impact seminar #wideo Kraków

10/10/2019 godz. 10:00 - 15:00
Kraków

Podczas seminarium w Krakowie nasz super zespół wideo podzielił się swoim doświadczeniem, które zdobywał przez lata pracując przy setkach projektów dla klientów o różnych budżetach i potrzebach. Mamy nadzieję, że udało nam się Was zainspirować i pokazać, ile wartości do kampanii promocyjnej wnosi dobrze zrealizowane wideo. Liczne pytania od publiczności, rozmowy o potrzebach i dzielenie się doświdczeniem to także ważne elementy naszych seminariów. Program poniżej.

program wykłady

10:00 - 11:00
Rejestracja
11:00 - 11:20
Trendy na rynku wideo
Radosław Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska
11:20 - 12:00
Przychodzi klient do wydawcy… Czyli jak przygotować wideo content, aby wydawca go pokochał
Magdalena Milewska, Video Project Director i Paweł Jurek, Dyrektor Wydawniczy Onet, Ringier Axel Springer Polska
12:00 - 12:30
Okiem twórców. Odczarowujemy video stocki
Michał Kuczkowski, Head of Motion, Opus B
12:30 - 13::30
Obiad
13:30 - 15:00
Warsztaty

warsztaty

1
WARSZTAT 1: Treść wideo jako element media planu. Praktyczne porady
Magda Milewska, Video Project Director, Ringier Axel Springer Polska

Wideo w media planie to nie moda. Ważne jest, jak to robić, po co to robić i dla kogo to robić. Zapraszam na krótkie wystąpienie i dyskusję o wideo w media planie.

2
WARSZTAT 2: Krótkie treści wideo
Wojciech Lesiuk, Video Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Zapraszamy wszystkie osoby, które biorą udział w planowaniu oraz realizacji kampanii wideo w internecie. W trakcie kreatywnych warsztatów będziemy rozmawiać o tym, jak powstają krótkie formy wideo, jak wizję przełożyć na brief, na co zwrócić uwagę, planując działania wideo oraz dlaczego warto angażować kamerę w projekt.

3
WARSZTAT WARSZTAT 3: Od briefu do premiery - praktyczny przewodnik po produkcji wideo
Przemysław Watemborski, Video Project Specialist, montażysta, twórca treści wideo, Ringier Axel Springer Polska

Z warsztatu dowiemy się, jak wyglądają poszczególne etapy produkcji wideo, jakie osoby i środki zaangażowane są na każdym z nich, jakich pułapek możemy się spodziewać i jak powinniśmy dookreślić rolę Klienta w tym procesie.

prelegenci

Radosław Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Magdalena Milewska Video Project Director, Ringier Axel Springer Polska

Wojciech Lesiuk Video Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Przemysław Watemborski Video Project Specialist, Ringier Axel Springer Polska

Paweł Jurek Dyrektor zarządzający Onet, Ringier Axel Springer Polska

Michał Kuczkowski Head of Motion, Opus B

Radosław Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów.
Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).

Magdalena Milewska Video Project Director, Ringier Axel Springer Polska

Entuzjastka i pasjonatka rynku internetowego, mobilnego i wideo z 20-letnim stażem pracy w mediach. Odpowiada za tworzenie i realizację niestandardowych projektów konsumenckich, w tym za opracowywanie i realizację działań video branded content, lokowanie produktów w produkcjach własnych, kreowanie rozwiązań typu content marketing z wykorzystaniem wideo i działań native.

Wojciech Lesiuk Video Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

W RAS Polska odpowiada za kampanie natywne oraz krótkie formy video. Jego doświadczenie bazuje na niestandardowych kampaniach, które od ponad 9 lat miał okazję realizować na różnych formatach reklamowych. Niezależnie od medium, najważniejszy jest dla niego użytkownik i jego komunikacja z marką, to co z niej wyniesie i co zostanie w jego pamięci.

Przemysław Watemborski Video Project Specialist, Ringier Axel Springer Polska

Z produkcją wideo związany od 13 lat. Z bliska przyglądał się nie tylko wszystkim etapom jego powstawania, ale też wielu możliwościom jego wykorzystania – od dziennikarstwa newsowego po content marketing. W RASP odpowiada za monetyzację formatów spod znaku Onet Rano. Na co dzień hub operacyjny pomiędzy potrzebami Klienta a możliwościami produkcji.

Paweł Jurek Dyrektor zarządzający Onet, Ringier Axel Springer Polska

W Krakowie mieszka od 20 lat, w krakowskich mediach pracuje od 15. Przeszedł przez wszystkie szczeble redakcyjne, od stażysty w redakcji Interia.pl, przez dziennikarza i wydawcę, aż po redaktora naczelnego serwisu informacyjnego w Onecie. Cztery lata temu objął stanowisko dyrektora wydawniczego i odpowiada za rozwój kluczowym serwisów Onetu, w tym w szczególności Strony Głównej oraz Wiadomości. Jest dumnym absolwentem Leadership Academy for Poland i fanem Podgórza. Uwielbia widok na miasto z Kopca Kraka, zarówno o wschodzie słońca, jak i w środku nocy.

Michał Kuczkowski Head of Motion, Opus B

Z branżą reklamową związany od ponad 20 lat. Przez długi czas pracował w dziale kreacji jako art director przy tworzeniu koncepcji i egzekucji filmów reklamowych dla największych marek z Polski i zagranicy. Zarządza kilkuosobowym zespołem motion, z którym tworzy animacje i projekty wideo.

kontakt

Zainteresowany projektem Impact Academy? Chcesz się dowiedzieć, jak zostać naszym słuchaczem? Napisz do nas.