Digipharma 2020. Jak docierać do pacjenta w sieci

21/05/2020 godz. 9:00 - 15:00
Wydarzenie zamknięte
Obowiązuje rejestracja,
Warszawa

Czy tak rzeczywiście jest? Jak skuteczniej docierać do pacjenta w sieci? O tym powiemy na seminarium. Zobaczymy, jak marki z obszaru pharma radzą sobie w internecie i pokażemy perspektywę człowieka i pacjenta w kontekście sieci. Na warsztatch wspólnie zastanowimy się nad tym, jak wykorzystać wiedzę o klientach zgromadzoną w cyfrowych danych w zmieniającym się pharma marketingu. 

Wydarzenie ma charakter zamknięty, wstęp za zaproszeniami. Obowiązuje rejestracja.   

program wykłady

9:00 - 9:55
Rejestracja
10:00 - 10:30
Trendy na rynku
Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska
10:30 - 11:00
Cyfrowe punkty styku z pacjentem – chleb powszedni branży farmaceutycznej, czy niewykorzystany potencjał?
Dorota Cudna-Sławińska, Managing Director, Kantar Healthcare
11:00 - 11:30
Przerwa na kawę
11:30 - 12:00
Jak marki z obszaru pharma radzą sobie w internecie. Case study
W trakcie uzgadniania
12:00 - 12:30
Przychodzi klient do wydawcy… Czyli jak przygotować content, aby wydawca go pokochał
Jakub Zieliński, Head of Medonet.pl, Ringier Axel Springer Polska
12:30 - 13:30
Lunch
13:30 - 15:00
Warsztaty

warsztaty

1
WARSZTAT 1: Efektywne wykorzystanie kanałów komunikacji: fakty i mity
Prowadzący: Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Analiz Rynkowych i Marcin Świejkowski, Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska

Na warsztacie zderzymy się z popularnymi przekonaniami dotyczącymi efektywnego planowania mediów. Przedstawimy rynkowe analizy, wyniki badań naukowych oraz studia przypadków, które je potwierdzą lub włożą między reklamowe mity. Warsztat będzie miał interaktywną formę dyskusji.

2
WARSZTAT 2: Data marketing a pharma marketing
Prowadzący: Rafał Wiewiórski, Head of Ad Product: Display&Data, Ringier Axel Springer Polska

Na warsztacie pokażę, jak wykorzystać wiedzę o klientach w zmieniającym się pharma marketingu, zwiększając skuteczność działań marketingowych zarówno w modelu mass-market, jak i target-market. Zastanowimy się wspólnie, jak precyzyjnie kierować przekaz marketingowy, zachowując skalę kampanii reklamowej.

3
WARSZTAT 3: Content Marketing w erze samodiagnozy”, czyli o tym, jak taka branża jak farmacja powinna komunikować się z użytkownikami, którzy na potęgę wykorzystują internet, aby „się leczyć”
Prowadzący: Marta Nowicka, Head of Ad Product: Content Marketing & Native, Ringier Axel Springer Polska


 

prelegenci

Marta Nowicka Head of Ad Product: Content Marketing & Native w Ringier Axel Springer Polska

Dorota Cudna-Sławińska Managing Director, Kantar Healthcare

Marcin Nietrzebka Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Radek Wierzbiński Ringier Axel Springer Polska

Rafał Wiewiórski Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

Marcin Świejkowski Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska

Jakub Zieliński Head of Medonet, Ringier Axel Springer Polska

Marta Nowicka Head of Ad Product: Content Marketing & Native w Ringier Axel Springer Polska

Odpowiada za tworzenie i wdrażanie rozwiązań reklamy natywnej w tytułach należących do Ringier Axel Springer Polska. Wcześniej jako Native Advertising Creative realizowała kampanie native advertising i rozwijała portfolio produktów natywnych w Grupie. Od 2016 r. jest członkiem grupy Content Marketing i Reklama Natywna w IAB Polska, wyznaczającej standardy dla reklamy natywnej w Polsce. Wcześniej przez 4 lata pracowała jako Account Manager w agencjach PR, posiada też 7-letnie doświadczenie dziennikarskie (m.in. „Puls Biznesu”, „Forbes”).

Dorota Cudna-Sławińska Managing Director, Kantar Healthcare

W marketingu i doradztwie od 2001. Odpowiedzialna za projekty analityczne i doradcze dla sektora B2C i B2B, zarówno dla klientów lokalnych, jak i międzynarodowych. W Kantar Polska SA odpowiedzialna za projekty  i doradztwo dla klientów Pharma & Healthcare. Certyfikowany facylitator warsztatów strategicznych i kreatywnych oraz trener i prelegent Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Marcin Nietrzebka Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Z zamiłowania fotograf, z wykształcenia socjolog, od 14 lat obserwuje i analizuje rynek mediów z perspektywy wydawcy. Od kilku lat rozwija badania efektywności działań marketingowych klientów w Ringier Axel Springer Polska.

Radek Wierzbiński Ringier Axel Springer Polska

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów.
Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).

Rafał Wiewiórski Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

Z branżą reklamową związany od 12 lat. Dysponuje ponad 6 letnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami reklamowymi po stronie wydawcy. Rozwinął pierwszy polski mobilny adserver oraz współtworzył sieci reklamowe.
Obecnie jako Head of Display & Data odpowiada za portfolio produktów reklamowych display oraz budowę oferty reklamowej w oparciu o dane w Ringier Axel Springer Polska.

Marcin Świejkowski Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska

Odpowiedzialny za budowanie strategii reklamowych opartych o content marketing i rekomendowanie niestandardowych rozwiązań mediowych. Wcześniej związany z Fabryką Komunikacji Społecznej, gdzie tworzył kampanie społeczne dla ministerstw i organizacji pozarządowych. Laureat konkursu dziennikarskiego „Pióro Odpowiedzialności”, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Jakub Zieliński Head of Medonet, Ringier Axel Springer Polska

Jakub Zieliński jako Head of Medonet jest odpowiedzialny w Grupie Ringier Axel Springer za rozwój, komercjalizację oraz strategię Grupy w obszarze zdrowia.


Jakub ma ponad 20-letnie doświadczenie w w budowie mediów internetowych w Polsce i zagranicą. Poprzednio był związany zawodowo z firmą Wirtualna Polska Media SA oraz Nextweb Media. Jako przedsiębiorca i menedżer zbudował wiele znanych i popularnych serwisów internetowych, takich takich jak abcZdrowie.pl, parenting.pl, autokult.pl, domiporta.pl czy naTemat.pl.