał Broniarek
11:35 - 12:00 - DISPLAY nie jedno na imię, czyli jak dopasować reklamę odsłonową do etapów i potrzeb komunikacyjnych - Rafał Wiewiórski
12:00 - 12:20 - CONTENT MARKETING jako nowe cookie, czyli kiedy i jak stosować marketing treści. - Marcin Świejkowski
12:20 - 12:40 - PERFORMANCE jako proces, a nie ostatni etap ścieżki. Kiedy i jak projektować efektywność? – Krystian Trapszo
12:45 - 13:15 - Podsumowanie, Q&A, overtime – Radek Wierzbiński i Rafał Broniarek, Ringier Axel Springer Polska
Gospodarzem spotkania jest Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska