Impact Academy to program edukacyjny dla klientów Ringier Axel Springer Polska.
scroll

Dzielimy się wiedzą z obszaru digital marketingu z naszymi partnerami biznesowymi.

Każdy rok akademicki Impact Academy stanowi programowo zamkniętą całość. Ma swój temat przewodni, do którego są adekwatnie zaplanowane tematy poszczególnych konferencji, seminariów, warsztatów i webinariów. Harmonogram wydarzeń, wraz z ich wstępną tematyką, jest opracowany i publikowany pod koniec roku poprzedzającego.

Uczestnicząc w wydarzeniach Impact Academy, słuchacze zdobywają wiedzę i punkty, które na koniec roku akademickiego pozwalają im uzyskać Certyfikat Digital Expert oraz punkty DIMAQ (większość naszych wydarzeń ma akredytacje DIMAQ).

Projekt skierowany jest do osób zajmujących się marketingiem, szefów marketingu, menedżerów marki, produktu, pracowników domów mediowych etc.

Rokrocznie organizujemy dwie duże konferencje Impact Day (dla 450+ osób) oraz kilka specjalistycznych Impact Seminariów (100+ osób), łączących wykłady z praktycznymi warsztatami. Projekty ze świata rzeczywistego uzupełniamy działaniami prowadzonymi przez internet. Są to Impact Webinaria – spotkania i rozmowy z ekspertami w swoich dziedzinach oraz Impact Voice - podcast o tym, jak budować silne marki. Wydajemy też raport roczny Impact Papers, podsumowujący te działania.

Na wszystkich eventach w ciągu roku gościmy ponad 1700 marketerów i przedstawicieli domów mediowych oraz agencji PR. 9 na 10 osób poleca nasze wydarzenia znajomym (NPS 9/10)!

Dostarczanie solidnej dawki wiedzy o rynku digital jest możliwe dzięki naszym prelegentom – ekspertom i specjalistom, ludziom, którzy mają nie tylko wielką wiedzę i doświadczenie, ale chęć dzielenia się tym wszystkim, nad czym pracują latami.

Prelegenci to praktycy RASP i eksperci z Polski i zagranicy (C-level executive, konsultanci, badacze). Dotychczas byli to m.in.: Carsten Cramer, Borussia Dortmund, Joe van Brussel, Huffington Post, Mark Adamsa, VICE, prof. Jerzy Bralczyk.Jim Fanning, Country Manager, Switzerland and CEE Amazon Web Services, Emilie Reynaud, Global Digital Consultant, Ringier AG, Michał Wolniak, President & Head of Advisory, VML Poland, Nina Suffczyńska-Hałabuz, Marketing Director, The Boston Consulting Group.

5400

Tyle uczestników z ponad 150 firm gościliśmy we wszystkich naszych wydarzeniach od powstania Impact Academy

204

To liczba prelegentów z Polski i zagranicy, którzy dotychczas zechcieli się podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem

30

Tyle w sumie zorganizowaliśmy konferencji Impact Day, Impact Seminariów i Impact Webinarów

zespół

Dominik PilarskiSenior Strategic Offer Leader, Ringier Axel Springer Polska

Agnieszka KranzHead of E-commerce Investment and Innovation

Michał BachowskiDyrektor kreatywny serwisu Noizz.pl

Bartłomiej RakPrzedsiębiorca. Założyciel: @Socjomania @Handelek @Rebread @Rzemieślnicy

Kamila WykrotaChief Global Growth Strategist, Head of Europe, Ziva Voices; założycielka Mind Your Mind

Michał StaweckiDyrektor Marketingu, Apart

Filip BeźnickiClient Lead & Experience Architect, Accenture Song

Stephen Starring GrantSenior Vice President, Human Intelligence, WHY team, Horizon Media

Maxine GurevichSenior Vice President, Head of Cultural Intelligence, Horizon Media

Karina HollekimKeynote Speaker, Mentor and Co-Founder, Young Happy Minds

Łukasz ŁaskiSenior Content Partnership Consultant w LiquidThread

Mateusz SzafranBrand Manager, Kompania Piwowarska

Marcin ŁukasikCEO Studio Plac

Michał WojakHead of Video&Audio Project, Ringier Axel Springer Polska

Przemysław Watemborski, Video Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Jacek Gratkiewicz Audio&Podcast Business Manager, Ringier Axel Springer Polska

Sandra Osipiuk-Sienkiewicz sofizjo.pl, Trenerka Oddechu, Fizjoterapeutka

Agnieszka ZielonkaGłówny Specjalista ds. online marketingu, Fundacja DKMS

Agnieszka KalinowskaSpecjalista ds. marketingu i edukacji, EMMA MDT

Tomasz Zadański Starszy Projektant UX, Ringier Axel Springer Polska

Dominik PilarskiSenior Strategic Offer Leader, Ringier Axel Springer Polska

7 lat doświadczenia po stronie wydawcy, gdzie na co dzień realizuje kluczowe projekty cross-obszarowe. Obecnie skupiony na projektach z zakresu zrównoważonego rozwoju w ramach inicjatywy Niech Żyje Planeta, gdzie odpowiada za współprace partnerskie (w 2021 r. akcja otrzymała srebrne Effie w kategorii: Positive Influence).

