Impact Academy to program edukacyjny dla klientów Ringier Axel Springer Polska.
scroll

Dzielimy się wiedzą z obszaru digital marketingu z naszymi partnerami biznesowymi.

Każdy rok akademicki Impact Academy stanowi programowo zamkniętą całość. Ma swój temat przewodni, do którego są adekwatnie zaplanowane tematy poszczególnych konferencji, seminariów, warsztatów i webinariów. Harmonogram wydarzeń, wraz z ich wstępną tematyką, jest opracowany i publikowany pod koniec roku poprzedzającego.

Uczestnicząc w wydarzeniach Impact Academy, słuchacze zdobywają wiedzę i punkty, które na koniec roku akademickiego pozwalają im uzyskać Certyfikat Digital Expert oraz punkty DIMAQ (większość naszych wydarzeń ma akredytacje DIMAQ).

Projekt skierowany jest do osób zajmujących się marketingiem, szefów marketingu, menedżerów marki, produktu, pracowników domów mediowych etc.

Rokrocznie organizujemy dwie duże konferencje Impact Day (dla 450+ osób) oraz kilka specjalistycznych Impact Seminariów (100+ osób), łączących wykłady z praktycznymi warsztatami. Projekty ze świata rzeczywistego uzupełniamy działaniami prowadzonymi przez internet. Są to Impact Webinaria – spotkania i rozmowy z ekspertami w swoich dziedzinach oraz Impact Voice - podcast o tym, jak budować silne marki. Wydajemy też raport roczny Impact Papers, podsumowujący te działania.

Na wszystkich eventach w ciągu roku gościmy ponad 1700 marketerów i przedstawicieli domów mediowych oraz agencji PR. 9 na 10 osób poleca nasze wydarzenia znajomym (NPS 9/10)!

Dostarczanie solidnej dawki wiedzy o rynku digital jest możliwe dzięki naszym prelegentom – ekspertom i specjalistom, ludziom, którzy mają nie tylko wielką wiedzę i doświadczenie, ale chęć dzielenia się tym wszystkim, nad czym pracują latami.

Prelegenci to praktycy RASP i eksperci z Polski i zagranicy (C-level executive, konsultanci, badacze). Dotychczas byli to m.in.: Carsten Cramer, Borussia Dortmund, Joe van Brussel, Huffington Post, Mark Adamsa, VICE, prof. Jerzy Bralczyk.Jim Fanning, Country Manager, Switzerland and CEE Amazon Web Services, Emilie Reynaud, Global Digital Consultant, Ringier AG, Michał Wolniak, President & Head of Advisory, VML Poland, Nina Suffczyńska-Hałabuz, Marketing Director, The Boston Consulting Group.

5400

Tyle uczestników z ponad 150 firm gościliśmy we wszystkich naszych wydarzeniach od powstania Impact Academy

204

To liczba prelegentów z Polski i zagranicy, którzy dotychczas zechcieli się podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem

30

Tyle w sumie zorganizowaliśmy konferencji Impact Day, Impact Seminariów i Impact Webinarów

zespół

Łukasz ŁaskiSenior Content Partnership Consultant w LiquidThread

Mateusz SzafranBrand Manager, Kompania Piwowarska

Marcin ŁukasikCEO Studio Plac

Michał WojakHead of Video&Audio Project, Ringier Axel Springer Polska

Przemysław Watemborski, Video Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Jacek Gratkiewicz Audio&Podcast Business Manager, Ringier Axel Springer Polska

Sandra Osipiuk-Sienkiewicz sofizjo.pl, Trenerka Oddechu, Fizjoterapeutka

Agnieszka ZielonkaGłówny Specjalista ds. online marketingu, Fundacja DKMS

Agnieszka KalinowskaSpecjalista ds. marketingu i edukacji, EMMA MDT

Tomasz Zadański Starszy Projektant UX, Ringier Axel Springer Polska

Małgorzata Przybylska Projektantka UX, Ringier Axel Springer Polska

Karolina SznajderDyrektor Komunikacji i Public Affairs Ringier Axel Springer

Matthäus MichalikFounder Claneo (International Search & Content Marketing Agency)

