Impact Webinar #7 Efektywna komunikacja

01/10/2021 godz. 11:00 - 12:00
webinarium

Jeśli zastanawiasz się jak - obecnie odmienia przez wszystkie przypadki – efektywność ma się do neurodesignu, obejrzyj nagranie naszego webinarium. Olga Horodecka, w Ringier Axel Springer dowodząca komórką kreatywną Art. Studio – działu, który przygotowuje kampanie kompleksowo od koncepcji po produkcję - uważa, że „neurodesign to podstawa podstaw” w projektowaniu serwisów, doborze zdjęć, układzie tekstów. Jest też niezwykle ważnym elementem projektowania ścieżki zakupowej klienta, gdzie oddziałujemy na wszystkie zachowania konsumenckie i zmysły. Pokazujemy to na przykładzie inspirującego case study, w którym wdrożone zasady neurodesignu przyniosły świetne efekty. Zapraszamy!

Udział w wydarzeniach Impact Academy jest bezpłatny wystarczy się zarejestrować.

Impact Webinary mają akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo online otrzymujesz 2 pkt DIMAQ.

DIMAQ

AGENDA

11:00 – 11:05 Wprowadzenie – Radek Wierzbiński, RAS Polska

11:05 – 11:30 Neurodesign – co robimy w ukryciu – Olga Horodecka, Creative Manager, RAS Polska

11:30 – 11:50 – Gdzie serce i rozum potrzebne, tam mózg trzeba poznać lepiej. Od ścieżki zakupowej do ścieżek w naszym mózgu – Beata Firlej-Dalba, RAS Polska

11:50 – 12:00 – Podsumowanie, Q&A – Radek Wierzbiński, RAS Polska

prelegenci

Olga HorodeckaCreative Manager, Ringier Axel Springer Polska

Beata Firlej-DalbaKierownik Sprzedaży Agencyjnej, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Olga HorodeckaCreative Manager, Ringier Axel Springer Polska

W doświadczeniu reklamowym za rok osiągnie pełnoletniość, z czego większość czasu spędziła pod banderami dużych wydawców. Z Ringier Axel Springer Polska związana początkowo jako copywriter, obecnie jako Creative Manager zarządza komórką kreatywną, wchodzącą w skład Art Studio.

Beata Firlej-DalbaKierownik Sprzedaży Agencyjnej, Ringier Axel Springer Polska

Doświadczenie zdobyła na rynku reklamy, pracując u największych wydawców oraz współpracując z wiodącymi w Polsce domami mediowymi. Wiedza z zakresu reklamy internetowej oraz tradycyjnej (druk) pozwala na umiejętne planowanie działań reklamowych.

Z zamiłowania psycholog. Swoje umiejętności chętnie wykorzystuje w pracy zawodowej.

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.