End-of-Year Seminar 2022 Insight into 2022

13/12/2022 seminarium
zaproszenia

Jak co roku o tej porze, niezmiennie od 7 lat zapraszamy klientów RAS Polska na świąteczny End-Year Seminar Impact Academy. Wspólnie z naszymi prelegentami zastanowimy się, jakie trendy trendy i zjawiska zdominują rynek i będą miały wpływ na naszą pracę i życie osobiste w 2023 roku.

W programie 6 inspirujących wykładów i wręczenie Certyfikatów Digital Expert Impact Academy 2022.

Tematyka wystąpień, m.in.:

· Strategia marketingowa na 2023. Wnioski z raportów i badań

· Najciekawsze kampanie zrealizowane wspólnie z klientami w 2022

· Inspirujące case-studies z polskiego rynku

Udział w seminarium - tylko za zaproszeniami. Wymaga jest rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona.

Poprzednie edycje End-Year-Seminar miały akredytację DIMAQ. Obecnie czekamy na wycenę punktową DIMAQ.

Agenda

10:00 – Przywitanie gości

10:05 - Marki w kryzysie. Smartna strategia marketingowa na 2023 – Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director i Mariusz Wąsiński, Chief Sales Officer, BR Ringier Axel Springer Polska

10:35 Konsument 2023 – co pokazują raporty i badania – Paweł Ciacek, Executive Partner at Research Collective

11:10 Najciekawsze kampanie i case studies zrealizowane wspólnie z klientami – eksperci z Ringier Axel Springer Polska

1. Jak kreatywnie pokazać markę przy temacie sustainability – Adrianna Karpińska

2. Jak przenieść usera online do offline – Ewa Schreiber

3. Jak budować zasięgowe a przy tym kreatywne LP - Łukasz Ograbek

4. Jak osiągać w kampanii ecommerce konwersję powyżej 1%?

12:10 – Wręczenie certyfikatów Digital Expert Impact Academy 2022

12:20 – Lunch

14:00 – Zakończenie spotkania

End-of-Year-Seminar to także okazja do spotkania się z naszymi najwierniejszymi słuchaczami i wręczenia certyfikatów Digital Expert Impact Academy 2022.

Udział w seminarium - tylko za zaproszeniami. Wymaga jest rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona.

End-of-Year-Seminar został zgłoszony do akredytacji DIMAQ. Czekamy na wycenę odnoście liczby pkt DIMAQ.

DIMAQ

AGENDA

10:00 Przywitanie

prelegenci

Radek WierzbińskiGrowth & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Aleksandra BrzozowskaHead of Knowledge Network, Ringier Axel Springer Polska

Mariusz WąsińskiChief Sales Officer, Ringier Axel Springer Polska

Ewa Schreiber Head of Strategic Project Management, Ringier Axel Springer Polska.

Radek WierzbińskiGrowth & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Growth & Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od wielu lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Aleksandra BrzozowskaHead of Knowledge Network, Ringier Axel Springer Polska

Szef największego projektu edukacyjnego w Ringier Axel Springer Polska, Impact Akademii oraz najbardziej wpływowej konferencji na temat trendów, które będą kształtować nasz biznes w przyszłości (pod marką Business Insider ) Business Insider- Global Trends Festival (insidetrends.businessinsider.com.pl). Członek rady dyrektorów Digital Poland Foundation (https://www.digitalpoland.org/)

Mariusz WąsińskiChief Sales Officer, Ringier Axel Springer Polska

Ponad 20 lat doświadczenia w pracy w mediach ogólnopolskich. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, budowaniu strategii sprzedażowych oraz negocjacjach. Specjalista w dziedzinie reklamy internetowej, radiowej i prasowej.

Pracował w biurze reklamy RMF FM oraz Ringier Axel Springer Polska. Od 2014 odpowiada za komercjalizację przestrzeni reklamowej należącej do Ringier Axel Springer Polska.

Absolwent filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim. Ukończył program doskonalenia umiejętności managerskich organizowany przez Harvard Business School Publishing oraz Canadian International Management Institute. Jest członkiem rady nadzorczej IAB Polska oraz członkiem Europejskiego Komitetu Reklamy w International News Media Association (INMA). Zainteresowania zawodowe: nowe technologie, rozwój osobisty i leadership.

Ewa Schreiber Head of Strategic Project Management, Ringier Axel Springer Polska.

Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów związanych z mediami cyfrowymi i tradycyjnymi. Praca po stronie największych grup mediowych w Polsce. Od 2013 związana z Ringier Axel Springer Polska, początkowo jako Strategic Project Manager i Crossmedia Strategy Manager. Wcześniej pracowała w Grupie RMF, gdzie realizowała oferty crossmediowe łączące prasę, internet i radio. Ekspert w temacie Content Marketingu – prowadziła gościnnie wykłady na Uniwersytecie Warszawskim, w ramach branży mediowej prowadzi eksperckie wykłady, szkolenia i webinary z zakresu tworzenia komunikacji marketingowych i badań.