Robert Blanck General Manager E-Commerce & Advertising at Axel Springer

Izabela Wisłocka Wicedyrektorka i liderka zespołu Digital Ecosystems w PwC

Michał KreczmarDyrektor w zespole ds. cyfrowej transformacji, PwC Polska

Agnieszka PetlaDigital Strategy Lead, Grupa OMD

Łukasz ZaleśnyStrategy & Growth Director, Grupa OMD

Adam MiecznikowskiChief Strategy Officer, Publicis Worldwide Polska

Nick Welch Chair of IAB Europe's Programmatic Trading Committee

Łukasz ŁaskiSenior Content Partnership Consultant w LiquidThread

https://www.linkedin.com/in/%C5%82ukasz-%C5%82aski-b9077171/

Mateusz SzafranBrand Manager, Kompania Piwowarska

https://www.linkedin.com/in/mateusz-szafran-31524b1b9/

Marcin ŁukasikCEO Studio Plac

Nagrywam, produkuję, prowadzę. Przez 10 lat mówiłem na antenie: RMF FM, Radio ZET, 4FUN.TV. Teraz tworzę podcasty i videocasty dla marek i klientów indywidualnych, w tym swój autorski "Tak słucham". https://www.linkedin.com/in/marcinlukasik-/

Michał WojakHead of Video&Audio Project, Ringier Axel Springer Polska

I help brands to communicate in non-standard way, creating thrilling and reliable content. Through eighteen years of career in mass media I've become a video expert, proficient in sales project management and team building. I'm the true fan of content marketing with knowledge how to make it profitable.

Przemysław Watemborski, Video Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Przez lata produkowałem i wydawałem wideo-newsy w Grupie TVN. Koordynowałem m.in. pracę działu biznesowo-technologicznego serwisu x-news. Współtworzyłem materiały wideo na zlecenie największych koncernów mediowych w Polsce i na świecie, a także dla klientów instytucjonalnych oraz biznesowych.

O wadze i skuteczności przekazu audiowizualnego napisałem niejeden esej. W praktyce rozmaite formaty filmowe przez długi czas realizowałem poprzez swoją firmę - Studio Sztorm. Dziś zajmuję się przede wszystkim monetyzacją online'owych treści wideo oraz produkcją branded contentu w Biurze Reklamy RASP.

Wyznaję zasadę, że perfekcję osiąga się nie wtedy, gdy nie można już niczego dodać, lecz wtedy, gdy nie można już niczego odjąć.

Jacek Gratkiewicz Audio&Podcast Business Manager, Ringier Axel Springer Polska

19 lat medialnego doświadczenia. Pracował w Radiu ZET, ChilliZET, money.pl. Producent, scenarzysta i reżyser projektów audio/podcastów oraz wideo. Od lat przygotowuje i wdraża strategie PR. Obecnie Audio&Podcast Business Manager w RAS Polska.

Sandra Osipiuk-Sienkiewicz sofizjo.pl, Trenerka Oddechu, Fizjoterapeutka

Ekspertka oddechu i fizjoterapeutka. Uczy ludzi oddychać. Specjalizuje się w reedukacji oddechowej i psychosomatyce. Absolwentka kursów Postural Restoration Institute, certyfikowany instruktor metody Butejki i Oxygen Advantage. Mówca TEDxWarsaw 2018. W latach 2018-2019 redaktor merytoryczny „Fizjoterapii Funkcjonalnej”. Regularnie publikuje w czasopismach medycznych. Współautorka podręcznika medycznego „Pulmonologia Dziecięca”. Autorka eBooków o zdrowym oddychaniu.

Agnieszka ZielonkaGłówny Specjalista ds. online marketingu, Fundacja DKMS

Ponad 9-letnie doświadczenie w dziedzinie marketingu cyfrowego, komunikacji i social media. Pasjonat i osoba zorientowana na cel z silnym naciskiem na strategię, która działa.

Specjalizacje: Digital Marketing, Social Media Marketing, Social Media Communication, Digital Strategy, Content Marketing, Web development, Project Management, SEO.

Agnieszka KalinowskaSpecjalista ds. marketingu i edukacji, EMMA MDT

Dziennikarz z wieloletnim stażem w mediach drukowanych oraz elektronicznych o zasięgu lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim. PR-owiec oraz rzecznik prasowy. W firmie EMMA MDT zajmuje się marketingiem oraz wdrażaniem nowych projektów edukacyjnych.

Tomasz Zadański Starszy Projektant UX, Ringier Axel Springer Polska

Od ponad 10 lat zajmuje się doświadczeniem użytkownika. Odpowiedzialny za design i użyteczność platformy wydawniczej Ring Publishing. Zaczynał jako grafik w dziale odpowiedzialnym za tworzenie i obsługę reklam display w obszarze Onetu, następnie jako projektant UX współpracował przy szeregu serwisów i aplikacji mobilnych grupy RASP

Małgorzata Przybylska Projektantka UX, Ringier Axel Springer Polska

Odpowiedzialna za projektowanie doświadczeń użytkownika w obszarze Onet. Wcześniej ściśle związana z działami reklamowymi w RASP. Dzięki temu tworzy rozwiązania, które łączą potrzeby użytkowników, biznesu i technologii. Jej zainteresowania krążą wokół tematów inkluzywności i dostępności.

Karolina SznajderDyrektor Komunikacji i Public Affairs Ringier Axel Springer

Politolożka, medioznawczyni i coach. Odpowiada za komunikację korporacyjną, public affairs, komunikację wewnętrzną oraz komunikację marek należących do Ringier Axel Springer. Członkini zespołów strategicznych w spółkach z branży energetycznej w Polsce i Europie. Od blisko dwudziestu lat prowadzi działy komunikacji korporacyjnej, digitalowej, marketingowej i public affairs w międzynarodowych organizacjach. Odpowiedzialna również za wprowadzenie nowej marki jednej z największych firm w sektorze commodity na rynek Polski oraz reprezentację całego sektora w Brukseli.

Matthäus MichalikFounder Claneo (International Search & Content Marketing Agency)

Matthäus Michalik is founder and managing director of Claneo, one of the leading German online marketing agencies for international search & content marketing based in Berlin. With his expertise, he advises start-ups, SMEs and corporations in the areas of search engine optimization (SEO) & content marketing. In addition to advising large and international clients, his responsibilities fall primarily in the areas of agency marketing and new business. Together with a strong team, he shapes the agency and defines its future and strategic direction.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Robert Blanck General Manager E-Commerce & Advertising at Axel Springer

As General Manager E-Commerce & Advertising, Robert Blanck is responsible for all activities related to the user, website, and advertising that go beyond traditional ad sales. In his more than ten years at BILD and the Axel Springer media brands, he has developed new, sustainable business models, for example, through the founding of the BILD Shop, the monetization of users despite adblockers or the development and introduction of TCF 2.0. His expertise in assessing the commercial consequences of technical and regulatory changes in the market keeps him very busy on the issues of GDPR, ePrivacy, Google Privacy Sandbox, and a customized data strategy. In addition, Robert Blanck is part of many different national and international associations and working groups dealing with the exciting challenges of changing the advertising ecosystem.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Izabela Wisłocka Wicedyrektorka i liderka zespołu Digital Ecosystems w PwC

Ekspert w obszarze Customer Experience oraz technologii wspierających zarządzanie relacjami z klientami (eCommerce, MarTech, CRM, wykorzystanie danych konsumenckich).

Pomaga klientom w procesach transformacji cyfrowej, w obszarach Front Office, które łączą się bezpośrednio z konsumentem – sprzedaż, marketing oraz obsługa klienta. Zawsze bierze pod uwagę aspekty biznesowe, technologiczne oraz budowania doświadczeń (klientów i pracowników).

Realizowała projekty dla firm z branży FMCG, finansowej, paliwowej, transportowej oraz mediowej.

Autorka wielu publikacji w obszarze transformacji cyfrowej, budowania doświadczeń klienta oraz marketingu opartego o dane (m.in. Biblia e-biznesu 2.0 oraz 3.o). Wykładowca studiów podyplomowych Uniwersytetu Łódzkiego kierunku „eCommerce”.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Michał KreczmarDyrektor w zespole ds. cyfrowej transformacji, PwC Polska

Michał odpowiada w PwC m.in. za dobór narzędzi cyfrowej transformacji oraz adaptację międzynarodowych rozwiązań dla klientów w Polsce i w regionie.

W ramach PwC analizuje zachowania konsumentów i trendy rynkowe, które je kształtują. Łączy uzyskane informacje z rozległą wiedzą biznesową i najnowszą technologią, a następnie przedstawia rozwiązania, które zwiększają przychody i rentowność firm. Efekt tych działań to konkretne zmiany dla obszarów, które bezpośrednio łączą się z konsumentem - sprzedaż, marketing i obsługa klienta. Od tworzenia skutecznej strategii komunikacji i sprzedaży, przez budowanie doświadczeń i zaufania, aż po zdobywanie i utrzymanie lojalności klientów.

Michał jest od około 25 lat w e-branży. Był redaktorem naczelnym pierwszego polskiego czasopisma o internecie. Zasiadał w radzie nadzorczej IAB Polska i stworzył dział internetowy wydawnictwa IDG Poland.

Związany z koncernami mediowymi, przemysłem reklamowym i e-commerce w Polsce. Był dyrektorem wydawniczym serwisów biznesowych i technologicznych, dyrektorem ds. systemów transakcyjnych i marketingu bezpośredniego, dyrektorem ds. rozwoju produktu reklamowego w Agora S.A., dyrektorem ds. e-commerce w Hypermedia/Dentsu Aegis Network, dyrektorem zarządzającym iProspect/Dentsu Aegis Network, gdzie skupiał się na marketingu bezpośrednim, performance media i programmatic. Realizował projekty dla firm z branż FMCG, sieci detalicznych, producentów przemysłowych, logistyki, elektroniki użytkowej jak również sektora finansowego, oil & gas i zdrowotnego.

Wykładowca Transformacji Cyfrowej na studiach podyplomowych, MBA i Executive MBA na Akademii im. Leona Koźmińskiego.po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Agnieszka PetlaDigital Strategy Lead, Grupa OMD

Od kilkunastu lat specjalizuje się w komunikacji w mediach cyfrowych po stronie domu mediowego. Fanka innowacji mediowych, technologicznych, testowania nowych rozwiązań, a prywatnie kotów oraz igrzysk olimpijskich. Doświadczenie zbierała m.in. pracując wiele lat dla marek z branży motoryzacyjnej rozwijając się w obszarze długoterminowego budowania relacji z marką. Lubi liczby i nie zawaha się ich użyć. Autorka prac nagradzanych w konkursach Effie, Innovation, Golden Arrow oraz Mixx Awards. Prelegentka Forum IAB 2020, prelegentka Forum Marketingu Zintegrowanego 2021. stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Łukasz ZaleśnyStrategy & Growth Director, Grupa OMD

Od kilkunastu lat związany z branżą komunikacyjną i reklamową. Pracował m.in. w K2 Media, Zenith, Spark Foundry oraz Starcom. Ściśle współpracuje z klientami przy opracowaniu strategii komunikacyjnych dla marek z wielu kategorii produktowych. Entuzjasta projektów powstających na styku konsumenta i marki, biznesu i mediów, kreacji i technologii, a których celem jest wzrost biznesu poprzez budowanie trwałych relacji i angażujących doświadczeń. Challenger. Lubi wiedzieć, dlaczego coś nie działa, zanim zacznie szukać najlepszego rozwiązania. Absolwent Szkoły Strategii Marki przy SAR. Wykładał na Collegium Civitas oraz SGH. Prelegent konferencji branżowych m. in. Forum IAB, adUniverse, InDigital Marketing, InternetBeta.

Adam MiecznikowskiChief Strategy Officer, Publicis Worldwide Polska

Dewiza zawodowa: Świat potrzebuje dobrej reklamy.

Praktyk i pasjonat komunikacji marketingowej. Związany z branżą reklamową od 1994. Łączy pragmatykę doświadczenia w dziale account management z podejściem strategicznym. Od 2013 r. Chief Strategy Officer w Publicis Worldwide Poland. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznych i długofalowych rozwiązań komunikacyjnych i jest twórcą najczęściej nagradzanych strategii w Publicis Groupe. Swoją eksperckością przyczynił się do wyróżnień agencji takich jak „Skuteczność roku” czy „Zaufanie roku” oraz dwukrotnego podium na Effie. Współtwórca kampanii wielokrotnie nagradzanych na konkursach Effie, Mixx Awards, Golden Arrow oraz Innovation. Uczestniczył w pracach jury konkursów Effie, Kreatura, Golden Drum oraz Young Creatives. Prowadził zajęcia m. in. na Psychologii Reklamy (UW) oraz w Szkole Mistrzów Reklamy. Na zaproszenie SAR prowadził szkolenie dla jurorów Effie w Chorwacji. Komentator wydarzeń branżowych dla Press oraz Wirtualnych Mediów. Certyfikowany trener biznesu oraz Prelegent na konferencji PTBRiO i Impact Day.

Autor publikacji na CMOInsider - serwisie informacyjnym Publicis Groupe Polska, który jest cennym źródłem informacji dla marketerów. W swoich tekstach przekazuje rzetelną i aktualną wiedzę o biznesie oraz zmianach społecznych i zachowaniach konsumentów.

Nick Welch Chair of IAB Europe's Programmatic Trading Committee

Nick is responsible for driving IAS’ programmatic business in the region. Nick supports clients’ media strategies such as the impending cookie deprecation, and promotes robust cross-industry collaboration with the world’s biggest agencies, advertisers, publishers and industry bodies.

Nick is also the Chair of IAB Europe's Programmatic Trading Committee, where he leads the committee's work to increase understanding of the programmatic ecosystem and the impact it is having on digital advertising and influence industry initiatives to improve the ecosystem.

Being part of the advertising industry for more than 20 years, Nick draws his experience from working across the buy-side and sell-side of the ecosystem with brands, agencies and publishers. Beginning in traditional media like Radio, TV and press through to digital encompassing mobile, web and in-game with the last 10 years in the world of programmatic, he has held business development and sales roles at Bauer, Microsoft, Turner, Orange, SpotX and now IAS