impact webinar #drive-to-store

19/09/2019 godz. 11:00 - 12:00
webinar

Z webinarium dowiesz się m.in.:
• Jakie nowe możliwości reklamowe otwiera przed nami geolokalizacja
• Jak wykorzystać dla Twojej marki dane o nawykach mobilnych konsumentów
• Jak precyzyjniej określać ROI dla kampanii mobilnych

O tym wszystkim mówi Rafał Wiewiórski, Head of Display & Data w rozmowie z Radkiem Wierzbińskim, Strategy & Innovation Director. Obaj z Ringier Axel Springer Polska

W trakcie webinarium jest możliwość zadawania pytań i wymiany doświadczeń. Za udział w Impact Webinar, można uzyskać 2 punkty w programie certyfikacji Impact Academy.

Zobacz nagranie:

 

prelegenci

Rafał Wiewiórski Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

Radosław Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Rafał Wiewiórski Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

Z branżą reklamową związany od 12 lat. Dysponuje ponad 6 letnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami reklamowymi po stronie wydawcy. Rozwinął pierwszy polski mobilny adserver oraz współtworzył sieci reklamowe.
Obecnie jako Head of Display & Data odpowiada za portfolio produktów reklamowych display oraz budowę oferty reklamowej w oparciu o dane w Ringier Axel Springer Polska.
 

Radosław Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów.
Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).

kontakt

Zainteresowany projektem Impact Academy? Chcesz się dowiedzieć, jak zostać naszym słuchaczem? Napisz do nas.