impact seminar #it's all about you

17/07/2019 godz. 9:00 - 15:00
Restauracja Belvedere
Park Łazienki Królewskie,
Warszawa

Wakacje to najlepszy moment, by zadbać o siebie, zrobić coś dla własnego rozwoju, zastanowić się, czy jesteśmy we właściwym miejscu i czasie. Mamy nadzieję, że zarówno urokliwe miejsce, pełne spokoju i chłodu, jak i specjalnie dobrany program warsztatów stworzyły do tego sprzyjającą atmosferę. Zresztą sami oceńcie.

 

 

Impact Seminar ma akredytacje DIMAQ. Za udział w wydarzeniu otrzymujesz 20 pkt. DIMAQ.

 

program wykłady

9:00 - 9:55
Rejestracja
10:00 - 10:15
Wprowadzenie
Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Communication, Media Impact
10:15 - 11:00
Jak szefowie marketingu oceniają swoją rolę i wpływ technologii na rozwój biznesu w polskich firmach. Premiera raportu Deloitte CMO Survey 2019
Patrycja Venulet, Jan Kisielewski - oboje Director, Brand Strategy & Consumer Research, Deloitte Poland
11:00 - 11:30
Marki z przesłaniem – jak je budować?
Olga Korolec, CMO Ringier Axel Springer Polska
11:30 - 12:30
Obiad
12:30 - 15:00
Warsztaty

warsztaty

1
WARSZTAT 1: Profile osobowości - poznaj swoje mocne i słabe strony oraz najlepsze dla Ciebie kierunki rozwoju
Prowadzący: Anna Malinowska, Daria Nawrat, Zespół szkoleń i rozwoju, Ringier Axel Springer Polska

Podczas warsztatu poznasz prawdziwe motywy swoich zachowań, kierunki własnego rozwoju, własne ograniczenia w percepcji rzeczywistości oraz różnice w postrzeganiu tej samej sytuacji przez różnych ludzi. Zaczniesz budować drogę do wewnętrznego „ja" – pierwszy krok do dobrych relacji z otoczeniem.

2
WARSZTAT 2: Agile LEGO – jak pracować zwinnie?
Prowadzący: Zespół Project Managment Office, Ringier Axel Springer Polska Warsztaty Agile LEGO

Wszyscy mówią o Agile, ale nie wiesz o co chodzi? Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak pracować zwinnie, to ten warsztat jest dla Ciebie. Nie ma znaczenia, czym zajmujesz się na co dzień - Agile jest dla każdego. W części praktycznej będziemy budować z klocków LEGO, aby poznać najważniejsze aspekty zwinnej pracy zespołowej. W części teoretycznej poznamy Manfiest Agile oraz jego zasady.

prelegenci

Radek Wierzbiński Head of Programming Impact Academy, Ringier Axel Springer Polska

Olga Korolec CMO Ringier Axel Springer Polska

Patrycja Venulet Director, Brand Strategy & Consumer Research, Deloitte Poland

Anna Malinowska Psycholog, Trener, Manager, Ringier Axel Springer Polska

Daria Nawrat Trener biznesu, Coach, Manager, Ringier Axel Springer Polska

Joanna Widacka Scrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

Barbara Lech-Wołodźko Scrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

Marek Pakoński Scrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

Jan Kisielewski Director, Brand Strategy & Consumer Research, Deloitte Poland

Agata Herzog Scrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

Radek Wierzbiński Head of Programming Impact Academy, Ringier Axel Springer Polska

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów.
Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).

Olga Korolec CMO Ringier Axel Springer Polska

CMO Ringier Axel Springer Polska od 2016r. Odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio marek (m.in. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes).
Studiowała na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie.
Pracowała w agencji reklamowej DDB po czym budowała marki w największych polskich korporacjach (Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, ITI Neovision) oraz jako niezależny ekspert marketingu strategicznego  (Grupa Żywiec, Wedel, Ekstraklasa, Samsung). Odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP oraz rozwijała platformę cyfrową „N”. Zasiada w jury Effie, Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay.

Patrycja Venulet Director, Brand Strategy & Consumer Research, Deloitte Poland

Ponad 18-letnie doświadczenie w budowaniu strategii marki i strategii marketingowych oraz tworzeniu innowacji. Zrealizowała ponad 300 projektów strategicznych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Jej kluczowe kompetencje to koordynacja i nadzór nad projektami z zakresu strategii, marketingu i badań konsumenckich. Doradza firmom z sektora FMCG, bankowości i ubezpieczeń, telekomunikacji, opieki zdrowotnej i farmaceutyków, sportu i mediów. Wcześniej pracowała w Millward Brown Kantar Group i była Partnerem współzarządzającym agencją konsultingu strategicznego.

