impact day #brandactivism act for tomorrow Day 2

04/06/2020 godz.
online

Jak rozwijać biznes, dbając jednocześnie o przyszłość społeczeństwa i lepsze, jutro. Chcemy, aby Impact Day dał światło na działanie i nadzieję na rozwój. Stąd temat konferencji - #brandactivism jako program oparty na wartościach dla firm dbających zarówno o biznes, ale też o przyszłość społeczeństwa i bardziej zrównoważone jutro. Pokazaliśmy, jak słowa marek można przełożyć na czyny – aktywność w budowaniu nowego, lepszego świata. Pełne wersje wystąpień drugiego dnia - poniżej. 

 

Impact Day ma akredytację DIMAQ. Uczestnik wydarzenia otrzymuje 20 pkt, a prelegent 40 pkt DIMAQ.

program wykłady

14:00 - 14:05
Intro / Witamy
Łukasz Grass & Radek Wierzbiński
14:05 - 14:35
Keynote: Exploring a post COVID-19 future; a vision of the ‘new normal’ from a cultural and consumer view
Jonathan Williams, founder at Discover.ai
14:35 - 14:55
Buntownicy z wyboru
Darek Maciołek Managing Director, CMO BNP Paribas Bank Polska S.A.

Co nam daje odwaga w marketingu? Purpose, brand activism - czy to w ogóle pasuje do banku? Dlaczego sława marki napędza zespoły do odważnych decyzji. Warto robić rzeczy wielkie i ważne, bo to sprawia że nasza praca jest efektywna i ma znaczenie. Marketing to Infinite game i trzeba o tym pamiętać! #IgniteCourage #BeBrave #StayHungry #BeRebel #PositiveImpact #Meaningful

14:55 - 15:15
Dlaczego actvertising dla młodych konsumentów, to nie tylko postpandemiczny trend?
Magdalena Ignatowicz menedżer ds. Rozwoju OFE i Noizz, Filip Połoska redaktor naczelny Noizz, Ringier Axel Springer Polska

Choć w "czasach koronowirusa" oczekiwanie sprawczości od marek narasta wśród konsumentów, to dla młodych ta potrzeba istniała już dużo wcześniej. Pandemia sprawiła tylko, że trend się umocni i przeniesie na szerszą grupę odbiorców. W NOIZZ mamy ogromną świadomość potrzeb użytkowników i jako serwis zaangażowany przeprowadziliśmy kilkanaście akcji specjalnych (wiele z nich o wielomilionowych zasięgach). Opowiemy dlaczego tak ważne jest by marki, które mówią do młodych brały w nich udział i co rozumiemy przez "actvertising".

15:15 - 15:35
Jak jeść i ratować planetę, czyli firma wpływu społecznego na ratunek jedzeniu
Magdalena Marzec, Dyrektorka Marketingu, Too Good To Go

Marnowanie jedzenia to nie tylko problem społeczny, ale również ekologiczny - wyrzucone jedzenie odpowiada za 1/3 globalnych emisji CO2. Too Good To Go jest odpowiedzią na wyzwanie, jakie stawia współczesny świat nadprodukcji i marnotrawstwa, pokazując, że możliwy jest biznes, który oprócz zysków, za cel stawia sobie również dobro społeczne.

15:35 - 15:45
Takeaways & Wrap-up
15:45 - 16:15
Overtime

prelegenci

Radek Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Łukasz Grass Tri Academy, Rebound 2020, Team Pact

Jonathan Williams Founder at Discover.ai

David Cousino Global Brand Insight Director at Anheuser-Busch InBev

Darek Maciołek Managing Director, CMO BNP Paribas Bank Polska S.A.