Agnieszka KranzHead of E-commerce Investment and Innovation

Agnieszka Kranz pełni obecnie rolę Head of E-commerce investment and Innovation w Ringer Axel Spinger. Uprzednio szefowała zespołowi innowacji w Grupie Cyfrowego Polsatu, który zbudowała od zera realizując projekty dla Polkomtela i Cyfrowego Polsatu, gdzie zajmowała się przede wszystkim rozwijaniem współpracy spółek z grupy ze startupami (np. tworząc innowacyjny program partnerskiej pre-akceleracji). Z sukcesem wdrożyła kilka programów wewnętrznych ukierunkowanych na budowę wewnętrznego ekosystemu innowacji oraz zaangażowanie pracowników w tym zakresie (np. Akademię Innowacji) W swojej dotychczasowej praktyce wykorzystuje uprzednio zdobyte doświadczenie w zakresie rynku kapitałowego i m&a wyniesione z amerykańskiej, prawniczej firmy doradczej, kiedy to miała okazję współpracować przy wprowadzaniu spółek na giełdę lub przejęciach z międzynarodowymi bankami inwestycyjnymi, funduszami PE i VC oraz polskimi spółkami giełdowymi (np. Wirtualna Polska.).

Od paru lat, z pasji do rozwoju innych, zajmuje się mentoringiem startupów (np. w Google for Startups) i wspiera ich rozwój również poprzez coaching ich founderow będąc certyfikowanym coachem. Ponadto jest założycielką fundacji TeenCrunch - projektu akceleracji talentów nastolatków w obszarze nowych technologii i startupów, który to program realizowany jest pod patronatem Google i Microsoft i wspierany przez polskich startupowców w roli mentorów.

Michał BachowskiDyrektor kreatywny serwisu Noizz.pl

Dyrektor kreatywny serwisu Noizz.pl, gdzie poza pisaniem o designie, architekturze i trendach, zajmuje się także tworzeniem koncepcji akcji redakcyjnych oraz treści dla marek (najlepsze z nich zostały wyróżnione przez Klub Twórców Reklamy oraz INMA Global Media Awards). Od czterech lat współpracuje także z festiwalem Gdynia Design Days jako członek rady programowej i kurator wystaw takich jak "Empatia, teraz!", "Ciało na rozdrożu" czy "Mamy problem z wodą".

Bartłomiej RakPrzedsiębiorca. Założyciel: @Socjomania @Handelek @Rebread @Rzemieślnicy

Seryjny przedsiębiorca, współtwórca Socjomanii - firmy konsultingowo-szkoleniowej z zakresu digital marketingu i service design. Z pandemią i wojną ściera się w biznesie gastronomiczno-piekarniczym Handelek. Co-founder startupu Rebread, którego celem jest ratowanie niesprzedanego pieczywa przed staniem się odpadem. Klimatyczny imigrant z południa na północ. Pilnie śledzący bieżące trendy i wydarzenia geopolityczne.

Kamila WykrotaChief Global Growth Strategist, Head of Europe, Ziva Voices; założycielka Mind Your Mind

Z wykształcenia ekonomistka, doradca inwestycyjny, analityk finansowy. Przez 20 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach w tym jako partner w globalnej firmie doradczej. Od 5 lat wspiera liderów i organizacje w wypracowaniu zrównoważonej kultury organizacyjnej. Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe. Certyfikowana trenerka uważności - Członkini Polskiej Szkoły Uważności , certyfikowana trenerka rezyliencji i pozytwnej neuroplastyczności u Rick`a Hansona, certyfikowana trenerka Compassionate Mind training, trenerka Inteligencji Emocjonalnej Goleman`a.

Michał StaweckiDyrektor Marketingu, Apart

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (kierunek: Strategie Przedsiębiorstw). Z branżą marketingową związany jest od początku kariery zawodowej. Dyrektorem marketingu firmy Apart jest od 2006 roku. Kreuje strategie marek z grupy Apart w Polsce i Europie: Apart, Albert Riele, Bergstern, Elixa, Aztorin, AM:PM, Artelioni. Planuje kampanie na rynku polskim takich marek jak: Breitling, Cartier, Zenith, Edox, Baume Mercier.