Anna Malinowska Psycholog, Trener, Manager, Ringier Axel Springer Polska

Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z ludźmi zarówno w środowisku korporacyjnym, organizacjach systemowych, jak i pracy indywidualnej. Od kilkunastu lat zdobywa doświadczenie w dziedzinie szeroko pojętego HR. Pedagog, psycholog, trener szkoleń, doradca zawodowy. Codziennie stara się dostrzegać i reagować na potrzeby ludzi. Nie istnieją dla niej schematyczne szkolenia i schematyczne podejście do pracowników. Podejście zindywidualizowane jest podstawą jej działania. Wyspecjalizowała się w metodologii MBTI.

Daria Nawrat Trener biznesu, Coach, Manager, Ringier Axel Springer Polska

Ma wieloletnie doświadczenie związane ze wsparciem rozwoju kompetencji przywódczych, zarządczych, jak i sprzedażowych w pracy z klientem B2B oraz B2C. Na koncie ma kilkaset godzin szkoleń i warsztatów. Od kilkunastu lat tworzy programy rozwojowe oparte na badaniu kompetencji i doborze najefektywniejszych metod wspierania rozwoju.

Głęboko wierzy, że rozwój wymaga indywidualnego podejścia oraz zaangażowania w proces poprzez działanie, motywowanie, jak i zobowiązanie. Obecnie zafascynowana metodami rozwiazywania konfliktów, w tym min. mediacjami w nurcie NVC.

Joanna Widacka Scrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

Obecnie pracuje jako Scrum Master w DreamLab Onet, gdzie razem z dwoma zespołami zajmuje się rozwiązaniami w obszarze wideo w Grupie RASP. W roli Agile Coacha wspomaga również zespoły biznesowe w osiąganiu zwinności. Swój zasłużony urlop wykorzystuje na podróże, w backlogu czeka jeszcze sporo kierunków do odwiedzenia. W zimie każdą wolną chwilę spędza na stoku narciarskim.

Barbara Lech-Wołodźko Scrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

W DreamLabie pracuję z zespołami deweloperskimi i przedstawicielami biznesu, pomagając im zrozumieć Scrum i zwiększyć efektywność pracy. Prowadzę warsztaty, wspieram organizację w transformacji Agile. Fascynuje mnie to, jak dzięki sprzyjającemu środowisku i kulturze współpracy, rośnie kreatywność i motywacja zespołów.

Marek Pakoński Scrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

Niegdyś radiowiec, dziennikarz i community manager, potem project manager (na koncie m. in. transformacja do Agile PM w Grupie ZPR Media); obecnie scrum master i facylitator, zarówno w zespołach IT, jak i biznesowych. Na co dzień godzę agile ze wszystkimi "if" programistów i "ale to musi być" product ownerów. Z wykształcenia pedagog, świetnie się czuję we wspólnym odkrywaniu naszych mocnych stron poprzez warsztat, wspólne doświadczanie i team work. Ostatnio zakręcony na punkcie turkusowych organizacji.

Jan Kisielewski Director, Brand Strategy & Consumer Research, Deloitte Poland

Jan ma 17 letnie doświadczenie w budowaniu silnych marek. Strateg specjalizujący się w łączeniu analiz rynkowych i kulturowych. Jest autorem metodologii analiz strategicznych i współautorem raportów trendowych, w tym Foresight 2025. Kluczowe kompetencje: opracowanie strategii marek, tworzenie i wdrażanie innowacji produktowo-usługowych, analiza siły i potencjału marek pod kątem trendów. Wcześniej był dyrektorem strategii w międzynarodowej agencji a następnie jako partner tworzył i zarządzał agencją konsultingu strategicznego.

Agata Herzog Scrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

Przygodę w DreamLabie rozpoczęła 6 lat temu, kiedy to jako Scrum Master dbała o zwinność i efektywność zespołów IT. Do dziś w roli Agile Coacha wspiera zarówno Deweloperów, jak i Product Owenerów w ich codziennej pracy oraz opracowuje warsztaty i szkolenia wspomagające transformację Agile w Ringier Axel Springer Polska.
Wolny czas spędza aktywnie - uwielbia jeździć na rowerze i chodzić po górskich szlakach. Ostatnio odkrywa nowe pasje próbując swoich sił się w roli początkującego ogrodnika.

kontakt

Zainteresowany projektem Impact Academy? Chcesz się dowiedzieć, jak zostać naszym słuchaczem? Napisz do nas.