impact seminar #wideo

22/05/2019 godz. 9:00 - 16:00
DoubleTree by Hilton
ul. Podwale 84, Wrocław,
Wrocław

Wideo to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych przez marki w komunikacji. Pozwala szybko, łatwo przekazać konsumentom informacje o produktach czy usługach. Jest też jedną z najbardziej angażujących treści online. 
Impact Seminar ma akredytację DIMAQ. Za udział w seminarium uczestnik otrzymuje 20 pkt.

 

Zobacz, jak było na naszym seminarium we Wrocławiu.  

 

 

program wykłady

09:00 - 09:55
Rejestracja
10:00 - 10:30
Trendy na rynku wideo
Radosław Wierzbiński, Media Impact
10:30 - 11:00
Przychodzi klient do wydawcy… Czyli jak przygotować wideo content, aby wydawca o pokochał
Magda Milewska, Video Project Director i Bartosz Węglarczyk, Redaktor Naczelny Onet, Ringier Axel Springer Polska
11:00 - 11:30
Przerwa kawowa
11:30 - 12:00
Jak wiedzę o odbiorcy przełożyć na produkt (i wideo). Case study ofeminin
Magda Ignatowicz, Innovation Product Manager, Segment Onet Lifestyle, Ringier Axel Springer Polska
12:00 - 12:30
Uwaga widza to najcenniejsza waluta. Jak ją przyciągnąć i utrzymać
Olek Wandzel, Abstra.tv
12:30 - 13:30
Obiad
13:40 - 14:40
Warsztaty
Wszystkie warsztaty odbywają się równolegle. Do wyboru jest jeden z trzech 60-minutowych warsztatów.

warsztaty

1
Warsztat 1: Content wideo jako element media planu. Praktyczne porady
Prowadzący: Magda Milewska, Video Project Director Ringier Axel Springer Polska

Ci z Was, którzy dołączą do spotkania dowiedzą się, że nie tylko za miliony możemy budować komunikację opartą o treści video. Ważne jest, jak to robić i po co to robić (i o tym więcej na workshopie).

2
Warsztat 2: Krótkie treści wideo – od pomysłu do realizacji
Prowadzący: Wojciech Lesiuk, Video Project Manager i Justyna Bednarek-Roszkowska, Video Project Manager Ringier Axel Springer Polska

Zapraszamy wszystkie osoby, które biorą udział w planowaniu oraz realizacji kampanii wideo w internecie. W trakcie kreatywnych warsztatów będziemy rozmawiać o tym, jak powstają krótkie formy wideo, jak wizję przełożyć na brief, na co zwrócić uwagę, planując działania wideo oraz dlaczego warto angażować kamerę w projekt.

 

3
Warsztat 3: Influencer Marketing - Co? Gdzie? Jak? Dlaczego?
Prowadzący: Olek Wandzel, Abstra.tv

Pytania, na które poszukamy odpowiedzi podczas warsztatu:

Jak dobierać influencerów? Skąd czerpać wiedzę? Jak skonstruować brief? Za co rozliczać? Po co nam influencer? Czego możemy oczekiwać?

prelegenci

Radek Wierzbiński Head of Strategy and Communication, Media Impact

Magdalena Milewska Video Project Director Ringier Axel Springer Polska

Magdalena Ignatowicz, Innovation Product Manager, Segment Onet Lifestyle, Ringier Axel Springer Polska

Wojciech Lesiuk Video Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Bartosz Węglarczyk Redaktor naczelny Onet.pl

Olek Wandzel VP Sales & Marketing

Justyna Bednarek-Roszkowska Video Project Manager Ringier, Axel Springer Polska

Radek Wierzbiński Head of Strategy and Communication, Media Impact

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów.
Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).

Magdalena Milewska Video Project Director Ringier Axel Springer Polska

Entuzjastka i pasjonatka rynku internetowego, mobilnego i wideo z 20-letnim stażem pracy w mediach. Odpowiada za tworzenie i realizację niestandardowych projektów konsumenckich, w tym za opracowywanie i realizację działań video branded content, lokowanie produktów w produkcjach własnych, kreowanie rozwiązań typu content marketing z wykorzystaniem wideo i działań native.

Magdalena Ignatowicz, Innovation Product Manager, Segment Onet Lifestyle, Ringier Axel Springer Polska

Absolwentka wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. W Grupie Onet RAS-Polska najpierw mierzyła się z wyzwaniami dziennikarskimi, by z czasem zaangażować się w tworzenie produktów reklamowych i formatów skierowanych do kobiet. Szczególnie tych opartych na dynamicznie zmieniających się trendach w Internecie.

Wojciech Lesiuk Video Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

W RAS Polska odpowiada za kampanie natywne oraz krótkie formy video. Jego doświadczenie bazuje na niestandardowych kampaniach, które od ponad 9 lat miał okazję realizować na różnych formatach reklamowych. Niezależnie od medium najważniejszy jest dla niego użytkownik i jego komunikacja z marką, to co z niej wyniesie i co zostanie w jego pamięci.

Bartosz Węglarczyk Redaktor naczelny Onet.pl

Polski dziennikarz polityczny, z dużym doświadczeniem jako komentator wydarzeń krajowych i międzynarodowych. Był dziennikarzem zagranicznym w „Gazecie Wyborczej” i korespondentem „Gazety” w Moskwie, Brukseli i Waszyngtonie. Pracował jako redaktor miesięcznika „Sukces”, pełnił funkcję zastępcy redaktora dziennika „Rzeczpospolita”. Prowadził programy m.in. „Świat Według Węglarczyka”, „Dzień Dobry TVN” oraz magazynu na świecie TVN24 BIS.
Studiował na „Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych” na Uniwersytecie Warszawskim.

Olek Wandzel VP Sales & Marketing

Były sportowiec, a obecnie pasjonat Internetu i VP Sales & Marketing w Abstra – firmie będącej największym producentem wideo na polskim YouTube. Portfolio Abstra liczy kilkanaście kanałów, a ich łączna liczba wyświetleń przekroczyła 2 miliardy. W wolnym czasie prowadzi podcast, w którym rozmawia z ciekawymi ludźmi ze świata sportu i nie tylko.

Justyna Bednarek-Roszkowska Video Project Manager Ringier, Axel Springer Polska

kontakt

Zainteresowany projektem Impact Academy? Chcesz się dowiedzieć, jak zostać naszym słuchaczem? Napisz do nas.