Impact Day 1/2021 #diveristy&inclusion

28-29/04/2021 godz. 14:00 - 17:00
Konferencja online

Tym razem temat przewodni to różnorodność & inkluzywność / diverisity & inclusion. Pokazujemy dobre przykłady działań, by zainspirować i podpowiedzieć kierunki. Zależy nam na budowaniu świadomości i prezentacji best practices związanych z obszarem D&I. Do tematu podchodzimy z różnych perspektyw: z perspektywy konsumenta, marek, organizacji, produktu. Zaprosiliśmy prelegentów z Polski i zagranicy, z różnych środowisk, ze świata biznesu i aktywistów społecznych.

Cała konferencja była tłumaczona na żywo: z ENG na PL i z PL na ENG. Można było wybrać sobie kanał z odpowiadającym językiem. Było także tłumaczenie na język migowy.

12 soczystych prezentacji prelegentów z Polski, Europy i USA to źródło ciekawych insightów, inspiracji i przykładów doświadczeń. Poniżej agenda konferencji i pełne wersje nagrań wideo prezentacji. Enjoy:)

Konferencje Impact Day mają akredytacje DIMAQ. Za udział w obydwu dniach ID uczestnik otrzymuje aż 20 pkt. DIMAQ.

DIMAQ

AGENDA

Dzień 1: 28 kwietnia g. 14:00 - 17:0

14:00 Witamy – Sandra Subel, Global Head of Diversity and Inclusion w Axel Springer i Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

14:10 Opening interview – Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Polska, CEO Ringier Axel Springer Media AG

14:15 Empatia w zarządzaniu różnorodnością – Sandra Subel Global Head of Diversity and Inclusion w Axel Springer i Anna Malinowska, Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Ringier Axel Springer Polska

14:25 O promowaniu idei różnorodności w marketingu i inkluzywnych działaniach marek - Agnieszka Kwaśniewska, Chief Strategy Officer (CSO) at Saatchi & Saatchi IS

Czy można być lubianym przez wszystkich? Duża część historii marketingu opiera się na paradygmacie wyróżnialności – marki starały się budować swoją unikalność przez opozycję do innych graczy rynkowych oraz akcentowanie charakterystycznych cech swojej grupy odbiorców. Dzisiaj coraz częściej budując doświadczenie z marką zwraca się uwagę na to, czy nie wyklucza ono jakichś grup, a konstruując przekaz reklamowy promuje się różnorodność. Z czego to wynika? Czy dokonała się jakaś ważna zmiana w warstwie wartości? Czy może raczej marki szukają nowych źródeł biznesu? W swoim wystąpieniu chciałabym pokazać na przykładach, w jaki sposób marki realizują ideę inkluzywności w swoich działaniach i zastanowić się nad konsekwencjami przyjęcia takiej strategii. Jakie stawia ona wymagania przed organizacjami i jakie mogą być potencjalne pułapki w jakie może wpaść marka?

14:45 Różnorodność i inkluzyjność wg Barbie - Danuta Leszko-Rowsell, Senior Brand Manager, Mattel

Współczesne wyzwania i trendy to dla marki Barbie 60-lat doświadczeń. To historia przełamywania schematów, nauki tolerancji i empatii. To nieustający dialog z dziećmi, które otwieramy na różnorodność i odmienność oraz z dorosłymi, którym trzeba o tym przypominać. Zapraszam do świata Barbie!

15:05 Creative Shot – zainspiruj się najlepszymi!

15:15 W języku chodzi o odbiorcę – Michał Bachowski, Creative Director, Oliwia Bosomtwe, Redaktor Naczelna, Noizz.pl

  • W ostatnim roku debata publiczna przypomniała nam, że w komunikacji nie chodzi o intencje tego, kto mówi, ale o uczucia tego, kto słucha
  • W redakcji Noizz.pl wierzymy, że zmiana języka to pierwszy krok ku inkluzywności
  • W naszych projektach komercyjnych staramy się dawać głos wszystkim

15:35 Inkluzywny język w spolaryzowanej rzeczywistości – Andrzej Jędrzejczak, FleishmanHillard

Czy jesteśmy gotowi na inkluzywny język? Jakie wyzwania dla komunikacji przynosi polaryzacja społeczeństwa? Jak sobie z nimi radzić? (czym jest i jakie budzi kontrowersje, ryzyka językowego przesuwania granic, jak nad nimi panować)

