10/07/2020 godz.

program wykłady

9:00 - 9:55
Rejestracja
10:00 - 10:30
Trendy na rynku
Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska
10:30 - 11:00
Cyfrowe punkty styku z pacjentem – chleb powszedni branży farmaceutycznej, czy niewykorzystany potencjał?
Dorota Cudna-Sławińska, Managing Director, Kantar Healthcare
11:00 - 11:30
Przerwa na kawę
11:30 - 12:00
Jak marki z obszaru pharma radzą sobie w internecie. Case study
W trakcie uzgadniania
12:00 - 12:30
Przychodzi klient do wydawcy… Czyli jak przygotować content, aby wydawca go pokochał
Jakub Zieliński, Head of Medonet.pl, Ringier Axel Springer Polska
12:30 - 13:30
Lunch
13:30 - 15:00
Warsztaty

warsztaty

1
WARSZTAT 1: Efektywne wykorzystanie kanałów komunikacji: fakty i mity
Prowadzący: Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Analiz Rynkowych i Marcin Świejkowski, Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska

Na warsztacie zderzymy się z popularnymi przekonaniami dotyczącymi efektywnego planowania mediów. Przedstawimy rynkowe analizy, wyniki badań naukowych oraz studia przypadków, które je potwierdzą lub włożą między reklamowe mity. Warsztat będzie miał interaktywną formę dyskusji.

2
WARSZTAT 2: Data marketing a pharma marketing
Prowadzący: Rafał Wiewiórski, Head of Ad Product: Display&Data, Ringier Axel Springer Polska

Na warsztacie pokażę, jak wykorzystać wiedzę o klientach w zmieniającym się pharma marketingu, zwiększając skuteczność działań marketingowych zarówno w modelu mass-market, jak i target-market. Zastanowimy się wspólnie, jak precyzyjnie kierować przekaz marketingowy, zachowując skalę kampanii reklamowej.

3
WARSZTAT 3: Content Marketing w erze samodiagnozy”, czyli o tym, jak taka branża jak farmacja powinna komunikować się z użytkownikami, którzy na potęgę wykorzystują internet, aby „się leczyć”
Prowadzący: Marta Nowicka, Head of Ad Product: Content Marketing & Native, Ringier Axel Springer Polska


 

prelegenci

Marta Nowicka Head of Ad Product: Content Marketing & Native w Ringier Axel Springer Polska

Dorota Cudna-Sławińska Managing Director, Kantar Healthcare

Marcin Nietrzebka Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Radek Wierzbiński Ringier Axel Springer Polska

Marcin Świejkowski Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska

Jakub Zieliński Head of Medonet, Ringier Axel Springer Polska

Marta Nowicka Head of Ad Product: Content Marketing & Native w Ringier Axel Springer Polska

Odpowiada za tworzenie i wdrażanie rozwiązań reklamy natywnej w tytułach należących do Ringier Axel Springer Polska. Wcześniej jako Native Advertising Creative realizowała kampanie native advertising i rozwijała portfolio produktów natywnych w Grupie. Od 2016 r. jest członkiem grupy Content Marketing i Reklama Natywna w IAB Polska, wyznaczającej standardy dla reklamy natywnej w Polsce. Wcześniej przez 4 lata pracowała jako Account Manager w agencjach PR, posiada też 7-letnie doświadczenie dziennikarskie (m.in. „Puls Biznesu”, „Forbes”).

Dorota Cudna-Sławińska Managing Director, Kantar Healthcare

W marketingu i doradztwie od 2001. Odpowiedzialna za projekty analityczne i doradcze dla sektora B2C i B2B, zarówno dla klientów lokalnych, jak i międzynarodowych. W Kantar Polska SA odpowiedzialna za projekty  i doradztwo dla klientów Pharma & Healthcare. Certyfikowany facylitator warsztatów strategicznych i kreatywnych oraz trener i prelegent Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Marcin Nietrzebka Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Z zamiłowania fotograf, z wykształcenia socjolog, od 14 lat obserwuje i analizuje rynek mediów z perspektywy wydawcy. Od kilku lat rozwija badania efektywności działań marketingowych klientów w Ringier Axel Springer Polska.

Radek Wierzbiński Ringier Axel Springer Polska

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów.
Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).

Marcin Świejkowski Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska

Odpowiedzialny za budowanie strategii reklamowych opartych o content marketing i rekomendowanie niestandardowych rozwiązań mediowych. Wcześniej związany z Fabryką Komunikacji Społecznej, gdzie tworzył kampanie społeczne dla ministerstw i organizacji pozarządowych. Laureat konkursu dziennikarskiego „Pióro Odpowiedzialności”, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Jakub Zieliński Head of Medonet, Ringier Axel Springer Polska

Jakub Zieliński jako Head of Medonet jest odpowiedzialny w Grupie Ringier Axel Springer za rozwój, komercjalizację oraz strategię Grupy w obszarze zdrowia.


Jakub ma ponad 20-letnie doświadczenie w w budowie mediów internetowych w Polsce i zagranicą. Poprzednio był związany zawodowo z firmą Wirtualna Polska Media SA oraz Nextweb Media. Jako przedsiębiorca i menedżer zbudował wiele znanych i popularnych serwisów internetowych, takich takich jak abcZdrowie.pl, parenting.pl, autokult.pl, domiporta.pl czy naTemat.pl.