impact day #attention Day 1

30/09/2020 godz. 14:00 - 17:00
Online
online

Tematem wiodący 11. edycji ID jest ekonomia uwagi, czyli jak zdobyć i utrzymać uwagę konsumentów w świecie, w którym o skupienie i utrzymanie uwagi coraz trudniej. Wspólnie z prelegentami z Polski i z zagranicy poszukamy odpowiedzi na takie pytania jak m.in. co jest uwagą, a co nią nie jest, co wyzwala i wzmacnia uwagę, czy uwagę można mierzyć i czy zawsze da się przewidzieć konsekwencje przyciągnięcia uwagi konsumentów. 

Mamy znakomity program: 2 dni, 6 godzin, 12 prelekcji pełnych inspiracji, doświadczeń i przemyśleń w tym cztery wystąpienia Keynote zagranicznych prelegentów.

Zapraszamy!

Impact Day ma akredytację DIMAQ. Uczestnik wydarzenia otrzymuje 20 pkt, a prelegent 40 pkt DIMAQ.

 

program wykłady

14:00-14:10
Powitanie
Łukasz Grass, Radek Wierzbiński
14:10-14:25
Otwarcie
Aleksander Kutela, Jovan Protic
14:25-14:55
Attention is what really matters
Karen Nelson-Field, Founder and CEO at Amplified Intelligence

Professor Karen Nelson-Field explains what attention is and what it is not. Importantly, she will discuss the true value of attention to the advertising ecosystem and how it can be applied to elevate the quality and, ultimately, the effectiveness of advertising. For creative, this means attention triggers and making the best use of attention peaks. For media planning, she reveals solid insights from Amplified Intelligence’s cross-platform measurement research across 6 countries. Her overall message is simple: attention as a human-centred metric is a resilient, scalable and responsive way to level the media trading playing field.

14:55-15:15
Uwaga na markę! Wyniki badania konsumentów w Polsce i USA
Max Nelson,Senior Director Of Communications OpenX, Izabela Kiwak, Customer Insight & Research Manager w Ringier Axel Springer Polska

Badania uwagi konsumentów na rynku amerykańskim i polskim pokazują, które ekosystemy online skuteczniej przyciągają uwagę konsumentów. Ich analiza podpowiada, jak ta uwaga przekłada się na postrzeganie marek

15:15-15:35
Brand Metrics
Marcin Nietrzebka - Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska
15:35-15:55
Uwaga w social mediach – od lojalności do uzależnienia
Dawid Pacha, School of New Media

Wiedza o tym, jak utrzymać użytkownika na portalach i w aplikacjach społecznościowych oraz jak go od siebie uzależnić i jak utrzymać jego uwagę stała się nauką. Na ten temat powstały podręczniki dla kolejnych pokoleń startupowców, ale także dokumenty i alarmistyczne wypowiedzi branżowych insiderów. Opowiem o dobrym i złym obliczu mediów społecznościowych oraz jak w tym wszystkim mają odnaleźć się marki.

15:55-16:15
Metrics That Matter: measuring ad success in a reader-first environment
Anthony Crocker, Head of Campaign Innovation, Telegraph Media Group

Digital display ads are often entirely focused on click performance which is easily gamed through pop ups and jenking, funding a barrage of intrusive 'click-baity' content. In Q3 2019 The Telegraph launched Metrics that Matter to focus on attention quality and brand measurement metrics, to help advertisers understand the value of a reader first, quality news environment.

16:15-16:35
Podsumowanie
16:35-17:00
Overtime

prelegenci

Łukasz Grass Tri Academy, Rebound 2020, Team Pact

Radek Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Karen Nelson-Field Founder and CEO at Amplified Intelligence

Max Nelson Senior Director, Communications, OpenX

Izabela Kiwak Customer Insight & Research Manager w Ringier Axel Springer Polska

Anthony Crocker Head of Campaign Innovation, Telegraph Media Group

Jovan Protic Chief Operating Officer Ringier Axel Springer Polska

Aleksander Kutela Wiceprezes Zarządu Ringier Axel Springer Polska, Wiceprezes Zarządu Ringier Axel Springer Media AG

Dawid Pacha

Marcin Nietrzebka Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

zarejestruj się

Łukasz Grass Tri Academy, Rebound 2020, Team Pact

Były dziennikarz radiowy i telewizyjny, autor książek ("Najlepszy. Gdy słabość staje się siłą”, „Szlag mnie trafił”). W latach 2016 – 2019 redaktor naczelny Business Insider Polska. Pracował m.in. w Radiu TOK FM, jako zastępca redaktor naczelnej i szef informacji. Przez 6 lat był związany z TVN24, gdzie prowadził serwisy informacyjne i magazyn „Polska i Świat”. Grass jest założycielem Akademii Triathlonu – największego portalu dla społeczności uprawiającej tę dyscyplinę sportu. Sam również amatorsko uprawia triathlon. Więcej na www.lukaszgrass.pl

Radek Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Karen Nelson-Field Founder and CEO at Amplified Intelligence