15:55 Fostering and Leveraging the Power of Diversity, Equity and Inclusion in our Workplaces - Suba Nadarajah, Executive Director, Diversity, Equity and Inclusion at VMLY&R

Give people concrete, practical insights and takeaways to leverage DE&I in the workplace

16:25 Mental shot - Oddychamy. Relaksacja – Michał Sroka, instruktor metody Wima Hofa, boutdoor.pl

16:35 Podsumowanie dnia (5 min) - Sandra Subel, Global Head of Diversity and Inclusion w Axel Springer i Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Dzień 2: 29 kwietnia g. 14:00 - 17:0

14:00 Powitanie – Sandra Subel, Global Head of Diversity and Inclusion w Axel Springer i Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

14:05 Dbamy o plecy - Office stretching, czyli rozciąganie kręgosłupa na krześle - Honorata Kifner, trener rozwoju osobistego i coach zdrowia, less-stress.pl

14:15 Inkluzywne przywództwo – Marta Pszczoła, Head of Development Departament/EB and Talent Acquisition/Santander Bank Polska w Santander Bank Polska

  • Różnorodność & inkluzywność jako jeden z kluczowych kierunków oraz integralny element kultury organizacyjnej Santander Bank Polska.
  • Rola lidera w budowaniu włączającego środowiska pracy – inkluzywne przywództwo.
  • Przykłady dobrych praktyk i inicjatyw wspierających różnorodność & inkluzywność.

14:40 Marketing w świecie organizacji LGBT - Bart Staszewski, reżyser, działacz społeczny, aktywista LGBT

Współpraca organizacji pozarządowych z agencjami kreatywnymi i korporacjami w ramach CSR-u bywa bardzo owocna... ale czy na pewno? Jak widzą to organizacje LGBT czyli refleksja nad tęczowym CSR-em, pinkwashingiem i przyszłością marek w Polsce.

15:00 Creative Shot – Zainspiruj się najlepszymi!

15:10 Młodzi zróżnicowani, ale czy inkluzywni? O tym jak Młodzi dziś widzą i internalizują inność – Marta Rybicka, Senior Business Director, IQS

Młodzi to niezwykle dynamiczny segment wiekowy. Z jednej strony kreuje trendy, z drugiej – na trendy jest podatny; nie jest przy tym jednolity. To pięć plemion, które poza wiekiem, różni wszystko – od wartości, stylu życia, sposobu spędzania wolnego czasu i marzeń po poczucie tożsamości, przynależności oraz światopogląd. Aby do nich mówić trzeba wyjść poza standardowe myślenie i zaczerpnąć wiedzy o świecie widzianym ich oczyma. W moim wystąpieniu przyjrzę się najistotniejszym zmianom światopoglądowym, które dokonały się w postawach Młodych na przestrzeni ostatnich 4 lat. Przedstawię najświeższe dane dotyczące poziomu akceptacji dla inności oraz przykłady działań wybranych marek w tym zakresie. Zapraszam po dawkę insightogennej wiedzy o Młodych.

15:30 Unconscious bias: dlaczego tak łatwo przychodzi nam preferowanie jednych a przekreślanie innych osób? - Anna Kostecka, ekspertka Diversity Hub

Postrzegamy siebie jako osoby wolne od uprzedzeń i założeń. Ale nasz mózg działa w taki sposób, że czasami, zupełnie nieświadomie, uruchamia się mechanizm unconscious bias (nieświadome nastawienie), który wywołuje uprzedzenie lub preferencję wobec konkretnej osoby lub grupy osób. Podczas naszego spotkania odpowiem na pytania: Dlaczego tak się dzieje? Jak to wpływa na nasze relacje w pracy lub życie prywatne? Jakie nastawienia najczęściej regulują nasze zachowania i decyzje w pracy i czy w ogóle możemy nad tym jakoś zapanować?

15:50 Building for the Next Billion Users - uwzględniając niedoskonałość - Szymon Pepliński, ING / School of Form

Rola technologii w przywracaniu równych praw dotychczas pomijanym i wykluczanym użytkownikom

16:10 Mini relaksacja - wyciszanie głowy po całym dniu – Honorata Kifner, trener rozwoju osobistego i coach zdrowia, less-stress.pl

16:20 Podsumowanie konferencji

Dzielimy się dodatkowymi i wiedzą. Korzystajcie:)

Materiały wewnętrzne RASP - jako przykład tego, jak my działamy w naszej organizacji. Może dla inspiracji: D&I Handbook, D&I Calendar, Disability Etiquette

Literatura:

1. Michelle P. King - The Fix: Overcome the Invisible Barriers That Are Holding Women Back at Work

2. Caroline Criado Perez - Invisible Women: Data Bias in a World Designed for Men (również po polsku)

3. Iris Bohnet: What Works: Gender Equality by Design What Works: Gender Equality by Design

4. Michael Bach: Birds of All Feathers: Doing Diversity and Inclusion Right

5. Jennifer Brown: How to Be an Inclusive Leader: Your Role in Creating Cultures of Belonging Where Everyone Can Thrive

6. Stefanie K. Johnson: Inclusify: The Power of Uniqueness and Belonging to Build Innovative Teams

7. Annie Jean-Baptiste: Building For Everyone: Expand Your Market With Design Practices From Google's Product Inclusion Team

Wideo

1. Kimberlé Crenshaw: The urgency of intersectionality

2. It's Not You, It's Your Workplace | Michelle Penelope King

3. Brené Brown: The power of vulnerability

4. Pixar, Purl: https://www.youtube.com/watch?v=B6uuIHpFkuo

prelegenci

Mark DekanCEO Ringier Axel Springer Polska, CEO Ringier Axel Springer Media AG

Sandra SubelGlobal Head of Diversity and Inclusion, Axel Springer

Agnieszka KwaśniewskaChief Strategy Officer Saatchi & Saatchi

Suba NadarajahExecutive Director, Diversity, Equity and Inclusion at VMLY&R

Bart StaszewskiReżyser, działacz społeczny oraz aktywista LGBT

Ania MalinowskaKierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Marta PszczołaDyrektor Departamentu Rozwoju, Santander Bank Polska

Danuta Leszko-RowsellSenior Brand Manager, Mattel

Oliwia BosomtweRedaktorka naczelna Noizz.pl

Michał BachowskiCreative Director Noizz.pl

Honorata KifnerTrener rozwoju osobistego i coach zdrowia, less-stres.pl

Andrzej JędrzejczakKonsultant agencji PR FleishmanHillard

Marta RybickaSenior Business Director, IQS

Anna KosteckaEkspertka Diversity Hub

Szymon P. PeplińskiING / School of Form

Michał Srokainstruktor metody Wima Hofa, boutdoor.pl

Mark DekanCEO Ringier Axel Springer Polska, CEO Ringier Axel Springer Media AG

Mark Dekan jako Prezes Zarządu Ringier Axel Springer Media AG jest odpowiedzialny za spółkę joint venture zawiązaną pomiędzy firmami Axel Springer i Ringier w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE), będącą największym wydawcą mediów cyfrowych na rynkach CEE. Ponadto piastuje stanowisko Prezesa Zarządu Ringier Axel Springer Polska, kierując jedną z największych grup medialnych w regionie.

Sandra SubelGlobal Head of Diversity and Inclusion, Axel Springer

Sandra to doświadczona i pełna pasji twórczyni zmian. Od 1 lipca 2020 roku zatrudniona jako Global Head of Diversity and Inclusion w Axel Springer. Wcześniej pracowała w Accenture w obszarach innowacji i zarządzania zmianą. Sandra uważa, że ​​empatia i pokora to cechy wyróżniające najlepszych, przyszłościowych liderów. Pasjonuje się rozwiązywaniem złożonych problemów, wprowadzaniem zmian organizacyjnych na dużą skalę oraz pomaganiem ludziom w budowaniu ich kreatywnej pewności siebie.

Absolwentka m.in. Executive MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Georgia State University.

https://www.linkedin.com/in/sandrasubel/

Agnieszka KwaśniewskaChief Strategy Officer Saatchi & Saatchi

Psycholożka i trenerka grupowa. Zawodowo od 20 lat zajmuje się strategią marketingową w agencjach reklamowych i firmie consultingowej. Aktualnie jest liderką zespołu strategicznego w agencji Saatchi & Saatchi. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z budowaniem strategii marek oraz programów implementacyjnych obejmujących całościowe doświadczenie z marką. Realizuje projektu z zakresu innowacji rewitalizujących marki oraz zapewniających ich rozwój i wzrost. Rozwija ofertę usług oraz buduje narzędzia strategiczne agencji. Przewodnicząca Rady Programowej oraz wykładowczyni Szkoły Strategii Marki SAR. Wielokrotna jurorka konkursów branżowych – EFFIE, Euroeffie, Young Creatives.

Suba NadarajahExecutive Director, Diversity, Equity and Inclusion at VMLY&R

Subashini (Suba) Nadarajah odpowiada za promowanie różnorodności i wielokulturowości w VMLY&R - globalnej agencji brand experience, która swoją wyróżnialność opiera na zintegrowaniu rozwiązań technologicznych z bardzo silnymi kompetencjami kreatywnymi zanurzonymi w kulturze, aby budować connected brands. Wcześniej Suba pracowała w VMLY&R jako design director, doradzając klientom w zakresie projektowania i brandingu.

Przed dołączeniem do VMLY & R, Suba była dyrektorem kreatywnym w Hallmark. Ściśle współpracowała z takimi markami jak Walmart, McDonald's, Sprint, Bayer czy Disney. Zdobywczyni wielu nagród, m.in. The One Show, Art Directors Club i ADDY Awards.

Suba jest także adiunktem w Kansas City Art Institute, gdzie prowadziła zajęcia z brandingu i projektowania. Wierzy, że sztuka i design w połączeniu z opowiadaniem historii dają naszemu światu poczucie łączności. To uniwersalne języki, które łączą ludzi. Dzielenie się sztuką to jedno z jej najważniejszych przekonań.

Prywatnie - architektka, która zaprojektowała własny dom, pasjonatka jazdy konnej, podróżniczka i fotograf, miłośniczka pilatesu. W życiu odnajduje równowagę poprzez medytację i uważność.

https://www.linkedin.com/in/suba-nadarajah-24943764/

Bart StaszewskiReżyser, działacz społeczny oraz aktywista LGBT

Polski reżyser, działacz społeczny oraz aktywista LGBT. Współzałożyciel stowarzyszenia Marsz Równości w Lublinie oraz Miłość Nie Wyklucza.

Rozpoznawalność przyniósł mu autorski dokument Artykuł osiemnasty, przedstawiający historię nieudanego wprowadzania w Polsce związków partnerskich oraz stan debaty publicznej w kwestii praw społeczności osób LGBT w Polsce. Bart był dziennikarzem i publicystą internetowej rozgłośni Halo.Radio, w której współprowadził wraz z Emilią Wiśniewską autorski program poświęcony m.in. tematyce LGBT.

We wrześniu 2020 został wybrany przez Obama Foundation do udziału w Programie Liderzy: Europa 2020 jako jeden z 35 wschodzących liderów działających w sektorze publicznym, pozarządowym lub prywatnym na rzecz dobra wspólnego. W grudniu 2020 został umieszczony przez magazyn Bloomberg Businesswek na liście "Ones to Watch" 2020 powiązanej z listą Bloomberg 50. W lutym 2021 jego nazwisko znalazło się na liście Time 100 Next 2021 – stu najbardziej wpływowych ludzi kształtujących przyszłość, publikowanej przez amerykański magazyn Time

Ania MalinowskaKierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Ringier Axel Springer Polska

Jestem psycholożką biznesu, trenerką, menedżerką z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad rozwojem kompetencji zawodowych i osobistych. Badam motywacje i zachowania młodych pokoleń w dzisiejszym środowisku pracy. Szczególnie jest dla mnie ważna świadomość zdrowotna i kondycja psychofizyczna pracowników. Z zaangażowaniem wprowadzam w miejsce pracy: programy mindfulness, warsztaty pracy na emocjach, jogę, audyt zdrowia, programy redukcji stresu, programy wsparcia psychologicznego.

Rozwijam programy edukacyjne i zawodowe dotyczące sztucznej inteligencji. W ramach programu partnerskiego Uniwersytetu SWPS prowadzę zajęcia z projektów cyfrowych. Jako mentorka, wspieram program Fundacji Digital University w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych.

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Marta PszczołaDyrektor Departamentu Rozwoju, Santander Bank Polska

Liderka w obszarze HR Learning & Development i Talent Acquisition, która myśli strategicznie oraz odważnie wywiera wpływ na otaczającą rzeczywistość. Odpowiedzialna za kreowanie, wdrażanie i zarządzanie rozwiązaniami HRowymi wynikającymi z polityki personalnej w Santander Bank Polska S.A. Z sukcesem od kilku lat przeprowadza transformację kultury przywództwa oraz zmianę podejścia do procesu uczenia się w Banku. Dostarcza rozwiązania, które wspierają realizację celów biznesowych organizacji oraz zmierzają do podniesienia zaangażowania i efektywności menedżerów i całych zespołów. Inspiruje, doradza i wspiera w tematach rozwojowych najwyższą kadrę menedżerską.

Posiada wieloletnie doświadczenie w kierowaniu zespołami, procesami oraz strategicznymi projektami w międzynarodowym środowisku. Doskonale rozumie wyzwania związane z wielokulturowością, dlatego konsekwentnie promuje i podkreśla znaczenie różnorodności w Banku. Wspiera inicjatywy rozwojowe dedykowane dla kobiet aspirujących do pełnienia ról liderskich oraz zasiadania w zarządach organizacji w przyszłości. Jej ambicją jest tworzenie przyjaznego środowiska pracy, pozwalającego na rozwój jednostek i całych zespołów.

Danuta Leszko-RowsellSenior Brand Manager, Mattel

Doświadczony ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej. Od 15 lat w MATTEL projektuje i wdraża strategie komunikacyjne dla takich marek jak Barbie®, Hot Wheels® czy Scrabble®.

Od siedmiu lat, jako Brand Manager odpowiada za rozwój kategorii zabawek dla dziewczynek. W swoich działaniach skutecznie łączy komunikację skierowaną do dzieci i dorosłych. Na co dzień zaangażowana również w realizację projektów edukacyjnych, z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i ekologii. Wcześniej pracowała dla Ford Motor Company, IBM i Hilti.

Oliwia BosomtweRedaktorka naczelna Noizz.pl

Wcześniej dziennikarka portalu noizz.pl. Wierzy, że teksty potrafią zmieniać świat i kształtować naszą rzeczywistość. Wcześniej przez kilka numerów związana z magazynem „Wysokie Obcasy Praca”, współpracowała z magazynem Res Publica Nowa i publikowała teksty w czasopismach naukowych. Przez kilka lat pracowała w publicznych instytucjach kultury zajmując się wyzwaniami związanymi z digitalizacją oraz angażując się w działania na rzecz otwartości i dostępności kultury. Należy do rady doradczej Fundacji Inspiring Girls Polska.

Michał BachowskiCreative Director Noizz.pl

Z wykształcenia ekonomista i design manager. Swoją drogę zawodową zaczynał w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, pracując przy projektach doradczych dla takich firm jak Leroy Merlin, PROFIm czy Zelmer. W latach 2012-2018 w redakcji serwisu o trendach rynku i kultury F5, gdzie doszedł do stanowiska zastępcy redaktora naczelnego. We wrześniu 2018 r. dołączył do ekipy Noizz.pl, gdzie obecnie pracuje na stanowisku creative directora tworzącego koncepcje kreatywnych akcji i treści dla marek. Michał współpracuje także z festiwalem GdyniaDesign Days jako członek rady programowej i kurator wystaw.

Honorata KifnerTrener rozwoju osobistego i coach zdrowia, less-stres.pl

Absolwentka Podyplomowych studiów Praktycznej Psychologii Motywacji („Biegun” Marka Kamińskiego) i Akademii Zdrowia i Odporności („HARA” Wojciecha Eichelbergera) oraz podyplomowych studiów Psychosomatyka i Somatopsychologia na Uniwersytecie SWPS w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Dyplomowany trener rozwoju osobistego (Szkoła Treningu i Warsztatu Psychologicznego, Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA) oraz Coach (Studium Coachingu Zawodowego NOVO). Obecnie w szkole coachingu grupowego i zawodowego. Licencjonowany trener Personal Efficiency Program®. Właścicielka firmy Less Stress

Zdrowie w firmach to jej zawodowa misja. Pracuje z klientami, którzy chcą lepiej zadbać o siebie, zwiększyć swoją efektywność i tym samym lepiej radzić sobie ze stresem.

Andrzej JędrzejczakKonsultant agencji PR FleishmanHillard

Od piętnastu lat zajmuje się komunikacją firm i organizacji pozarządowych. Konsultant agencji PR FleishmanHillard. Prezes Fundacji Głośniej. Były rzecznik prasowy, niepraktykujący socjolog, trochę gaduła.

Marta RybickaSenior Business Director, IQS

Z wykształcenia socjolog i absolwentka studiów doktoranckich z zakresu zarządzania i finansów. Jako doświadczony menedżer w IQS kieruje ilościowo-jakościowym działem badawczym, nadzorując projekty realizowane dla klientów z różnych branż, głównie z sektora farmaceutycznego, finansowego oraz FMCG. Od wielu lat zaangażowana w wiele autorskich projektów badawczych realizowanych w IQS, m.in. Świat Młodych, Video Love Story czy Game Story. Wspiera działania społeczne poprzez współpracę badawczą z takimi fundacjami i organizacjami jak np. "Kwiat Kobiecości" dotyczące świadomości działań profilaktycznych w chorobach onkologicznych, czy „Inspiring Girls Polska" dotyczące aspiracji dziewczynek w Polsce oraz „Share The Care” w obszarze wspierania idei urlopów rodzicielskich dla ojców.

Anna KosteckaEkspertka Diversity Hub

Anna Kostecka jest ekspertką w dziedzinie różnorodności, równości i inkluzji (Diversity, Equity & Inclusion), z ponad 10-letnim globalnym doświadczeniem - pracowała w Polsce, Austrii, i Kanadzie. W ostatnich latach tworzyła i zarządzała portfolio programów Diversity & Inclusion jako Senior Manager, Learning and Inclusive Workplaces w prestiżowej organizacji w Toronto (TRIEC). Anna z wykształcenia jest psycholożką - ukończyła studia na Uniwersytecie Jagiellońskim, kształciła się również na Uniwersytecie w Walencji i na Uniwersytecie w Toronto. Jest certyfikowaną administratorką Intercultural Development Inventory (IDI) - wiodącego instrumentu do pomiaru indywidualnej i organizacyjnej kompetencji międzykulturowej. W Diversity Hub Anna wspiera i tworzy programy w obszarze D&I oraz rozwija Centrum Wsparcia pracowniczych sieci ERGs.

Szymon P. PeplińskiING / School of Form

Projektant, technolog, przedsiębiorca i wykładowca z ok. 20-letnim doświadczeniem na światowych rynkach.

Wykładowca w Creative Coding w School of Form, gdzie jego nauczanie i badania koncentrują się głównie na tym, jak machine learning i sztuczna inteligencja mogą zmienić ludzkie praktyki twórcze. Od ponad 10 lat z wielką pasją dzieli się umiejętnościami programistycznymi szczególnie z ludźmi, którzy nie wierzą, że potrafią programować. Kod nazywa nowym rodzajem materiału dla projektantów.

Jest twórcą śmiesznie prostego narzędzia do rezerwacji i zarządzania kanałami, które pomaga hotelom budować obecność online i maksymalizować przychody na rynkach granicznych (Afryka).

W swojej pracy wielką wagę przywiązuje do tematów integracji, inkluzywności, uczestnictwa i dostępności. Obecnie zajmuje się projektami związanymi z tworzeniem nowych dostępnych technologii dla osób niepełnosprawnych oraz włączających programów nauczania i narzędzi uczenia maszynowego.

Wcześniej Szymon Pepliński wykładał w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej SWPS, a także współpracował z takimi firmami, jak Microsoft, Intel, Huawei i McDonald's.

Michał Srokainstruktor metody Wima Hofa, boutdoor.pl

Kocham naturę, góry, zimną wodę i jazdę na rowerze. Jestem mężem pięknej kobiety o imieniu Ana i ojcem 4 dzieci. Jestem certyfikowanym instruktorem 2. stopnia metody Wima Hofa i kocham być poza cywilizacją, w miejscach, gdzie człowiek nie może wjechać autem.

Potrzebowałem znaleźć sposób który pozwoli mi być zdrowym dla siebie, jak i mojej rodziny. Odkrycie metody Wima było jak grom z jasnego nieba. To była transformacja i działa się tu i teraz.

Zapraszam na moje szkolenia i warsztaty. Mówię w 3 językach: polskim, macedońskim i angielskim.