Impact Academy

Program edukacyjny z obszaru digital marketingu dla kluczowych partnerów biznesowych RASP
scroll

Impact Academy to Program edukacyjny z obszaru digital marketingu dla kluczowych partnerów biznesowych Ringier Axel Springer Polska. Każdy rok akademicki stanowi programowo zamkniętą całość. Ma swój temat przewodni, do którego są adekwatnie zaplanowane tematy poszczególnych konferencji, seminariów, warsztatów i webinariów. Harmonogram wydarzeń, wraz z ich wstępną tematyką, jest opracowany i publikowany pod koniec roku poprzedzającego.

Uczestnicząc w wydarzeniach Impact Academy, słuchacze zdobywają wiedzę i punkty, które na koniec roku akademickiego pozwalają im uzyskać Certyfikat Digital Expert oraz punkty DIMAQ (większość naszych wydarzeń ma akredytacje DIMAQ).

Projekt skierowany jest do osób zajmujących się marketingiem, szefów marketingu, menedżerów marki, produktu, pracowników domów mediowych etc.

Rokrocznie organizujemy dwie duże konferencje Impact Day (dla 450+ osób) oraz kilka specjalistycznych Impact Seminariów (100+ osób), łączących wykłady z praktycznymi warsztatami. Projekty ze świata rzeczywistego uzupełniamy działaniami prowadzonymi przez internet. Są to Impact Webinaria – spotkania i rozmowy z ekspertami w swoich dziedzinach oraz Impact Voice - podcast o tym, jak budować silne marki. Wydajemy też raport roczny Impact Papers, podsumowujący te działania.

Na wszystkich eventach w ciągu roku gościmy ponad 1700 marketerów i przedstawicieli domów mediowych oraz agencji PR. 9 na 10 osób poleca nasze wydarzenia znajomym (NPS 9/10)!

Dostarczanie solidnej dawki wiedzy o rynku digital jest możliwe dzięki naszym prelegentom – ekspertom i specjalistom, ludziom, którzy mają nie tylko wielką wiedzę i doświadczenie, ale chęć dzielenia się tym wszystkim, nad czym pracują latami.

Prelegenci to praktycy RASP i eksperci z Polski i zagranicy (C-level executive, konsultanci, badacze). Dotychczas byli to m.in.: Carsten Cramer, Borussia Dortmund, Joe van Brussel, Huffington Post, Mark Adamsa, VICE, prof. Jerzy Bralczyk.Jim Fanning, Country Manager, Switzerland and CEE Amazon Web Services, Emilie Reynaud, Global Digital Consultant, Ringier AG, Michał Wolniak, President & Head of Advisory, VML Poland, Nina Suffczyńska-Hałabuz, Marketing Director, The Boston Consulting Group.

5400

Tyle uczestników z ponad 150 firm gościliśmy we wszystkich naszych wydarzeniach od powstania Impact Academy

204

To liczba prelegentów z Polski i zagranicy, którzy dotychczas zechcieli się podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem

30

Tyle w sumie zorganizowaliśmy konferencji Impact Day, Impact Seminariów i Impact Webinarów

zespół

Ewa HutnyProject Manager Impact Academy

Aleksandra BrzozowskaHead of Impact Academy

Mariusz WąsińskiManaging Director Sales/ AP&SM Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ewa HutnyProject Manager Impact Academy

Ponad 20 lat pracy w mediach i branżach technologicznych. Swoje wcześniejsze doświadczenia w tworzeniu i wprowadzaniu na rynek czasopism i serwisów technologicznych, wykorzystuje w komunikacji i promocji złożonych, trudnych sprzedażowo produktów. Specjalizuje się w marketingu B2B. Wierzy, że edukowanie odbiorcy i dostarczanie mu wartościowych treści w realu i digitalu stanowi najbardziej efektywny sposób trafiania do klientów.

W swoim “życiu równoległym” jest freakiem sportów wytrzymałościowych (triathlon, bieganie, ultra) i aktywnego życia.

Aleksandra BrzozowskaHead of Impact Academy

Szef największego projektu edukacyjnego w Ringier Axel Springer Polska, Impact Akademii oraz najbardziej wpływowej konferencji CEE na temat trendów, które będą kształtować nasz biznes w przyszłości (pod marką Business Insider ) INSIDE TRENDS teraz TRENDS FESTIVAL

Mariusz WąsińskiManaging Director Sales/ AP&SM Ringier Axel Springer Polska

Ponad 20 lat doświadczenia w pracy w mediach ogólnopolskich. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, budowaniu strategii sprzedażowych oraz negocjacjach. Specjalista w dziedzinie reklamy internetowej, radiowej i prasowej.

Pracował w biurze reklamy RMF FM oraz Ringier Axel Springer Polska. Od 2014 odpowiada za komercjalizację przestrzeni reklamowej należącej do Ringier Axel Springer Polska.

Absolwent filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim. Ukończył program doskonalenia umiejętności managerskich organizowany przez Harvard Business School Publishing oraz Canadian International Management Institute. Jest członkiem rady nadzorczej IAB Polska oraz członkiem Europejskiego Komitetu Reklamy w International News Media Association (INMA). Zainteresowania zawodowe: nowe technologie, rozwój osobisty i leadership.

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.