FOODIGITAL 2020. Biznes i komunikacja marek FMCG w niepewnych czasach

15 / 10 / 2020 godz. 11:00
Webinarium

Rozpoczynamy od raportu Nielsena z badań nastrojów konsumenckich Q2/2020 i pokazania możliwych scenariuszy rozwoju sytuacji rynkowej. Następnie podpowiadamy, jak uwzględniając trendy, wzbudzić u konsumentów apetyt na produkt. Pokazujemy inspirujące przykłady wykorzystania narzędzi i rozwiązań mediowych do budowania świadomości marki. Agenda poniżej, a tu nagranie całości.

DIMAQ

Impact Webinar ma akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo otrzymujesz 2 pkt DIMAQ.

program

11:00
Jasno-ciemna przyszłość postcovidowego świata FMCG
Marcin Cyganiak, Dyrektor Komercyjny Nielsen Connect w Polsce

• gospodarka i nastroje konsumenckie Q2'2020
• największe zagrożenia dla FMCG
• 4 możliwe scenariusze rozwoju sytuacji w branży

11:30
O jedzeniu wieloplatformowo. Czyli, jak uwzględniając trendy, wzbudzić u konsumentów apetyt na produkt?
Magda Milewska Dyrektor Departamentu Projektów Video i Magda Ignatowicz Menedżer ds. Rozwoju OFE i Noizz, Ringier Axel Springer Polska

• narzędzia i rozwiązania mediowe w budowaniu świadomości marki
• trendy obserwowane u odbiorców internetu w służbie marki klienta
• jak wykorzystywać zjawiska zachowania wywołane pandemią czy globalny (i coraz bardziej lokalny) trend na wege-alternatywy

12:00
Podsumowanie, Q&A

prelegenci

Marcin CyganiakDyrektor Komercyjny Nielsen Connect w Polsce

Magdalena MilewskaVideo Project Director Ringier Axel Springer Polska

Magdalena IgnatowiczInnovation Product Manager, Segment Onet Lifestyle, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Marcin CyganiakDyrektor Komercyjny Nielsen Connect w Polsce

Marcin Cyganiak, Dyrektor Komercyjny Nielsen Connect w Polsce, związany z firmą od 2012 roku. Specjalizuje się w badaniu panelu handlu detalicznego oraz badaniach efektywności sprzedaży produktów FMCG. Posiada szerokie doświadczenie w pracy z producentami alkoholi, napojów i innych produktów spożywczych. Zajmuje się zarówno analizą i oceną działań taktycznych producentów, jak i wspieraniem ich w budowaniu strategii marketingowych. W ramach Nielsen Global Client Service realizował projekty na rynkach CEE, głównie w Rosji i Turcji. Wcześniej pracował dla wiodącego producenta z branży FMCG oraz w consultingu. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Magdalena MilewskaVideo Project Director Ringier Axel Springer Polska

Entuzjastka i pasjonatka rynku internetowego, mobilnego i wideo z 20-letnim stażem pracy w mediach. Odpowiada za tworzenie i realizację niestandardowych projektów konsumenckich, w tym za opracowywanie i realizację działań video branded content, lokowanie produktów w produkcjach własnych, kreowanie rozwiązań typu content marketing z wykorzystaniem wideo i działań native.

Magdalena IgnatowiczInnovation Product Manager, Segment Onet Lifestyle, Ringier Axel Springer Polska

Absolwentka wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. W Grupie Onet RAS-Polska najpierw mierzyła się z wyzwaniami dziennikarskimi, by z czasem zaangażować się w tworzenie produktów reklamowych i formatów skierowanych do kobiet. Szczególnie tych opartych na dynamicznie zmieniających się trendach w Internecie.

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.