Dzielimy się wiedzą z obszaru digital marketingu z naszymi partnerami biznesowymi.
Każdy rok akademicki Impact Academy stanowi programowo zamkniętą całość. Ma swój temat przewodni, do którego są adekwatnie zaplanowane tematy poszczególnych konferencji, seminariów, warsztatów i webinariów. Harmonogram wydarzeń, wraz z ich wstępną tematyką, jest opracowany i publikowany pod koniec roku poprzedzającego.
Uczestnicząc w wydarzeniach Impact Academy, słuchacze zdobywają wiedzę i punkty, które na koniec roku akademickiego pozwalają im uzyskać Certyfikat Digital Expert oraz punkty DIMAQ (większość naszych wydarzeń ma akredytacje DIMAQ).
Projekt skierowany jest do osób zajmujących się marketingiem, szefów marketingu, menedżerów marki, produktu, pracowników domów mediowych etc.
Rokrocznie organizujemy dwie duże konferencje Impact Day (dla 450+ osób) oraz kilka specjalistycznych Impact Seminariów (100+ osób), łączących wykłady z praktycznymi warsztatami. Projekty ze świata rzeczywistego uzupełniamy działaniami prowadzonymi przez internet. Są to Impact Webinaria – spotkania i rozmowy z ekspertami w swoich dziedzinach oraz Impact Voice - podcast o tym, jak budować silne marki. Wydajemy też raport roczny Impact Papers, podsumowujący te działania.
Na wszystkich eventach w ciągu roku gościmy ponad 1700 marketerów i przedstawicieli domów mediowych oraz agencji PR. 9 na 10 osób poleca nasze wydarzenia znajomym (NPS 9/10)!
Dostarczanie solidnej dawki wiedzy o rynku digital jest możliwe dzięki naszym prelegentom – ekspertom i specjalistom, ludziom, którzy mają nie tylko wielką wiedzę i doświadczenie, ale chęć dzielenia się tym wszystkim, nad czym pracują latami.
Prelegenci to praktycy RASP i eksperci z Polski i zagranicy (C-level executive, konsultanci, badacze). Dotychczas byli to m.in.: Carsten Cramer, Borussia Dortmund, Joe van Brussel, Huffington Post, Mark Adamsa, VICE, prof. Jerzy Bralczyk.Jim Fanning, Country Manager, Switzerland and CEE Amazon Web Services, Emilie Reynaud, Global Digital Consultant, Ringier AG, Michał Wolniak, President & Head of Advisory, VML Poland, Nina Suffczyńska-Hałabuz, Marketing Director, The Boston Consulting Group.