#10 Dojrzałość cyfrowa w czasach pandemii Jak budować silne marki

Digital strategiczny czy taktyczny? Gościem nowego odcinka #impactvoice jest Krzysztof Sobieszek z Publicis Group.



W czasach kiedy digital stał się głównym medium reklamowym, nie wystarczy już tylko dobry e-commerce. Pandemia pokazała, że najlepiej poradziły sobie marki zbudowane na solidnych ideach komunikacyjnych i mocnych wartościach.

Jakie dzisiaj wyzwania stoją przed dyrektorami marketingu, co jest wyznacznikiem dojrzałości cyfrowej i jak można efektywniej docierać do konsumenta, digital strategiczny czy taktyczny? Gościem nowego odcinka #impactvoice Radka Wierzbińskiego i Mariusza Wąsińskiego jest Krzysztof Sobieszek z Publicis Group.

Podcastu możesz słuchać na stronie Impact Academy https://www.impactacademy.pl/9-skuteczny-e-commerce

Znajdziesz go także i zasubskrybujesz na swojej ulubionej platformie: Soundcloud, Spotify iTunes i na audio.onet. Więcej rozmów tutaj

Krzysztof Sobieszek

Business Transformation Practice Lead, Publicis Groupe

Obecnie odpowiada z obszar doradztwa transformacji dla Klientów Publicis Groupe. Konsultant i strateg z 15-letnim doświadczeniem związany z branżą digital i marketingu. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencji (Zenith jaki dyrektor strategii, wcześniej Mindshare), startupów (nk.pl), gdzie odpowiadał za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing oraz stowarzyszenie branży interaktywnej IAB Polska jako członek zarządu. Od 10 lat szkoli liderów z różnych obszarów digitalizacji i innowacji z ramach Kursów Management i Startegic Leadership Academy ICAN Institute. Swoją szeroką perspektywą dzieli się również w ramach ponad 100 wystąpień na konferencjach. Interesuje go zwiększanie wartości biznesu w warunkach dynamicznych zmian: konsumentów, rynków i technologii.