Profesor Karen Nelson-Field jest założycielką i dyrektorem generalnym Amplified Intelligence oraz profesorem innowacji medialnych na Uniwersytecie w Adelaide. Jest uznaną na całym świecie badaczką w dziedzinie nauk o mediach. Regularnie wypowiada się na głównych konferencjach, w tym w Cannes i SXSW, uzyskała fundusze na badania od największych reklamodawców na świecie.
Pierwsza książka Karen, „Marketing wirusowy: nauka o udostępnianiu” ustanowiła rekord w poszukiwaniu „wirusowego sukcesu”. Jej najnowsza książka “The Attention Economy and How Media Works” wyjaśnia surową rzeczywistość przetwarzania ludzkiej uwagi w reklamie. Jej prace badawcze zostały zauważone w The New York Times, Bloomberg Business, CNBC, Forbes, Wall Street National, Huffington Post, Contagious and The Drum, a także regularnie pisze w mediach dla Australian Financial Review.
Praca komercyjna Karen łączy technologię i innowacyjny projekt metodologiczny, aby dokładnie przyjrzeć się wskaźnikom uwagi w zmieniającej się gospodarce cyfrowej

Max Nelson Senior Director, Communications, OpenX

Max Nelson kieruje komunikacją korporacyjną w OpenX, jednej z największych na świecie niezależnych giełd reklam cyfrowych. Do jego roli należy nadzorowanie relacji z mediami, rozwój przekazu, a także tworzy program badań branżowych firmy. Przed OpenX Max kierował marketingiem marki w AdColony, był wiceprezesem w Method Communications i kierował PR w Millennial Media, pomagając zobaczyć mobilną sieć reklamową poprzez udaną ofertę publiczną. Max ukończył University of Colorado w Boulder, uzyskując tytuł licencjata w dziedzinie komunikacji.

Izabela Kiwak Customer Insight & Research Manager w Ringier Axel Springer Polska

Badaczka zjawisk społeczno-kulturowych oraz trendów i nurtów w badaniach marketingowych z ponad 10-letnim doświadczeniem. Doktor nauk społecznych, prelegentka na konferencjach branżowych oraz naukowych, a także autorka publikacji z zakresu komunikacji międzykulturowej.
Na co dzień zarządza badaniami online w Ringier Axel Springer Polska, gdzie od kilku lat z pasją eksploruje rynek mediów.
Odpowiada przede wszystkim za zarządzanie procesem badawczym i metodologicznym marek digitalowych; dostarcza wniosków i rekomendacji z badań dla organizacji, a także wspiera w analizie pozycji marek i efektywności podejmowanych działań marketingowych.

Anthony Crocker Head of Campaign Innovation, Telegraph Media Group

Pracując w reklamie cyfrowej od prawie 15 lat, Anthony obecnie koncentruje się na dostosowaniu oferty reklamowej The Telegraph do czytelnika w pierwszej kolejności, następnie dopasowuje strategię subskrybenta za pomocą #metricsthatmatter. Tyma samym pokazując, że uwaga w środowisku treści wysokiej jakości, zapewnia wzrost marki i długoterminowe wyniki komercyjne bez polegania na krótkich danych terminowych, takich jak kliknięcia i atrybucja.

Jovan Protic Chief Operating Officer Ringier Axel Springer Polska

Odpowiada za portfolio mediów cyfrowych w Ringier Axel Springer AG na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Jest związany z Ringier Axel Springer od 2005 roku. Do 2014 roku pracował jako CDO w Ringier Axel Springer Serbia. W lutym 2016 roku został powołany do Ringier Axel Springer Media AG Leadership Team, gdzie jest odpowiedzialny za obszar Digital Publishing. Od września 2018 r. jest Członkiem Zarządu Ringier Axel Springer Polska.

Aleksander Kutela Wiceprezes Zarządu Ringier Axel Springer Polska, Wiceprezes Zarządu Ringier Axel Springer Media AG

Aleksander Kutela dołączył do Ringier Axel Springer Polska w sierpniu 2015 roku. W lutym 2016 roku został COO Ringier Axel Springer Media AG, a we wrześniu 2018 r., po połączeniu w jeden podmiot prawny spółek wchodzących w skład Grupy Onet-RAS Polska, objął stanowisko Wiceprezesa Zarządu Ringier Axel Springer Polska. Do 2015 r. Aleksander Kutela był prezesem HBO Polska (2000-2015) i Wiceprezesem HBO Europa (2007-2015).

Dawid Pacha

Dawid Pacha, pomysłodawca "Ne4lixa dla marketerów" - darmowego portalu SONM.pl.
Strateg marketingowy i przedsiębiorca specjalizujący się w wykorzystaniu mediów społecznościowych
w biznesie. Współzałożyciel największej sieci wydarzeń branży social media w Polsce - Czwartków
Social Media. Wykładowca z obszaru marketingu w social media i komunikacji z wykorzystaniem
chatbotów na Studiach Podyplomowych na SGH i Akademii im. Leona Koźmińskiego

Marcin Nietrzebka Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Z zamiłowania fotograf, z wykształcenia socjolog, od 14 lat obserwuje i analizuje rynek mediów z perspektywy wydawcy. Od kilku lat rozwija badania efektywności działań marketingowych klientów w Ringier Axel Springer Polska.