Magdalena Ignatowicz Menedżer ds. Rozwoju OFE i Noizz

Filip Połoska Redaktor naczelny Noizz, Ringier Axel Springer Polska

Magdalena Marzec Dyrektorka Marketingu Too Good To Go

Radek Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Łukasz Grass Tri Academy, Rebound 2020, Team Pact

Dziennikarz radiowy i telewizyjny, autor książek. W latach 2016 – 2019 redaktor naczelny Business Insider Polska, serwisu biznesowo-informacyjnego. W Onet i Business Insider prowadzi autorski program „Na Czasie” oraz „Kawa z prezesem”. Pracował m.in. w Radiu TOK FM, jako zastępca redaktor naczelnej i szef informacji. Przez 6 lat był związany z TVN24, gdzie prowadził serwisy informacyjne i magazyn „Polska i Świat”.
Grass jest również założycielem i redaktorem naczelnym Akademii Triathlonu – największego portalu dla społeczności uprawiającej tę dyscyplinę sportu. Sam również amatorsko uprawia triathlon.

Jonathan Williams Founder at Discover.ai

Jonathan ma ponad 25-letnie doświadczenie agencyjne w branży Insight and Brand Strategy jako konsultant, dyrektor firmy, przedsiębiorca i inwestor anielski. Współzałożyciel dwóch skutecznych agencji Insight i Strategy (Clear & Mash), współpracował z największymi firmami i markami na świecie. Niedawno Jonathan założył Discover.ai, start-up napędzany technologią w przestrzeni Insight, który wykorzystuje moc uczenia maszynowego, aby pomóc firmom i markom zwiększyć elastyczność. W ciągu niespełna 3 lat Discover.ai przeprowadził ponad 400 projektów dla globalnych klientów, w tym Unilever, PepsiCo, Reckitt Benckiser, Kraft Heinz, Shell, GSK i wielu innych.

David Cousino Global Brand Insight Director at Anheuser-Busch InBev

Dzięki prawie 30-letniemu doświadczeniu w pracy z spostrzeżeniami konsumenta i badaniami marketingowymi, David Cousino ustanowił wyniki osiągane na wysoce konkurencyjnych i różnorodnych rynkach. Z powodzeniem kierował zyskownymi strategiami rozwoju marki dla różnych znanych podmiotów, takich jak: Dove, Vaseline, Axe, Calvin Klein, Ben & Jerry's, Sharpie i Budweiser przez okresy przyspieszonego wzrostu. David jest zapalonym rowerzystą i entuzjastą fitness. Mieszka ze swoim partnerem w pobliżu Nowego Jorku

Darek Maciołek Managing Director, CMO BNP Paribas Bank Polska S.A.

Od lipca 2018 roku pełni funkcję dyrektora zarządzającego Pionem Komunikacji, Marketingu z Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas. Poprzednio związany z Aviva Polska, gdzie obejmował stanowisko dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczególnych linii biznesowych, a także realizację nowej strategii Banku. Jest również odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz PR i komunikację wewnętrzną. Dariusz Maciołek to doświadczony menadżer z ponad 18-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).

Magdalena Ignatowicz Menedżer ds. Rozwoju OFE i Noizz

Zajmuje się rozwojem biznesowym marek Noizz i Ofeminin. Wcześniej szukała innowacyjnych rozwiązań dla segmentu lifestyle w RASP oraz współtworzyła inicjatywę Women Power. Teraz chce możliwie najlepiej zrozumieć młodych odbiorców.

Filip Połoska Redaktor naczelny Noizz, Ringier Axel Springer Polska

Międzynarodowy redaktor naczelny NOIZZ. Fan mediów i najnowszych trendów. Wcześniej szef programowy strony głównej Gazeta.pl oraz twórca satyrycznego Faktoidu.

Magdalena Marzec Dyrektorka Marketingu Too Good To Go

Jako członkini zarządu Too Good To Go odpowiada za rozwój firmy, budowanie strategii i rozpoznawalności marki w Polsce, zarządzając działami PR i digital. Wcześniej tworzyła komunikację PR i w social mediach, jak również strategię promocji produkcji oryginalnych Showmax oraz wprowadzała na rynek m.in. markę Netflix.