Digipharma 2020. Jak docierać do pacjenta w sieci

17/09/2020 godz. 12:00-13:30
Webinarium

Czy tak rzeczywiście jest? Czy potrafimy skutecznie docierać do pacjenta w sieci? Nad tym zastanawiamy się podczas webinarium. Sprawdzamy, jakie touchpointy działają lepiej od innych, czym charakteryzują się wybrane kanały komunikacji i jak rosnąca rola digitalu wpływa na efektywność komunikacji. 

Impact Webinar ma akredytację DIMAQ. Uczestnicy webinarium otrzymują 2 pkt DIMAQ

 

Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium.

 

program wykłady

9:00 - 9:55
Rejestracja
12:00 - 12:05
Trendy na rynku
Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska
12:05-12:25
Na jakie touchpointy stawiać w komunikacji z pacjentem i lekarzem?
Dorota Cudna-Sławińska, Business Development Director, Growth Initiatives & Strategy Activation, Kantar i Michał Zajdel, Head of Media, Kantar Insights

W wykładzie m.in.:

  • jakie touchpointy działają lepiej od innych
  • czym charakteryzują się wybrane kanały komunikacji
  • jak różne organizacje zmieniają swoją strategię kanałów komunikacji – na podstawie case studies
  • na ile zmieniła swoją rolę telewizja, jako kanał komunikacji do konsumentów
  • rosnąca rola digitalu wpływa na efektywność komunikacji – w co warto inwestować
12:25 - 12:45
Dlaczego nie warto wierzyć popularnym mitom na temat komunikacji digitalowej
Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Analiz Rynkowych i Marcin Świejkowski, Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska
12:45 - 13:05
Przychodzi klient do wydawcy… Czyli jak przygotować content, aby wydawca go pokochał
Jakub Zieliński, Head of Medonet.pl, Ringier Axel Springer Polska
13:05 - 13:30
Dyskusja i podsumowanie

W trakcie webinarium będzie chat na żywo. Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania zadawane na chacie.   

prelegenci

Dorota Cudna-Sławińska Managing Director, Kantar Healthcare

Marcin Nietrzebka Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Radek Wierzbiński Ringier Axel Springer Polska

Marcin Świejkowski Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska

Jakub Zieliński Head of Medonet, Ringier Axel Springer Polska

Michał Zajdel Head of Media

zarejestruj się

Dorota Cudna-Sławińska Managing Director, Kantar Healthcare

W marketingu i doradztwie od 2001. Odpowiedzialna za projekty analityczne i doradcze dla sektora B2C i B2B, zarówno dla klientów lokalnych, jak i międzynarodowych. W Kantar Polska SA odpowiedzialna za projekty  i doradztwo dla klientów Pharma & Healthcare. Certyfikowany facylitator warsztatów strategicznych i kreatywnych oraz trener i prelegent Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Marcin Nietrzebka Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Z zamiłowania fotograf, z wykształcenia socjolog, od 14 lat obserwuje i analizuje rynek mediów z perspektywy wydawcy. Od kilku lat rozwija badania efektywności działań marketingowych klientów w Ringier Axel Springer Polska.

Radek Wierzbiński Ringier Axel Springer Polska

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów.
Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).

Marcin Świejkowski Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska

Odpowiedzialny za budowanie strategii reklamowych opartych o content marketing i rekomendowanie niestandardowych rozwiązań mediowych. Wcześniej związany z Fabryką Komunikacji Społecznej, gdzie tworzył kampanie społeczne dla ministerstw i organizacji pozarządowych. Laureat konkursu dziennikarskiego „Pióro Odpowiedzialności”, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Jakub Zieliński Head of Medonet, Ringier Axel Springer Polska

Jakub Zieliński jako Head of Medonet jest odpowiedzialny w Grupie Ringier Axel Springer za rozwój, komercjalizację oraz strategię Grupy w obszarze zdrowia.


Jakub ma ponad 20-letnie doświadczenie w w budowie mediów internetowych w Polsce i zagranicą. Poprzednio był związany zawodowo z firmą Wirtualna Polska Media SA oraz Nextweb Media. Jako przedsiębiorca i menedżer zbudował wiele znanych i popularnych serwisów internetowych, takich takich jak abcZdrowie.pl, parenting.pl, autokult.pl, domiporta.pl czy naTemat.pl.

Michał Zajdel Head of Media

Zajmuje się tworzeniem nowych narzędzi i standardów pomiarów efektywności mediów, wprowadzał na rynek polski m.in. metodologię Brand Lift Insights czy Context Lab. W swojej pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat mediów i marketingu.