Jak budować silne marki #8 POSTCOVID, czyli o miejscu i roli marek w „kruchym” świecie

Jakie postawy i działania zostaną z konsumentami po pandemii? Jakich marek potrzebują konsumenci w niepewnych czasach? O tym mówi Paweł Ciacek z Kantara

Przyspieszające zmiany klimatyczne , pandemia koronawirusa, napięcia społeczne - jesteśmy w procesie nieustających zmian  i wydaje się, że to nie koniec...  Nie tylko dla ludz,i ale także dla marek. Czego pandemia nauczyła badaczy rynku? Jakie postawy i działania zostaną z konsumentami po pandemii, jakich marek potrzebują konsumenci w niepewnych czasach? Na wszystkie pytania Radka Wierzbińskiego i Mariusza Wąsińskiego w kolejnym wydaniu Impact Voice odpowiada Paweł Ciacek, Client Service Director, Kantar

Naszych podcastów możesz posłuchać także na Soundcloud, Spotify i na audio.onet.
Więcej rozmów tutaj

 

Paweł Ciacek, Client Service Director, Kantar
Ukończył socjologię w Instytucie Filozofii i Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. W 1990 był jednym z założycieli Instytutu SMG/KRC Poland, obecnie Kantar.
Od 1999 roku pełni funkcję kolejno Dyrektora ds. Badań Międzynarodowych (był odpowiedzialny za wprowadzanie nowych technologii badawczych na Polski rynek), a potem Dyrektora ds. Obsługi Klienta. Obszarem jego szczególnych zainteresowań pozostają badania strategii marki i komunikacji. Pracował przy tworzeniu strategii i badaniu komunikacji min takich marek jak: Agros/Fortuna, Danone, Jacobs, Lech, L’Oreal, Lukas, Milka, Plus, Tyskie, TP SA, Warta.
Jest jednym z aktywnych komentatorów badania wartości marek BrandZ, prowadzonych przez Kantar wspólnie z FT na całym świecie. Jest współtwórcą Trendozbioru - opracowania firmy Kantar poświęconego analizie trendów i zachowań konsumenckich, który w 2019 r. ma już swoją 6. edycję.