impact day #attention Day 2

01/10/2020 godz. 14:00 - 17:00
Online

Tematem wiodący 11. edycji ID jest ekonomia uwagi, czyli jak zdobyć i utrzymać uwagę konsumentów w świecie, w którym o skupienie i utrzymanie uwagi coraz trudniej. Wspólnie z prelegentami z Polski i z zagranicy poszukamy odpowiedzi na takie pytania jak m.in. co jest uwagą, a co nią nie jest, co wyzwala i wzmacnia uwagę, czy uwagę można mierzyć i czy zawsze da się przewidzieć konsekwencje przyciągnięcia uwagi konsumentów.

Mamy znakomity program: 2 dni, 6 godzin, 12 prelekcji pełnych inspiracji, doświadczeń i przemyśleń w tym cztery wystąpienia Keynote zagranicznych prelegentów.

Zapraszamy!

Impact Day ma akredytację DIMAQ. Uczestnik wydarzenia otrzymuje 20 pkt, a prelegent 40 pkt DIMAQ.

2 dni, 6 godzin, 12 prelekcji pełnych inspiracji, doświadczeń, przemyśleń. Zapraszamy!

program wykłady

14:00-14:05
Intro / Powitanie
Łukasz Grass i Radek Wierzbiński
14:05-14:35
Siła wideo
Sabina Lipska, CVO/Dyrektor Video, Ringier Axel Springer Polska
14:35-15:05
Distraction and Attention in the 21st Century
Gerard Crichlow, Strategic Consultant at WorkingVersion

How social media networks and media networks are changing the nature of attention, content and business.

15:05-15:25
CMO rozmawia z CMO
Olga Korolec, Anna Putts
15:25-15:45
Mamy waszą uwagę, a teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu
Paulina Sobieszek, Partner Business Development, Mindshare

Niestandardy, innowacje, real time marketing, aktywizm marek, prowokacje – wszystko aby choć na chwilę pochwycić naszą uwagę w coraz bardziej konkurencyjnym i chaotycznym otoczeniu. Czy faktycznie ma to sens i przekłada się na pozytywne efekty dla marek?

15:45-16:15
Jak mierzyć uwagę
Anna Miotk, Marketing expert, Lecturer, Marketing trainer

Uwaga konsumenta i jej znaczenie w działaniach marketingowych. Wzbierający nurt ekonomii uwagi. Media i marki - jak odnaleźć się w ekonomii uwagi? Czy można zmierzyć uwagę? Co jest, a co nie jest mierzalne. Jakimi wskaźnikami dotyczącymi uwagi powinien zadowolić się dział marketingu?

16:15-16:45
How to become a productivity mastermind
Chris Bailey

Autor bestsellerów “Hyperfocus” i “The Productivity Project”, mówca TED. Uważany za eksperta w dziedzinie produktywności i wydajności

16:45-16:55
Podsumowanie / Pożegnanie
Łukasz Grass i Radek Wierzbiński
16:55-17:00
Overtime

prelegenci

Paulina Sobieszek Mindshare

Olga Korolec Chief Marketing Officer Ringier Axel Springer Polska

Łukasz Grass Tri Academy, Rebound 2020, Team Pact

Radek Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Sabina Lipska CVO/Dyrektor Video, Ringier Axel Springer Polska

Gerard Crichlow Strategic Consultant at WorkingVersion

Chris Bailey Chris Bailey,autor bestsellerów “Hyperfocus” i “The Productivity Project”, mówca TED. Uważany za eksperta w dziedzinie produktywności i wydajności.

Anna Putts Director Brand Marketing Central Europe, HBO Europe

Anna Miotk Marketing expert, Lecturer, Marketing trainer

zarejestruj się

Paulina Sobieszek Mindshare

Jako Partner Business Development w agencji Mindshare zajmuje się tworzeniem i realizowaniem strategii wzrostu spółki. Do obszarów, za które odpowiada należą: działania nowo biznesowe, product development, zarządzanie działem strategii oraz komunikacją zewnętrzną spółki. Jest również zaangażowana w mSpark - program akceleracyjny dla startupów z branży martech.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze oraz programu rozwoju umiejętności managerskich ICAN Institute.
Prywatnie żona wspaniałego męża i mama dwóch małych, szalonych dziewczynek. W czasie wolnym zajmuje się treningiem funkcjonalnym, zimową jazdą na nartach, letnim kite’m, zwiedzaniem świata z plecakiem, a ostatnio budową zamków z piasku

Olga Korolec Chief Marketing Officer Ringier Axel Springer Polska

CMO Ringier Axel Springer Polska od 2016r. Odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio marek (m.in. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes).
Studiowała na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie.
Pracowała w agencji reklamowej DDB, po czym budowała marki w największych polskich korporacjach (Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, ITI Neovision) oraz jako niezależny ekspert marketingu strategicznego (Grupa Żywiec, Wedel, Ekstraklasa, Samsung). Odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP oraz rozwijała platformę cyfrową „N”.
Zasiada w jury Effie, Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay.

Łukasz Grass Tri Academy, Rebound 2020, Team Pact

Były dziennikarz radiowy i telewizyjny, autor książek ("Najlepszy. Gdy słabość staje się siłą”, „Szlag mnie trafił”). W latach 2016 – 2019 redaktor naczelny Business Insider Polska. Pracował m.in. w Radiu TOK FM, jako zastępca redaktor naczelnej i szef informacji. Przez 6 lat był związany z TVN24, gdzie prowadził serwisy informacyjne i magazyn „Polska i Świat”. Grass jest założycielem Akademii Triathlonu – największego portalu dla społeczności uprawiającej tę dyscyplinę sportu. Sam również amatorsko uprawia triathlon. Więcej na www.lukaszgrass.pl

Radek Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Sabina Lipska CVO/Dyrektor Video, Ringier Axel Springer Polska

Od ponad 20 lat związana z mediami cyfrowymi. Od 2003r. wspiera rozwój Onetu. Współtworzyła i odpowiada za największą, jakościową transformację w polskiej przestrzeni cyfrowej ostatnich lat, związanej z wprowadzeniem nowego standardu i produktu premium video.
W Ringier Axel Springer Polska odpowiedzialna za rozwój biznesowy i strategię video, VOD, obszaru gier i partnerstw.

Gerard Crichlow Strategic Consultant at WorkingVersion

Gerard jest londyńskim strategiem kulturalnym, który pomaga markom wprowadzać innowacje i rozwijać się przewidywanie zmian zachowań w kulturze, handlu i społecznościach. Jego główna siła tkwi w wykorzystaniu kreatywności, aby pomóc markom zdefiniować swoją pozycję w kulturze i w biznes. Pracował w jednych z najbardziej kreatywnych agencji reklamowych na świecie zarówno w USA, jak iw Europie.

Chris Bailey Chris Bailey,autor bestsellerów “Hyperfocus” i “The Productivity Project”, mówca TED. Uważany za eksperta w dziedzinie produktywności i wydajności.

Chris Bailey udziela praktycznych, taktycznych porad, jak zwiększyć produktywność. Nazywany przez TED Talks „najbardziej produktywnym człowiekiem, jakiego kiedykolwiek chciałbyś spotkać”, „mózgiem produktywności” oraz nazwany przez Harvard Business Review „dziwacznym i energicznym przewodnikiem po gąszczu produktywności”. Chris zmieni sposób myślenia Twoich odbiorców odnośnie  produktywności w miejscu pracy i poza nim.
Chris jest międzynarodowym autorem bestsellerów “Hyperfocus: How to Be More Productive in a World of Distraction” oraz “The Productivity Project: Accomplishing More by Managing Your Time, Attention and Energy”.
Blog Chrisa o produktywności “A Life of Productivity” jest czytany przez ponad 200 000 osób na całym świecie każdego miesiąca. Napisał setki artykułów na temat produktywności i zyskał popularność w tak różnych mediach, jak The New York Times, The Wall Street Journal, New York Magazine, The Huffington Post, Harvard Business Review, Lifehacker, TED, BBC, Fortune i Fast Firma.

Anna Putts Director Brand Marketing Central Europe, HBO Europe

Marketer z wieloletnim doświadczeniem w pracy na rynku Polskim, UK i CEE. Specjalizuje się w projektach transformacji cyfrowej w komunikacji, strategii marki oraz w tworzeniu value propositions. Ukończyła studia na Intercontinental University w Londynie z dyplomem MBA w biznesie. Obecnie zarządza marką HBO w Europie Centralnej i Środkowej, wcześniej pracowała jako Head of Marketing Communication w UPC na region Europy środkowo wschodniej, Dyrektor Marketingu w Samsung Electronics Polska, wieloletni Dyrektor Marketingu Platformy N.
Dwukrotnie otrzymała statuetkę prestiżowego konkursu Effie za skuteczność kampanii reklamowej, uzyskała również grand prix w konkursie na Dyrektora Marketing Roku 2014 organizowanym przez Mediarun. Za rebranding marki UPC Media Marketing Polska wyróżniło ją tytułem Marketing Hero 2018.
Prelegent i panelista podczas wydarzeń branżowych i konferencji. Kilkukrotny juror Effie w Polsce i Europie. Moderator Design Thinking.

Anna Miotk Marketing expert, Lecturer, Marketing trainer

Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl