Impact Academy

Innowacyjny projekt edukacyjny B2B z obszaru digital marketingu
scroll

Impact Academy to projekt dla kluczowych partnerów biznesowych Ringier Axcel Springer Polska. Stawiamy w nim na maksymalną dawkę najświeższej wiedzy z obszaru digital marketingu, dostarczanej podczas konferencji, seminariów, warsztatów, webinariów i podcastów. Uczestnicząc w wydarzeniach Impact Academy, słuchacze zdobywają wiedzę i punkty, które na koniec roku akademickiego pozwalają im uzyskać Certyfikat Digital Expert oraz punkty DIMAQ (większość naszych wydarzeń ma akredytacje DIMAQ). 
Projekt skierowany jest do osób zajmujących się marketingiem, szefów marketingu, menedżerów marki, produktu, pracowników domów mediowych etc.

Rokrocznie organizujemy dwie duże konferencje Impact Day (dla 400+ osób) oraz kilka specjalistycznych Impact Seminariów (100+ osób), łączących wykłady z praktycznymi warsztatami. Projekty ze świata rzeczywistego uzupełniamy działaniami prowadzonymi przez internet. Są to Impact Webinaria – spotkania i rozmowy z ekspertami w swoich dziedzinach oraz Impact Voice - podcast o tym, jak budować silne marki. Wydajemy też raport roczny Impact Papers, podsumowujący te działania. 

Na wszystkich eventach w ciągu roku gościmy ponad 1700 marketerów i przedstawicieli domów mediowych oraz agencji PR. 9 na 10 osób poleca nasze wydarzenia znajomym (NPS 9/10)! 

Dostarczanie solidnej  dawki wiedzy o rynku digital jest możliwe dzięki naszym prelegentom – ekspertom i specjalistom, ludziom, którzy mają nie tylko wielką wiedzę i doświadczenie, ale chęć dzielenia się tym wszystkim, nad czym pracują latami. Wśród znamienitych ekspertów i gości można wymienić m.in. Carstena Cramera z Borussii Dortmund, Joe van Brussel z Huffington Post, Jima Fanninga, szefa EMEA Amazon Web Services, Marka Adamsa z VICE, prof. Jerzego Bralczyka.


 

5400

Tyle uczestników z ponad 150 firm gościliśmy we wszystkich naszych wydarzeniach od powstania Impact Academy

204

To liczba prelegentów z Polski i zagranicy, którzy dotychczas zechcieli się podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem

30

Tyle w sumie zorganizowaliśmy konferencji Impact Day, Impact Seminariów i Impact Webinarów

zespół

Mariusz Wąsiński Managing Director Sales/Ad/Product And Solution Marketing

Aleksandra Brzozowska Head of Impact Academy

Ewa Hutny Project Manager Impact Academy

Radek Wierzbiński Head of Programming Impact Academy

Emilia Zacharzewska Business Partnering Specialist

Mariusz Wąsiński Managing Director Sales/Ad/Product And Solution Marketing

Ma blisko 20 lat doświadczenia w pracy w mediach ogólnopolskich. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, budowaniu strategii sprzedażowych oraz negocjacjach. Specjalista w dziedzinie reklamy internetowej, radiowej i prasowej. Jest członkiem rady nadzorczej IAB Polska, organizacji odpowiedzialnej za popularyzację i rozwój rynku internetowego w Polsce. Członek Europejskiego Komitetu Reklamy w organizacji International News Media Association (INMA).

Aleksandra Brzozowska Head of Impact Academy

Szef największego projektu edukacyjnego w Ringier Axel Springer Polska, Impact Akademii oraz najbardziej wpływowej konferencji CEE na temat trendów, które będą kształtować nasz biznes w przyszłości (pod marką Business Insider ) INSIDE TRENDS teraz TRENDS FESTIVAL (insidetrends.businessinsider.com.pl)

Ewa Hutny Project Manager Impact Academy

Ponad 20 lat pracy w mediach i branżach technologicznych. Swoje wcześniejsze doświadczenia w tworzeniu i wprowadzaniu na rynek czasopism i serwisów technologicznych, wykorzystuje w komunikacji i promocji złożonych, trudnych sprzedażowo produktów. Specjalizuje się w marketingu B2B oraz w różnych sposobach aktywnego trafiania do klientów, m.in. organizacji konferencji czy custom publishing.
W swoim “życiu równoległym” jest freakiem sportów wytrzymałościowych i aktywnego życia.

Radek Wierzbiński Head of Programming Impact Academy

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów.
Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).

Emilia Zacharzewska Business Partnering Specialist

kontakt

Zainteresowany projektem Impact Academy? Chcesz się dowiedzieć, jak zostać naszym słuchaczem? Napisz do nas.