Żaden format nie gwarantuje tak skutecznego dotarcia do odbiorców jak wideo. Dlatego wideo jest obecnie tak istotne i należy uwzględnić je w swojej strategii marketingowej.
Wideo to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych przez marki w komunikacji. Pozwala szybko, łatwo przekazać konsumentom informacje o produktach czy usługach. Jest też jedną z najbardziej angażujących treści online.
Impact Seminar ma akredytację DIMAQ. Za udział w seminarium uczestnik otrzymuje 20 pkt.
Zobacz, jak było na naszym seminarium we Wrocławiu.
Ci z Was, którzy dołączą do spotkania dowiedzą się, że nie tylko za miliony możemy budować komunikację opartą o treści video. Ważne jest, jak to robić i po co to robić (i o tym więcej na workshopie).
Zapraszamy wszystkie osoby, które biorą udział w planowaniu oraz realizacji kampanii wideo w internecie. W trakcie kreatywnych warsztatów będziemy rozmawiać o tym, jak powstają krótkie formy wideo, jak wizję przełożyć na brief, na co zwrócić uwagę, planując działania wideo oraz dlaczego warto angażować kamerę w projekt.
Pytania, na które poszukamy odpowiedzi podczas warsztatu:Jak dobierać influencerów? Skąd czerpać wiedzę? Jak skonstruować brief? Za co rozliczać? Po co nam influencer? Czego możemy oczekiwać?