Każda z edycji ma swój temat przewodni. Tym razem bierzemy na warsztat skuteczną komunikację do różnych pokoleń tematów związanych ze zdrowiem.
Opis, agenda i nagranie z konferencji poniżej. Zapraszamy!
W programie m.in:
Konferencja jest bezpłatna, wystarczy rejestracja. Digipharma ma akredytację DIMAQ. Za udział uczestnicy otrzymują 6 pkt DIMAQ.
AGENDA
11:00 – 11:05 Wprowadzenie – Radek Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska
11:05 - 11:35 Każdy jest ważny - historie o tym jak holistycznie wspierać pacjenta w drodze do zdrowia – Marcin Świejkowski, Senior Strategy Planner Ringier Axel Springer Polska
Grupa docelowa jest strategią. Inspiracyjny przegląd case studies dla branży pharma.
11:35 – 12:10 – Kampanie digital w branży farmaceutycznej – case study i panel dyskusyjny z Klientami – moderator Radek Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska
12:10 – 12:40 – HOW TO - UX/CX w służbie marketingu online. Jak projektować strony dla różnych grup docelowych – Małgorzata Przybylska, Projektant UX i Tomasz Zadański, Starszy Projektant UX, Ringier Axel Springer Polska
Dostępność w praktyce. Produkt dostępny, czyli dla kogo? Modele mentalne: spróbuj myśleć, jak Twój użytkownik. Heurystyki: każdy może dbać o użyteczność - o tym będziemy mówić podczas prezentacji.
12:40 – 12:50 – Co nowego w Medonet – Diana Żochowska, Head of Medonet, Ringier Axel Springer Polska
12:50 – 13:10 – Oddech dla umysłu- 20 minut – Sandra Osipiuk-Sienkiewicz, Trenerka Oddechu, Fizjoterapeutka
Dlaczego oddech może wpływać na nasz umysł? Co dzieje się z umysłem podczas obciążenia poznawczego. Jak przygotować się do pracy intelektualnej. Dlaczego przepona jest tak ważna? - tego dowiesz się z wystąpienia Sandry
13:10 – 13:30 – Podsumowanie, Q&A, overtime – Radek Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska