Digipharma 2020 Jak skuteczniej docierać do pacjenta w sieci

17 / 09 / 2020 9:00 - 15:00
ul. Domaniewska 49 biuro RASP, 6 piętro, NEON, Warszawa

Czy tak rzeczywiście jest? Czy potrafimy skutecznie docierać do pacjenta w sieci? Nad tym zastanawiamy się podczas webinarium. Sprawdzamy, jakie touchpointy działają lepiej od innych, czym charakteryzują się wybrane kanały komunikacji i jak rosnąca rola digitalu wpływa na efektywność komunikacji.

Impact Webinar ma akredytację DIMAQ. Uczestnicy webinarium otrzymują 2 pkt DIMAQ

DIMAQ

Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium.

program

9:00 - 9:55
Rejestracja
12:00 - 12:05
Trendy na rynku
Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska
12:05-12:25
Na jakie touchpointy stawiać w komunikacji z pacjentem i lekarzem?
Dorota Cudna-Sławińska, Business Development Director, Growth Initiatives & Strategy Activation, Kantar i Michał Zajdel, Head of Media, Kantar Insights

W wykładzie m.in.: jakie touchpointy działają lepiej od innych czym charakteryzują się wybrane kanały komunikacji jak różne organizacje zmieniają swoją strategię kanałów komunikacji – na podstawie case studies na ile zmieniła swoją rolę telewizja, jako kanał komunikacji do konsumentów rosnąca rola digitalu wpływa na efektywność komunikacji – w co warto inwestować

12:25 - 12:45
Dlaczego nie warto wierzyć popularnym mitom na temat komunikacji digitalowej
Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Analiz Rynkowych i Marcin Świejkowski, Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska
12:45 - 13:05
Przychodzi klient do wydawcy… Czyli jak przygotować content, aby wydawca go pokochał
Jakub Zieliński, Head of Medonet.pl, Ringier Axel Springer Polska
13:05 - 13:30
Dyskusja i podsumowanie

W trakcie webinarium będzie chat na żywo. Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania zadawane na chacie.