impact day #brandactivism act for tomorrow Day 1

03/06/2020 godz.
Online

Jak rozwijać biznes, dbając jednocześnie o przyszłość społeczeństwa i lepsze, jutro. Chcemy, aby Impact Day dał światło na działanie i nadzieję na rozwój. Stąd temat konferencji - #brandactivism jako program oparty na wartościach dla firm dbających zarówno o biznes, ale też o przyszłość społeczeństwa i bardziej zrównoważone jutro. Pokazaliśmy, jak słowa marek można przełożyć na czyny – aktywność w budowaniu nowego, lepszego świata. Pełne wersje wystąpień programu pierwszego dnia poniżej. 

 

Impact Day ma akredytację DIMAQ. Uczestnik wydarzenia otrzymuje 20 pkt, a prelegent 40 pkt DIMAQ. 

 

program wykłady

14:00 - 14:05
Intro / Witamy
Łukasz Grass & Radek Wierzbiński
14:05 - 14:20
Welcome speech
Mark Dekan CEO Ringier Axel Springer Polska, CEO Ringier Axel Springer Media AG
14:20 - 14:50
Keynote speech: Purpose is dead, put people’s dreams and aspirations first!
Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, marketing activist, author & speaker

Most companies today are firmly on the social and environmental issues bandwagon like bees around a honey pot from oceans plastic to diversity. People are increasingly distrustful towards these efforts viewed as cheap marketing stunts meant to wow people into buying more. Thomas heralds the beginning of a new post-purpose era.  People don't buy what or why you sell something, but who you can help them become. Brands will be seen as villains if they don’t put people’s dreams, aspirations and creativity first.

14:50 - 15:10
Nowe wyzwania dla aktywizmu marek w świecie pandemii
Alicja Cybulska Chief Strategy Officer, v-ce president of board of directors Havas Media Poland

W jaki sposób nowa rzeczywistość kształtuje oczekiwania konsumentów wobec marek, jak zmienia się istotność problemów dotychczas adresowanych przez marki, w jaki sposób marki podejmują dziś nowe wyzwania?

15:10 - 15:30
„(bez tytułu)”
Bartek Brach, antropolog i doradca organizacji, założyciel brightlight

Kiedy pojawia się niepewność, zaczynamy szukać sprawdzonych sposobów działania, licząc, że wzorce, które obroniły się w przeszłości, będą skuteczne i dziś. Nie inaczej jest w przypadku aktywizmu marek. Choć wydaje nam się, że marki w trakcie pandemii robią coś nowego, w zasadzie robią więcej i więce,j i szybciej, i szybciej tego, co robiły  już kiedyś. Jakie będzie mieć to konsekwencje? To pytanie pozostawię bez odpowiedzi i do przepracowania. Nie chcąc narzucać Państwu interpretacji prezentację też pozostawiam bez tytułu.

15:30 - 15:50
#Act Now – co zrobić, by klimat nie stał się największą ofiarą pandemii
Olga Korolec, Chief Marketing Officer & Group Sustainability Director Ringier Axel Springer Polska

Świat podczas pandemii się zatrzymał, do Wenecji wróciły ryby a powietrze nad Chinami było znowu czyste.  Natura choć na chwile odżyła. Niestety, pandemia odwróciła uwagę firm i ludzi od troski o środowisko. Nadciągający kryzys przesunie ekologię na dalszy plan. Opowiemy jak chcemy przypomnieć ludziom, że na kryzys klimatyczny szczepionki nikt nie wynajdzie i jak nasze marki włączają się do akcji ACT Now i zachęcają  Polaków do działania na rzecz planety.

15:50 - 16:00
Takeaways & Wrap-up
16:00 - 16:30
Overtime

prelegenci

Mark Dekan CEO Ringier Axel Springer Polska, CEO Ringier Axel Springer Media AG

Radek Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Łukasz Grass Tri Academy, Rebound 2020, Team Pact

Thomas Kolster Mr. Goodvertising, marketing activist, author & speaker

Alicja Cybulska Chief Strategy Officer i wiceprezes zarządu Havas Media Poland

Bartłomiej Brach Antropolog i doradca organizacji, założyciel brightlight

Olga Korolec Chief Marketing Officer & Group Sustainability Director Ringier Axel Springer Polska

Mark Dekan CEO Ringier Axel Springer Polska, CEO Ringier Axel Springer Media AG

Mark Dekan jako Prezes Zarządu Ringier Axel Springer Media AG jest odpowiedzialny za spółkę joint venture zawiązaną pomiędzy firmami Axel Springer i Ringier w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE), będącą największym wydawcą mediów cyfrowych na rynkach CEE. Ponadto piastuje stanowisko Prezesa Zarządu Ringier Axel Springer Polska, kierując jedną z największych grup medialnych w regionie.

Radek Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Łukasz Grass Tri Academy, Rebound 2020, Team Pact

Dziennikarz radiowy i telewizyjny, autor książek. W latach 2016 – 2019 redaktor naczelny Business Insider Polska, serwisu biznesowo-informacyjnego. W Onet i Business Insider prowadzi autorski program „Na Czasie” oraz „Kawa z prezesem”. Pracował m.in. w Radiu TOK FM, jako zastępca redaktor naczelnej i szef informacji. Przez 6 lat był związany z TVN24, gdzie prowadził serwisy informacyjne i magazyn „Polska i Świat”.
Grass jest również założycielem i redaktorem naczelnym Akademii Triathlonu – największego portalu dla społeczności uprawiającej tę dyscyplinę sportu. Sam również amatorsko uprawia triathlon.

Thomas Kolster Mr. Goodvertising, marketing activist, author & speaker

Jak sam siebie określa - marketing activist, którego misją jest: to make business put people and planet first. Ma ponad 18-letnie doświadczenie w budowaniu marek i propagowaniu idei zrównoważonego rozwoju. Doradza firmom z listy Fortune 500, małym przedsiębiorstwom typu start-up, rządom, agencjom i organizacjom non-profit. Jest założycielem globalnego ruchu Goodvertising, który zainspirował zmianę na  lepsze w reklamie oraz autorem dwóch książek: „Goodvertising” i „The Hero Trap” (2020). Mówca i keynote takich wydarzeń jak TEDx, SXSW, D&AD, felietonista m.in. Guardian, Adweek, The Drum, juror konkursów Cannes Lions i D&AD. Jego motto jest proste: zmiana zaczyna się od ciebie!

Alicja Cybulska Chief Strategy Officer i wiceprezes zarządu Havas Media Poland

Ekspert komunikacji marketingowej z ponad 20to letnim doświadczeniem. Jej pasją jest ekonomia behawioralna i psychologia zmiany. Od ponad 18tu lat pracuje w Havas Media Group, gdzie zbudowała Havas Intelligence – hub strategiczny łączący w sobie badania, strategię i nowe technologie. Jako chief strategy officer odpowiada za strategie komunikacji największych marek w Polsce, z których wiele zostało docenionych przez krajowe i międzynarodowe konkursy za kreatywność i efektywność komunikacji. Jej zawodową misją jest tworzenie komunikacji, która w istotny sposób poprawia jakość życia ludzi, a także wyniki marek i biznesów.

Bartłomiej Brach Antropolog i doradca organizacji, założyciel brightlight

Założyciel brightlight - firmy zajmującej się nadawaniem sensu pracy w organizacji. Swój odnajduje w pracy z polskimi przedsiębiorcami profesjonalizującymi zarządzanie firmami. Doświadczenie doradcze zdobył pracując jako brand consultant w agencjach w Warszawie i w Londynie oraz animując sieć badaczy młodych Polaków Królicza Nora. Współprowadził na rynek polski storytelling jako metodę badania tożsamości i kultury organizacji.

Olga Korolec Chief Marketing Officer & Group Sustainability Director Ringier Axel Springer Polska

CMO Ringier Axel Springer Polska od 2016r. Odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio marek (m.in. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes).
Studiowała na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie.
Pracowała w agencji reklamowej DDB, po czym budowała marki w największych polskich korporacjach (Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, ITI Neovision) oraz jako niezależny ekspert marketingu strategicznego (Grupa Żywiec, Wedel, Ekstraklasa, Samsung). Odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP oraz rozwijała platformę cyfrową „N”.
Zasiada w jury Effie, Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay.