Impact Seminar 8/2022 Be smart. Komunikacja marketingowa na czasy kryzysów

27/10/2022 Seminarium stacjonarne
Nagrania

Było ciekawie i rzeczowo. Cztery świetne prezentacje i dwa warsztaty, poprowadzone przez pasjonatów w swoich dziedzinach i doświadczonych praktyków.

Udostępniamy nagrania z prezentacji. Zapraszamy!

1. Marki w kryzysie. Jakie są możliwe i „smartne” strategie radzenia sobie w obecnej sytuacji – Radosław Wierzbiński, Head of Growth & Innovation, Ringier Axel Springer Polska

2. Jak zmieniają się zachowania konsumentów. Wyniki najnowszych badań polskiego rynku i polskich klientów - Marta Rybicka, Chief Commercial Officer, Board Member, Grupa IQS

3. Kryzysowa ścieżka zakupowa okiem wydawcy - Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management, Ringier Axel Springer Polska

4. Rezyliencja, czyli właściwie co? – Bartłomiej Brach, wykładowca, badacz, strateg, antropolog, Uniwersytet Warszawski, brightlight

Opisy warsztatów poniżej.

WARSZTAT 1

Kryzysowy content marketing

Prowadzący: Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management, Ringier Axel Springer Polska

Czego się dowiesz na warsztacie:

· Jak świadomie korzystać z różnych narzędzi i produktów content marketingu

· Jak je dopasować do różnych etapów lejka zakupowego

WARSZTAT 2

5 rzeczy których możesz nie wiedzieć o Performance Marketingu

Prowadzący: Barbara Hejnowicz, Performance Client Team Leader, Ringier Axel Springer Polska

Czego się dowiesz na warsztacie:

· Jak skutecznie budować ścieżkę zakupową oraz skalować sprzedaże

· Jaką rolę i znaczenie ma atrybucja w działaniach efektywnościowych

Podczas warsztatów „5 rzeczy, których możesz nie wiedzieć o Performance Marketingu” skupiliśmy się na marketingu efektywnościowym okiem wydawcy. Poruszyliśmy tematy optymalizacji kampanii, metod targetowania i przyciągania zaangażowania, zainteresowania. W głównej mierze skoncentrowaliśmy się na kluczowej dla rynku atrybucji oraz najnowszych trendach marketingowych, które w najbliższym czasie ukształtują zachowania i wybory konsumenckie użytkowników.

prelegenci

Radek WierzbińskiGrowth & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ewa Schreiber Head of Strategic Project Management, Ringier Axel Springer Polska.

Marta RybickaSenior Business Director, IQS

Bartłomiej BrachAntropolog i doradca organizacji, założyciel brightlight

Barbara HejnowiczPerformance Client Team Leader, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiGrowth & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Growth & Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od wielu lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Ewa Schreiber Head of Strategic Project Management, Ringier Axel Springer Polska.

Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów związanych z mediami cyfrowymi i tradycyjnymi. Praca po stronie największych grup mediowych w Polsce. Od 2013 związana z Ringier Axel Springer Polska, początkowo jako Strategic Project Manager i Crossmedia Strategy Manager. Wcześniej pracowała w Grupie RMF, gdzie realizowała oferty crossmediowe łączące prasę, internet i radio. Ekspert w temacie Content Marketingu – prowadziła gościnnie wykłady na Uniwersytecie Warszawskim, w ramach branży mediowej prowadzi eksperckie wykłady, szkolenia i webinary z zakresu tworzenia komunikacji marketingowych i badań.

Marta RybickaSenior Business Director, IQS

Z wykształcenia socjolog i absolwentka studiów doktoranckich z zakresu zarządzania i finansów. Jako doświadczony menedżer w IQS kieruje ilościowo-jakościowym działem badawczym, nadzorując projekty realizowane dla klientów z różnych branż, głównie z sektora farmaceutycznego, finansowego oraz FMCG. Od wielu lat zaangażowana w wiele autorskich projektów badawczych realizowanych w IQS, m.in. Świat Młodych, Video Love Story czy Game Story. Wspiera działania społeczne poprzez współpracę badawczą z takimi fundacjami i organizacjami jak np. "Kwiat Kobiecości" dotyczące świadomości działań profilaktycznych w chorobach onkologicznych, czy „Inspiring Girls Polska" dotyczące aspiracji dziewczynek w Polsce oraz „Share The Care” w obszarze wspierania idei urlopów rodzicielskich dla ojców.

Bartłomiej BrachAntropolog i doradca organizacji, założyciel brightlight

Codziennie na LinkedIn dziele się wiedzą o tym, jak pracować i zarządzać, żeby praca miała sens. Wybieram najnowsze i najbardziej niespodziewane wyniki badań naukowych, które opisuję w przystępny sposób. Jeśli chcesz dołączyć do grona osób, dla których nie ma wejścia na LinkedIn bez wyjścia z porcją wiedzy, obserwuj mój profil.

Poza LinkedIn jestem doktorem nauk o zarządzaniu. Badam nowe problemy zarządzania - zmiany motywacji pracowników, transformacje czasu i miejsca pracy oraz pozabiznesowe cele firm. Doradzam firmom, które chcą się zmienić. Na przykład lepiej dopasować oferty pracy do potrzeb kandydatów, nazwać wartości i cele strategiczne albo wzmocnić pozytywny wpływ firmy na pracowników. Największy sens ma dla mnie praca z polskimi przedsiębiorstwami prywatnymi. Dlatego cieszę się, że miałem szansę pracować z największymi w swoich branżach: CD PROJEKT, x-kom czy Diagnostyka.

Przewodniczę Radzie Fundacji Polska Debatuje.

Barbara HejnowiczPerformance Client Team Leader, Ringier Axel Springer Polska

Od dziewięciu lat związana z reklamą digital. Przed rozpoczęciem współpracy z RASP doświadczenie w zakresie performance marketing zdobywała w Totalmoney.pl i TradeTracker. Ma na koncie setki skutecznych kampanii sprzedażowych z kategorii ecommerce, finanse, ubezpieczenia, retail oraz telekomunikacja.