impact day #leadership

28/03/2019 godz. 9:00 - 16:00
PGE Narodowy
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1,
Warszawa

Siedem godzin wykładów, rozmów, wymiany doświdczeń w 4 minuty. Zobacz, jak było na Impact Day #leadership.

 

 

prelegenci

Rav Dhaliwal Consumer Success Evangelist

Jovan Protic Chief Operating Officer Ringier Axel Springer Polska

Eyal Reshef Founder & CEO Israel Mobile Association

Kaitlyn WonJung Chang COO Kobza and the Hungry Eyes – KTHE

Mark Dekan CEO Ringier Axel Springer Polska; CEO Ringier Axel Springer Media AG

Mariusz Wąsiński Managing Director Sales/ AP&SM Ringier Axel Springer Polska

Jacek Karolak Strategy Director&Partner 180 heartbeats + Jung v Matt

Olgierd Świda Coach, Founder, Tools2Lead

Ewa Lis-Jeżak Regional Director Poland & Baltic States w IDC

Istvan Martis CEO, Profession.hu

Karol Sadaj Country Manager, Revolut

Rav Dhaliwal Consumer Success Evangelist

Od 25 lat pracuje w europejskich firmach technologicznych (ostatnio Slack, wcześniej: Zendesk, Yammer, Salesforce, IBM), specjalizując się w wdrażaniu oprogramowania do współpracy i produktywności. Przez ostatnie 8 lat Rav budował i prowadził zespoły w trzech firmach o bardzo wysokiej wartości wzrostu, które obecnie cieszą się łącznie ponad 7 miliardami dolarów. Rav ma na koncie liczne publikacje, jest cenionym na konferencjach technologicznych, doradza też startupom w zakresie strategii i działań posprzedażowych.

Jovan Protic Chief Operating Officer Ringier Axel Springer Polska

Odpowiada za portfolio mediów cyfrowych w Ringier Axel Springer AG na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Jest związany z Ringier Axel Springer od 2005 roku. Do 2014 roku pracował jako CDO w Ringier Axel Springer Serbia. W lutym 2016 roku został powołany do Ringier Axel Springer Media AG Leadership Team, gdzie jest odpowiedzialny za obszar Digital Publishing. Od września 2018 r. jest Członkiem Zarządu Ringier Axel Springer Polska.

Eyal Reshef Founder & CEO Israel Mobile Association

Założyciel i prezes izraelskiego inkubatora innowacyjnych produktów i rozwiązań z obszarów Big Data & Analytics, Digital, Cyber & Security, AI, Automation, Fintech, Blockchain, IoT. Od 16 lat działa na rynku izraelskich start-upów łącząc niewielkie rozwijające się firmy z inwestorami z listy Fortune 500 w USA i Europie. Przez jego ręce przewinęło się ponad 5000 innowacyjnych produktów, systemów i rozwiązań opracowanych przez izraelskie start-upy. Skupia się głownie na branży telekomunikacyjnej, finansowej, handlu i ochrony zdrowia. Pracując z kadrą kierowniczą korporacji doradza, jak podnieść poziom innowacji w firmie, ucząc się od start-upów.

Kaitlyn WonJung Chang COO Kobza and the Hungry Eyes – KTHE

Urodzona w Korei, wychowana w USA, od kilku lat mieszka i w Austrii. Ma 15 lat doświadczenia w pracy na styku technologii i kreatywności. Przez 10 lat kierowała austriackim oddziałem Cheil Austria i Szwajcaria – wewnętrzną agencją kreatywną Samsunga. Obecnie pracuje w agencji kreatywnej, gdzie zdobyła ponad 50 międzynarodowych i austriackich nagród innowacyjno-kreatywnych, w tym na krótkich listach Cannes Lions Titanium i Innovation Lions, Clios, D & AD i Webby's.

 

W swoim "życiu równoległym" działa jako wiceprezydent organizacji non-profit Women of Vienna, największej organizacji kobiecej w Austrii (17 000 członków). Jest też członkiem jury i głównym prelegentem w różnych międzynarodowych wydarzeniach twórczych. Ponadto pełni rolę mentora i doradcy startupów w Wiedniu i w Seulu, z zakresu technologii i kreatywności.

Mark Dekan CEO Ringier Axel Springer Polska; CEO Ringier Axel Springer Media AG

Mark Dekan, jako CEO Ringier Axel Springer Media AG odpowiedzialny jest za działania joint venture firm Axel Springer i Ringier na rynku mediowym w Europie Środkowo Wschodniej. W Polsce pełni równocześnie rolę CEO Ringier Axel Springer Polska, zarządzając portfolio ponad dwudziestu największych marek mediowych w kraju.

 

Przed objęciem stanowiska CEO Ringier Axel Springer Media AG w 2013 roku, jako CFO, był odpowiedzialny za zarządzanie finansami grupy. Poprzednio, do 2008 roku, pełnił w Axel Springer SE funkcję dyrektora finansowego.

Mariusz Wąsiński Managing Director Sales/ AP&SM Ringier Axel Springer Polska

Ponad 20 lat doświadczenia w pracy w mediach ogólnopolskich. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, budowaniu strategii sprzedażowych oraz negocjacjach. Specjalista w dziedzinie reklamy internetowej, radiowej i prasowej.

Pracował w biurze reklamy RMF FM oraz Ringier Axel Springer Polska. Od 2014 odpowiada za komercjalizację przestrzeni reklamowej należącej do Ringier Axel Springer Polska.

Absolwent filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim. Ukończył program doskonalenia umiejętności managerskich organizowany przez Harvard Business School Publishing oraz Canadian International Management Institute. Jest członkiem rady nadzorczej IAB Polska oraz członkiem Europejskiego Komitetu Reklamy w International News Media Association (INMA). Zainteresowania zawodowe: nowe technologie, rozwój osobisty i leadership.

Jacek Karolak Strategy Director&Partner 180 heartbeats + Jung v Matt

Zaczynał od marketingu (Mars, Ernst&Young), a od 2001 pochłonęły go media cyfrowe: portal Arena.pl, Starcom MediaVest Group (gdzie zakładał dział interaktywny), a następnie agencja K2.

Od 2017 roku kieruje strategią w 180heartbeats.

Olgierd Świda Coach, Founder, Tools2Lead

Większość życia zawodowego pracował za granicą, w Europie i USA, m.in. w Microsofcie i NBC. Od 2008 zajmuje się coachingiem i szkoleniami w ramach własnej firmy. Jego specjalność to inspirujący leadership i wielokulturowe środowska. Przygotowuje m.in. menedżerów z Europy i Azji do pracy w firmach amerykańskich. Jako jedyny Polak od wielu lat jest częścią merytorycznego zespołu Anthony Robbinsa, amerykańskiej legendy motywacji i coachingu. Mówi biegle 6 językami. Czuje się w domu w kilku miejscach na świecie.

Ewa Lis-Jeżak Regional Director Poland & Baltic States w IDC

Absolwentka Wydziału Prawa Europejskiego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, obecnie prezes polskiego oddziału firmy analitycznej IDC, wcześniej członek zarządu w regionie CEE i CIS, gdzie przez 4 lata odpowiadała za strategię marketingową i wprowadzanie nowych produktów. 20 lat doświadczenia w komunikacji i marketingu nowych technologii.

Wcześniej pracowała w firmie Symantec (2014) i Hewlett-Packard (2010). Przez kilka lat wykładała komunikację marketingową na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks Józefa Tischnera (2009).

Istvan Martis CEO, Profession.hu

Specjalista z międzynarodowym doświadczeniem w branży rekrutacyjnej. Obecnie CEO Profession.hu - wiodącego na rynku węgierskim portalu pracy oraz dyrektor grupy Job Classified w Ringier Axel Springer. Wcześniej pracował jako dyrektor ds. sprzedaży w portalu pracy w Budapeszcie i w Korn/Ferry International. Absolwent nauk politycznych. Pasjonat trathlonu.

Karol Sadaj Country Manager, Revolut

Poprzednio pracował jako szef marketingu Uber w Polsce. Odpowiadał za szybki wzrost firmy, całość działań marketingowych i współpracę z partnerami biznesowymi. Wcześniej pracował w Google. Aktywnie angażuje się w mentoring i doradztwo na rzecz startupów. Jego pasją są innowacje technologiczne i nurkowanie. Ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Gdańskim.

kontakt

Zainteresowany projektem Impact Academy? Chcesz się dowiedzieć, jak zostać naszym słuchaczem? Napisz do nas.