Impact Academy

Program edukacyjny z obszaru digital marketingu dla kluczowych partnerów biznesowych RASP
scroll

Impact Academy to Program edukacyjny z obszaru digital marketingu dla kluczowych partnerów biznesowych Ringier Axcel Springer Polska. Każdy rok akademicki stanowi programowo zamkniętą całość. Ma swój temat przewodni, do którego są adekwatnie zaplanowane tematy poszczególnych konferencji, seminariów, warsztatów i webinariów. Harmonogram wydarzeń, wraz z ich wstępną tematyką, jest opracowany i publikowany pod koniec roku poprzedzającego. 

Uczestnicząc w wydarzeniach Impact Academy, słuchacze zdobywają wiedzę i punkty, które na koniec roku akademickiego pozwalają im uzyskać Certyfikat Digital Expert oraz punkty DIMAQ (większość naszych wydarzeń ma akredytacje DIMAQ). 
Projekt skierowany jest do osób zajmujących się marketingiem, szefów marketingu, menedżerów marki, produktu, pracowników domów mediowych etc.

Rokrocznie organizujemy dwie duże konferencje Impact Day (dla 450+ osób) oraz kilka specjalistycznych Impact Seminariów (100+ osób), łączących wykłady z praktycznymi warsztatami. Projekty ze świata rzeczywistego uzupełniamy działaniami prowadzonymi przez internet. Są to Impact Webinaria – spotkania i rozmowy z ekspertami w swoich dziedzinach oraz Impact Voice - podcast o tym, jak budować silne marki. Wydajemy też raport roczny Impact Papers, podsumowujący te działania. 

Na wszystkich eventach w ciągu roku gościmy ponad 1700 marketerów i przedstawicieli domów mediowych oraz agencji PR. 9 na 10 osób poleca nasze wydarzenia znajomym (NPS 9/10)! 

Dostarczanie solidnej  dawki wiedzy o rynku digital jest możliwe dzięki naszym prelegentom – ekspertom i specjalistom, ludziom, którzy mają nie tylko wielką wiedzę i doświadczenie, ale chęć dzielenia się tym wszystkim, nad czym pracują latami.

Prelegenci to praktycy RASP i eksperci z Polski i zagranicy (C-level executive, konsultanci, badacze). Dotychczas byli to m.in.: Carsten Cramer, Borussia Dortmund, Joe van Brussel, Huffington Post, Mark Adamsa, VICE, prof. Jerzy Bralczyk.Jim Fanning, Country Manager, Switzerland and CEE Amazon Web Services, Emilie Reynaud, Global Digital Consultant, Ringier AG, Michał Wolniak, President & Head of Advisory, VML Poland, Nina Suffczyńska-Hałabuz, Marketing Director, The Boston Consulting Group.

 

5400

Tyle uczestników z ponad 150 firm gościliśmy we wszystkich naszych wydarzeniach od powstania Impact Academy

204

To liczba prelegentów z Polski i zagranicy, którzy dotychczas zechcieli się podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem

30

Tyle w sumie zorganizowaliśmy konferencji Impact Day, Impact Seminariów i Impact Webinarów

team

Mariusz Wąsiński Managing Director Sales/Ad/Product And Solution Marketing

Aleksandra Brzozowska Head of Impact Academy

Ewa Hutny Project Manager Impact Academy

Radek Wierzbiński Head of Programming Impact Academy

Mariusz Wąsiński Managing Director Sales/Ad/Product And Solution Marketing

He has nearly 20 years of experience working in nationwide media. He specializes in managing sales teams, building sales strategies and negotiations. A specialist in the field of internet, radio and press advertising. He is a member of the supervisory board of IAB Polska, an organization responsible for the promotion and development of the internet market in Poland. Member of the European Advertising Committee at the International News Media Association (INMA).

Aleksandra Brzozowska Head of Impact Academy

Head of the largest educational project at Ringier Axel Springer Polska, Impact Academy and the most influential CEE conference on trends that will shape our business in the future (under the Business Insider brand) INSIDE TRENDS now TRENDS FESTIVAL

Ewa Hutny Project Manager Impact Academy

Over 20 years of work in the media and technology industries. She uses her previous experience in creating and marketing technology magazines and services in the communication and promotion of complex and difficult to sell products. Specializes in B2B marketing. She believes that educating the recipient and providing him with valuable content in real and digital is the most effective way of reaching customers.
In her "parallel life" he is a freak of endurance sports (triathlon, running, ultra) and active life.

Radek Wierzbiński Head of Programming Impact Academy

Strategist and marketing consultant. A graduate of the Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing), the School of Brand Strategy (SAR), the Mazovian School of Trainers and international relations at the University of Warsaw.
As Head of Strategy & Communication in Media Impact, he is responsible, among others for creating custom communication solutions for customer brands or analyzing media trends and phenomena. He previously gained experience in an interactive agency (MRM Worldwide) and on the side of the largest online publisher in Poland (Onet.pl).

contact

Zainteresowany projektem Impact Academy? Chcesz się dowiedzieć, jak zostać naszym słuchaczem? Napisz do nas.