Jak budować silne marki #9 Skuteczny e-commerce

Jak marka powinna się rozwijać i reagować na zmiany w czasie pandemii - mówi Łukasz Wyglądała, współzałożyciel i strateg z firmy e-com.house

Dane statystyczne szacują, że rynek e-commerce w Polsce jest ogromny, a trudne czasy w jakich się znaleźliśmy tylko powiększył jego potencjał. Szacuje się, że do końca 2020 roku Polacy wydadzą w internecie prawie 100 miliardów złotych.

•  Jak zmienił się  e-commerce w czasach pandemii?
•  Co zrobić, aby z powodzeniem osadzić się w e-commerce?
•  Na co powinna postawić marka i jak reagować na zmiany?

O tym m.in. mówi Łukasz Wyglądała Mariuszowi Wąsińskiemu i Radkowi Wierzbińskiemu w nowym odcinku Impact Voice. 

Podcastu możesz słuchać także na Soundcloud, Spotify  iTunes i na audio.onetWięcej rozmów tutaj

 

Łukasz Wyglądała

Strategy lead & co-founder, e-com.house
Współtwórca e-com.house, czyli e-commerce software house wzbogacony o usługi doradcze z zakresu marketingu, UX i biznesu. Na co dzień wspólnie z zespołem developerów, projektantów UX i konsultantów wspierają firmy m.in. w budowie i realizacji strategii e-commerce oraz
wdrażaniu sklepów internetowych i aplikacji mobilnych. Wśród Klientów e-com.house znajdują się m.in. takie marki jak KUBOTA, Onet/Literia.pl, Vogue Polska, RISK made in warsaw, Coffeedesk.pl czy ICAN.
Łukasz dodatkowo specjalizuje się w transformacji digital.
Zdobywca nagród m.in. Effie i Mixx Awards. Przewodniczący jury polskiej edycji Cannes Media Lions i konkursu Innovations, członek rady programowej Forum IAB. W swojej karierze był związany z działami digital i strategii największych grup mediowych w Polsce (GroupM oraz Dentsu). W RAS Polska kierował zespołami marketing-technology odpowiedzialnymi za produkt reklamowy.