#9 Skuteczny e-commerce Jak budować silne marki

Jak marka powinna się rozwijać i reagować na zmiany w czasie pandemii - mówi Łukasz Wyglądała, współzałożyciel i strateg z firmy e-com.house



Dane statystyczne szacują, że rynek e-commerce w Polsce jest ogromny, a trudne czasy w jakich się znaleźliśmy tylko powiększył jego potencjał. Szacuje się, że do końca 2020 roku Polacy wydadzą w internecie prawie 100 miliardów złotych.

• Jak zmienił się e-commerce w czasach pandemii?

• Co zrobić, aby z powodzeniem osadzić się w e-commerce?

• Na co powinna postawić marka i jak reagować na zmiany?

O tym m.in. mówi Łukasz Wyglądała Mariuszowi Wąsińskiemu i Radkowi Wierzbińskiemu w nowym odcinku Impact Voice.

Podcastu możesz słuchać także na Soundcloud, Spotify iTunes i na audio.onet. Więcej rozmów tutaj

Łukasz Wyglądała

Strategy lead & co-founder, e-com.house

Współtwórca e-com.house, czyli e-commerce software house wzbogacony o usługi doradcze z zakresu marketingu, UX i biznesu. Na co dzień wspólnie z zespołem developerów, projektantów UX i konsultantów wspierają firmy m.in. w budowie i realizacji strategii e-commerce oraz

wdrażaniu sklepów internetowych i aplikacji mobilnych. Wśród Klientów e-com.house znajdują się m.in. takie marki jak KUBOTA, Onet/Literia.pl, Vogue Polska, RISK made in warsaw, Coffeedesk.pl czy ICAN.

Łukasz dodatkowo specjalizuje się w transformacji digital.

Zdobywca nagród m.in. Effie i Mixx Awards. Przewodniczący jury polskiej edycji Cannes Media Lions i konkursu Innovations, członek rady programowej Forum IAB. W swojej karierze był związany z działami digital i strategii największych grup mediowych w Polsce (GroupM oraz Dentsu). W RAS Polska kierował zespołami marketing-technology odpowiedzialnymi za produkt reklamowy.