DigiPharma 1/2022 Jak skutecznie komunikować tematy zdrowotne

07/04/2022 Sebinarium online
Nagranie

Każda z edycji ma swój temat przewodni. Tym razem bierzemy na warsztat skuteczną komunikację do różnych pokoleń tematów związanych ze zdrowiem.

Opis, agenda i nagranie z konferencji poniżej. Zapraszamy!

W programie m.in:

  • Potrzeby i oczekiwania konsumentów z pokoleń X, Y, Z
  • Wyróżniki skutecznej komunikacji do różnych pokoleń
  • Co działa, a co nie działa? Wymiana doświadczeń marketerów z firm farmaceutycznych
  • Jak projektować strony dla różnych grup docelowych – doświadczeni projektanci UX radzą, co robić, a czego unikać.
  • Nauczymy się też prawidłowego oddechu - trening poprowadzi profesjonalny trener oddechu i fizjoterapeutka

Konferencja jest bezpłatna, wystarczy rejestracja. Digipharma ma akredytację DIMAQ. Za udział uczestnicy otrzymują 6 pkt DIMAQ.

DIMAQ

AGENDA

11:00 – 11:05 Wprowadzenie – Radek Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska

11:05 - 11:35 Każdy jest ważny - historie o tym jak holistycznie wspierać pacjenta w drodze do zdrowia – Marcin Świejkowski, Senior Strategy Planner Ringier Axel Springer Polska

Grupa docelowa jest strategią. Inspiracyjny przegląd case studies dla branży pharma.

11:35 – 12:10 – Kampanie digital w branży farmaceutycznej – case study i panel dyskusyjny z Klientami – moderator Radek Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska

12:10 – 12:40 – HOW TO - UX/CX w służbie marketingu online. Jak projektować strony dla różnych grup docelowych – Małgorzata Przybylska, Projektant UX i Tomasz Zadański, Starszy Projektant UX, Ringier Axel Springer Polska

Dostępność w praktyce. Produkt dostępny, czyli dla kogo? Modele mentalne: spróbuj myśleć, jak Twój użytkownik. Heurystyki: każdy może dbać o użyteczność - o tym będziemy mówić podczas prezentacji.

12:40 – 12:50 – Co nowego w Medonet – Diana Żochowska, Head of Medonet, Ringier Axel Springer Polska

12:50 – 13:10 – Oddech dla umysłu- 20 minut – Sandra Osipiuk-Sienkiewicz, Trenerka Oddechu, Fizjoterapeutka

Dlaczego oddech może wpływać na nasz umysł? Co dzieje się z umysłem podczas obciążenia poznawczego. Jak przygotować się do pracy intelektualnej. Dlaczego przepona jest tak ważna? - tego dowiesz się z wystąpienia Sandry

13:10 – 13:30 – Podsumowanie, Q&A, overtime – Radek Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska

prelegenci

Małgorzata Przybylska Projektantka UX, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiGrowth & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Agnieszka ZielonkaGłówny Specjalista ds. online marketingu, Fundacja DKMS

Marcin ŚwiejkowskiSenior Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska.

Agnieszka KalinowskaSpecjalista ds. marketingu i edukacji, EMMA MDT

Tomasz Zadański Starszy Projektant UX, Ringier Axel Springer Polska

Sandra Osipiuk-Sienkiewicz sofizjo.pl, Trenerka Oddechu, Fizjoterapeutka

Diana ŻochowskaHead of Medonet, Ringier Axel Springer Polska

Małgorzata Przybylska Projektantka UX, Ringier Axel Springer Polska

Odpowiedzialna za projektowanie doświadczeń użytkownika w obszarze Onet. Wcześniej ściśle związana z działami reklamowymi w RASP. Dzięki temu tworzy rozwiązania, które łączą potrzeby użytkowników, biznesu i technologii. Jej zainteresowania krążą wokół tematów inkluzywności i dostępności.

Radek WierzbińskiGrowth & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Growth & Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od wielu lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Agnieszka ZielonkaGłówny Specjalista ds. online marketingu, Fundacja DKMS

Ponad 9-letnie doświadczenie w dziedzinie marketingu cyfrowego, komunikacji i social media. Pasjonat i osoba zorientowana na cel z silnym naciskiem na strategię, która działa.

Specjalizacje: Digital Marketing, Social Media Marketing, Social Media Communication, Digital Strategy, Content Marketing, Web development, Project Management, SEO.

Marcin ŚwiejkowskiSenior Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska.

Odpowiedzialny za budowanie strategii reklamowych opartych o content marketing i rekomendowanie niestandardowych rozwiązań mediowych. Projektuje kampanie w duchu purpose wspierając marki w komunikacji zrównoważonego rozwoju w sposób ciekawy i dystynktywny. Wcześniej związany z Fabryką Komunikacji Społecznej, gdzie tworzył kampanie społeczne dla ministerstw i organizacji pozarządowych. Laureat konkursu dziennikarskiego „Pióro Odpowiedzialności” organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Agnieszka KalinowskaSpecjalista ds. marketingu i edukacji, EMMA MDT

Dziennikarz z wieloletnim stażem w mediach drukowanych oraz elektronicznych o zasięgu lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim. PR-owiec oraz rzecznik prasowy. W firmie EMMA MDT zajmuje się marketingiem oraz wdrażaniem nowych projektów edukacyjnych.

Tomasz Zadański Starszy Projektant UX, Ringier Axel Springer Polska

Od ponad 10 lat zajmuje się doświadczeniem użytkownika. Odpowiedzialny za design i użyteczność platformy wydawniczej Ring Publishing. Zaczynał jako grafik w dziale odpowiedzialnym za tworzenie i obsługę reklam display w obszarze Onetu, następnie jako projektant UX współpracował przy szeregu serwisów i aplikacji mobilnych grupy RASP

Sandra Osipiuk-Sienkiewicz sofizjo.pl, Trenerka Oddechu, Fizjoterapeutka

Ekspertka oddechu i fizjoterapeutka. Uczy ludzi oddychać. Specjalizuje się w reedukacji oddechowej i psychosomatyce. Absolwentka kursów Postural Restoration Institute, certyfikowany instruktor metody Butejki i Oxygen Advantage. Mówca TEDxWarsaw 2018. W latach 2018-2019 redaktor merytoryczny „Fizjoterapii Funkcjonalnej”. Regularnie publikuje w czasopismach medycznych. Współautorka podręcznika medycznego „Pulmonologia Dziecięca”. Autorka eBooków o zdrowym oddychaniu.

Diana ŻochowskaHead of Medonet, Ringier Axel Springer Polska

Diana jest odpowiedzialna za rozwój serwisu Medonet.pl. Zajmuje się strategią biznesową, produktową oraz redakcyjną. W ciągu ostatnich 11 lat budowała i rozwijała największe serwisy medyczne w Polsce. Wcześniej abcZdrowie.pl oraz parenting.pl. W Medonet.pl od dwóch lat.