Wspólnie z zespołem opracowuje zintegrowaną strategię marketingową i nadzoruje jej implementację. Planuje i zarządza budżetem marketingowym całej grupy Apart: Internet, TV, kino, prasa, OOH, eventy, partnerstwa strategiczne, PR, POS, visual merchandising, CEM, CRM, program lojalnościowy, wydawnictwa i inne działania. Współtworzy politykę sprzedażową firmy.

Wcześniej był dyrektorem agencji reklamowej Horsefield w Poznaniu. Pracował w niej 7 lat. Jego hobby to fotografia.

Filip BeźnickiClient Lead & Experience Architect, Accenture Song

Ekspert marketingowy z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie tworzenia strategii komunikacyjnych: od strategii marki, przez platformy kreatywne, do implementacji w mediach.

Przez lata związany z rynkiem agencyjnym (między innymi Havas Media, Saatchi&Saatchi), gdzie miał okazję prowadzić projekty i zespoły dla największych klientów na rynku.

W Accenture Song odpowiedzialny za rozwój oferty agencji i prace na kluczowych klientach.

Stephen Starring GrantSenior Vice President, Human Intelligence, WHY team, Horizon Media

Jako szef działu Human Intelligence w spółce WHY (część agencji Horizon Media), Steve zajmuje się badaniem i interpretacją wyników badań konsumenckich na rynku amerykańskim. Analizuje jak konsumenci czują, myślą i kupują.

Ma doświadczenie w pracy zarówno z firmami z listy Fortune 500, jak i z ambitnymi startupami. Jego ponad dwudziestoletnie doświadczenie w badaniach konsumenckich obejmuje psychologię konsumenta, ekonomię behawioralną, strategię marki i rozwój produktów. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Bosch, IBM, Nissan, Infiniti, Prudential, Nestle, Jaguar Cars, Chiquita, Procter & Gamble i PwC.

Ostatnio w ramach Aspen Institute doradzał, jak zastosować najnowszą wiedzę behawioralną do zapewnienia bezpieczeństwa finansowego wszystkim Amerykanom. Za zbudowanie nowej marki dla Prudential otrzymał nagrodę Złotego Lwa w Cannes.

Maxine GurevichSenior Vice President, Head of Cultural Intelligence, Horizon Media

Maxine Gurevich bada zmiany zachowań konsumenckich w różnych sektorach rynku, od mody i jedzenia po wellness I podróże, i przekłada je na możliwości biznesowe dla marek. W ciągu ponad dziesięciu lat pracy stworzyła strategie na wiele rynków dla takich kultowych marek jak Calvin Klein, Kraft, Pepsi, czy Dove. Mieszkała i podróżowała w Azji i Ameryce Południowej, gdzie prowadziła badania kulturowe w terenie, koncentrując się na kulturze młodzieżowej i trendach w stylu życia dla firm z listy Fortune 500.

Karina HollekimKeynote Speaker, Mentor and Co-Founder, Young Happy Minds

Karina jest mówcą motywacyjnym i mentorem zawodowych sportowców i menedżerów najwyższego szczebla. Występowała na TEDX i na wielu międzynarodowych wydarzeniach. Jej autentyczność i niesamowita energia zawsze podbijała publiczność, niezależnie od tego, czy było to 15 czy 15.000 osób. Jej przemówienia trwają pół godziny, ale na długo pozostają w pamięci.

Karina ma niezwykłą historię. Pochodzi z Norwegii. Przez ponad dekadę była zawodową zawodniczką Red Bulla. Uprawiała BASE jumping – ekstremalny sport polegający na wykonywaniu skoków spadochronowych z wieżowców, mostów, masztów, urwisk górskich i tym podobnych obiektów o wysokości do 300 metrów nad poziomem terenu. Skrót BASE pochodzi od czterech słów w języku angielskim: building(budynek), antenna(antena), span(przęsło) i erth(ziemia). Do najchętniej wybieranych lokalizacji skoków należą miejscowości takie jak norweski Kjerag, Angel Falls w Wenezueli, El Capitan w USA, a także Sasso Pordoi we Włoszech.

Jakby tego było mało, Karina zaczęła także uprawiać skiBASE, czyli BASE jumping z nartami na nogach. Mega ekstremalnie niebezpieczny sport.

W 2006 życie Kariny zmieniło się o 180 stopni. Wypadek podczas pokazów BASE jumpingu, z którego cudem uszła z życiem przykuł ją do łóżka i do wózka inwalidzkiego na wiele lat. Nikt nie dawał jej szansy na to, że będzie chodzić. 20 operacji, lata rehabilitacji, nauka chodzenia od nowa, następnie nauka jazdy na nartach – od podstaw… Dziś żyje pełnią życia.

Jej zdolność do przekraczania granic, koncentracji na celu, zdolność do ponownej mobilizacji w obliczu trudności, to podstawowe cechy, które przekazuje poprzez coaching i wystąpienia.

Jej apetyt na życie i niezwykły hart ducha został pokazany w dokumentalnym filmie Jensa Hoffmana „20 Seconds of Joy”. Film zdobył szereg nagród na takich festiwalach jak, m.in. Banff Mountain Film Festival, Vancouver Film Festival, Hotdocs Festival Toronto. Autobiografia Kariny „The Wonderful Feeling of Fear” jest publikowana na całym świecie, a jej przemówienie jest częścią ekskluzywnej grupy wykładów TEDX.

Łukasz ŁaskiSenior Content Partnership Consultant w LiquidThread

https://www.linkedin.com/in/%C5%82ukasz-%C5%82aski-b9077171/

Mateusz SzafranBrand Manager, Kompania Piwowarska

https://www.linkedin.com/in/mateusz-szafran-31524b1b9/

Marcin ŁukasikCEO Studio Plac

Nagrywam, produkuję, prowadzę. Przez 10 lat mówiłem na antenie: RMF FM, Radio ZET, 4FUN.TV. Teraz tworzę podcasty i videocasty dla marek i klientów indywidualnych, w tym swój autorski "Tak słucham". https://www.linkedin.com/in/marcinlukasik-/

Michał WojakHead of Video&Audio Project, Ringier Axel Springer Polska

I help brands to communicate in non-standard way, creating thrilling and reliable content. Through eighteen years of career in mass media I've become a video expert, proficient in sales project management and team building. I'm the true fan of content marketing with knowledge how to make it profitable.

Przemysław Watemborski, Video Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Przez lata produkowałem i wydawałem wideo-newsy w Grupie TVN. Koordynowałem m.in. pracę działu biznesowo-technologicznego serwisu x-news. Współtworzyłem materiały wideo na zlecenie największych koncernów mediowych w Polsce i na świecie, a także dla klientów instytucjonalnych oraz biznesowych.

O wadze i skuteczności przekazu audiowizualnego napisałem niejeden esej. W praktyce rozmaite formaty filmowe przez długi czas realizowałem poprzez swoją firmę - Studio Sztorm. Dziś zajmuję się przede wszystkim monetyzacją online'owych treści wideo oraz produkcją branded contentu w Biurze Reklamy RASP.

Wyznaję zasadę, że perfekcję osiąga się nie wtedy, gdy nie można już niczego dodać, lecz wtedy, gdy nie można już niczego odjąć.

Jacek Gratkiewicz Audio&Podcast Business Manager, Ringier Axel Springer Polska

19 lat medialnego doświadczenia. Pracował w Radiu ZET, ChilliZET, money.pl. Producent, scenarzysta i reżyser projektów audio/podcastów oraz wideo. Od lat przygotowuje i wdraża strategie PR. Obecnie Audio&Podcast Business Manager w RAS Polska.

Sandra Osipiuk-Sienkiewicz sofizjo.pl, Trenerka Oddechu, Fizjoterapeutka

Ekspertka oddechu i fizjoterapeutka. Uczy ludzi oddychać. Specjalizuje się w reedukacji oddechowej i psychosomatyce. Absolwentka kursów Postural Restoration Institute, certyfikowany instruktor metody Butejki i Oxygen Advantage. Mówca TEDxWarsaw 2018. W latach 2018-2019 redaktor merytoryczny „Fizjoterapii Funkcjonalnej”. Regularnie publikuje w czasopismach medycznych. Współautorka podręcznika medycznego „Pulmonologia Dziecięca”. Autorka eBooków o zdrowym oddychaniu.

Agnieszka ZielonkaGłówny Specjalista ds. online marketingu, Fundacja DKMS

Ponad 9-letnie doświadczenie w dziedzinie marketingu cyfrowego, komunikacji i social media. Pasjonat i osoba zorientowana na cel z silnym naciskiem na strategię, która działa.

Specjalizacje: Digital Marketing, Social Media Marketing, Social Media Communication, Digital Strategy, Content Marketing, Web development, Project Management, SEO.

Agnieszka KalinowskaSpecjalista ds. marketingu i edukacji, EMMA MDT

Dziennikarz z wieloletnim stażem w mediach drukowanych oraz elektronicznych o zasięgu lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim. PR-owiec oraz rzecznik prasowy. W firmie EMMA MDT zajmuje się marketingiem oraz wdrażaniem nowych projektów edukacyjnych.

Tomasz Zadański Starszy Projektant UX, Ringier Axel Springer Polska

Od ponad 10 lat zajmuje się doświadczeniem użytkownika. Odpowiedzialny za design i użyteczność platformy wydawniczej Ring Publishing. Zaczynał jako grafik w dziale odpowiedzialnym za tworzenie i obsługę reklam display w obszarze Onetu, następnie jako projektant UX współpracował przy szeregu serwisów i aplikacji mobilnych grupy RASP