Impact Webinar #5 Jak pandemia zmienia zachowania konsumentów?

24/04/2020 godz.
Webinarium

Z webinarium dowiesz się m.in.:
• Jak zmieniają się nastroje konsumentów w Polsce w czasie pandemii na tle innych krajów
• Jak zmieniają się nawyki i przyzwyczajenia polskich konsumentów
• Jak wzrost czasu spędzanego przed ekranem wymusi zmiany w tradycyjnym podejściu do marketingu i może doprowadzić do wzrostu roli cyfrowej komunikacji
• Na jakie zachowania trzeba odpowiadać przy budowaniu nowej oferty

 

Gościem Impact Webinara jest Jakub Stefański, Partner Lokalny w McKinsey & Company, lider Praktyki Marketingu i Sprzedaży w Polsce, który przedstawi raport z badania nastrojów konsumenckich przeprowadzonego przez McKinsey & Company. Badanie przeprowadzone zostało w 38 krajach na całym świecie, żeby ocenić oczekiwania, dochody, wydatki i zachowania ludzi w czasie kryzysu COVID-19.

Webinarium prowadzi Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

 

Zapraszamy!

 

prelegenci

Radosław Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Jakub Stefański Partner Lokalny w McKinsey & Company, lider Praktyki Marketingu i Sprzedaży w Polsce

Radosław Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów.
Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).

Jakub Stefański Partner Lokalny w McKinsey & Company, lider Praktyki Marketingu i Sprzedaży w Polsce

Jakub jest jednym z liderów Advanced Analytics Hub oraz ekspertem w zakresie tworzenia i wdrażania strategii, rozwiązań zaawansowanej analityki i transformacji cyfrowych. Doradza globalnym i regionalnym firmom z branż FMCG, handlu detalicznego oraz e-commerce. Współtworzył raporty „Cyfrowi Polacy – przyśpieszenie e-rewolucji” oraz „Cyfrowi Polacy – konsumenci w czasach e-rewolucji”.

Jest absolwentem programu MBA na INSEAD; posiada również dyplom z dziedziny finansów Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu w Liège. W wolnych chwilach zgłębia historię II wojny światowej i gra w piłkę nożną. Fan nowych technologii.