impact seminar #wideo Poznań

24/10/2019 godz. 9:00 - 15:00
Poznań

Na seminarium dla naszych klientów w Poznaniu będziemy mówić o trendach oraz o tym, jak przygotować wideo content, aby wydawca go pokochał. Podczas warsztatów pokażemy my m.in. jak wyglądają poszczególne etapy produkcji wideo, jakie osoby i środki zaangażowane są na każdym z nich, jakich pułapek możemy się spodziewać i jak się przed nimi ustrzec.

program wykłady

9:00 - 10:00
Rejestracja
10:00 - 10:20
Trendy na rynku wideo
Radosław Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska
10:20 - 11:00
Jak zatrzymać uwagę użytkownika – o komunikacji i ewolucji short video
Aneta Sawicka, Head of Short Video I Karolina Kanclerz-Kosińska, Content Native Manager, Ringier Axel Springer Polska
11:00 - 11:30
Przychodzi klient do agencji… Czyli jak przygotować wideo, którego konsument nie pomija
Marcin Błajecki, Dyrektor Strategii w Agencji Reklamowej JUST
11:30 - 12:30
Obiad
12:30 - 14:00
Warsztaty

warsztaty

1
WARSZTAT 1: Content wideo jako element media planu. Praktyczne porady
Prowadzący: Iga Wąsowicz-Chmaj, Video Project Specialist, Ringier Axel Springer Polska

Wideo w media planie to nie moda. Ważne jest, jak to robić, po co to robić i dla kogo to robić. Zapraszam na krótkie wystąpienie i dyskusję o wideo w media planie.

2
WARSZTAT 2: Krótkie treści wideo – od pomysłu do realizacji
Prowadzący: Wojciech Lesiuk, Video Project Manager i Justyna Bednarek-Roszkowska, Video Project Manager Ringier Axel Springer Polska

Zapraszamy wszystkie osoby, które biorą udział w planowaniu oraz realizacji kampanii wideo w internecie. W trakcie kreatywnych warsztatów będziemy rozmawiać o tym, jak powstają krótkie formy wideo, jak wizję przełożyć na brief, na co zwrócić uwagę, planując działania wideo oraz dlaczego warto angażować kamerę w projekt.

3
WARSZTAT 3: Od briefu do premiery - praktyczny przewodnik po produkcji wideo
Prowadzący: Przemysław Watemborski, Video Project Specialist, montażysta, twórca treści video, Ringier Axel Springer Polska

Z warsztatu dowiemy się, jak wyglądają poszczególne etapy produkcji wideo, jakie osoby i środki zaangażowane są na każdym z nich, jakich pułapek możemy się spodziewać i jak powinniśmy dookreślić rolę Klienta w tym procesie.

prelegenci

Radosław Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Marcin Błajecki Dyrektor Strategii w Agencji Reklamowej JUST

Wojciech Lesiuk Video Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Przemysław Watemborski Video Project Specialist, Ringier Axel Springer Polska

Iga Wąsowicz-Chmaj Video Project Specialist, Ringier Axel Springer Polska

Aneta Sawicka Head of Short Video, Ringier Axel Springer Polska

Karolina Kanclerz-Kosińska Content Native Manager, Ringier Axel Springer Polska

Radosław Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów.
Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).

Marcin Błajecki Dyrektor Strategii w Agencji Reklamowej JUST

W branży reklamowej od ponad 20 lat. Wieloletni szef zespołu agencji odpowiedzialny za markę Volkswagen w Polsce, współtwórca jej strategii marketingowej na polskim rynku. Autor strategii nagradzanych kampanii m.in.: Effie dla Volkswagena Caddy, Effie dla marki Królewskie. Autor wielu projektów marketingowych dla miasta Poznań. Pracował m.in. dla: Credit Agricole, Orlen, Żywiec, Królewskie, Leżajsk, Specjal, Żabka, Eurocash, Komfort, Koło Grupa Geberit, Centra Exide, General Logistics Systems, Teva, USP Zdrowie, Stock, Hochland, Balcerzak, Crunchips, Lorenz Bahlsen Snack-World, Colian, Stock Spirits

Wojciech Lesiuk Video Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

W RAS Polska odpowiada za kampanie natywne oraz krótkie formy video. Jego doświadczenie bazuje na niestandardowych kampaniach, które od ponad 9 lat miał okazję realizować na różnych formatach reklamowych. Niezależnie od medium najważniejszy jest dla niego użytkownik i jego komunikacja z marką, to co z niej wyniesie i co zostanie w jego pamięci.

Przemysław Watemborski Video Project Specialist, Ringier Axel Springer Polska

Z produkcją wideo związany od 13 lat. Z bliska przyglądał się nie tylko wszystkim etapom jego powstawania, ale też wielu możliwościom jego wykorzystania – od dziennikarstwa newsowego po content marketing. W RASP odpowiada za monetyzację formatów spod znaku Onet Rano. Na co dzień hub operacyjny pomiędzy potrzebami Klienta a możliwościami produkcji.

Iga Wąsowicz-Chmaj Video Project Specialist, Ringier Axel Springer Polska

Entuzjastka kreatywnych rozwiązań wideo z  kilkuletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami. Odpowiada za tworzenie i realizowanie niestandardowych projektów sprzedażowych, w tym za opracowywanie i realizację działań video branded content, lokowanie produktów w produkcjach własnych, kreowanie rozwiązań typu content marketing z wykorzystaniem wideo.

Aneta Sawicka Head of Short Video, Ringier Axel Springer Polska

Jak zwiększyć satysfakcję użytkownika i sprawić, żeby wrócił? Jaki sposób komunikacji jest najskuteczniejszy? Aneta Sawicka od 9 lat analizuje user experience w internecie, a od 4 lat w RAS Polska. Od samego początku odpowiada za strategię i rozwój biznesu Onet 100''. Razem z zespołem buduje angażujący produkt we wszystkich serwisach grupy i w szeroko rozumianych social mediach. Tworzenie zgranego zespołu sprawia jej wielką satysfakcję. W roli managera skupia się na silnych stronach pracowników, bo wierzy, że w synergii talentów leży powodzenie każdego projektu.

Karolina Kanclerz-Kosińska Content Native Manager, Ringier Axel Springer Polska

W mediach od prawie 10 lat. Od początku tworzyła wideo – ma doświadczenie w produkcji telewizyjnej i online. W RAS Polska koordynuje proces powstawania komercyjnych treści short form video. Od pomysłu na zaangażowanie użytkownika, po realizację materiałów w ramach reklamy natywnej i content marketingu. Czuwa nad merytoryką i sprawną produkcją. Kreatywnie łączy treści o charakterze redakcyjnym z przekazem konsumenckim. Odnoszący sukces format Onet 100'' współtworzy od początku jego istnienia.

kontakt

Zainteresowany projektem Impact Academy? Chcesz się dowiedzieć, jak zostać naszym słuchaczem? Napisz do nas.