Impact Academy to roczny, bezpłatny program edukacyjny dla klientów Ringier Axel Springer Polska
scroll

Dzielimy się wiedzą z obszaru digital marketingu z naszymi partnerami biznesowymi.

Każdy rok akademicki Impact Academy to stanowi programowo zamkniętą całość. Ma swój temat przewodni, do którego są adekwatnie zaplanowane tematy poszczególnych konferencji, seminariów, warsztatów i webinariów.

Uczestnicy wydarzeń Impact Academy

Projekt skierowany jest do osób zajmujących się marketingiem, szefów marketingu, menedżerów marki, produktu, pracowników domów mediowych etc.

Certyfikaty i akredytacje DIMAQ

Uczestnicząc w wydarzeniach Impact Academy, słuchacze zdobywają wiedzę i punkty DIMAQ (większość naszych wydarzeń ma akredytacje DIMAQ). Na koniec każdego roku uczestnicy większości wydarzeń IA mogą otrzymać także Certyfikat Digital Expert Impact Academy.

Nasze wydarzenia

Rokrocznie organizujemy dwie duże międzynarodowe inspiracyjne konferencje o trendach w digital marketingu - Impact Day oraz szereg specjalistycznych Impact Seminariów. Wydarzenia, w zależności od potrzeb i celów, mają formy online, stacjonarne lub hybrydowe. Gromadzą od kilkuset do ponad 2000 uczestników.

Impact Academy PREMIUM

Nagrania wideo naszych wydarzeń udostępniamy w serwisie Impact Academy PREMIUM - uporządkowanej, opisanej i otagowanej bazie materiałów IA. Dostęp jest bezpłatny, wymaga rejestracji i zalogowania.

Nasi Prelegeci

Dostarczanie solidnej dawki wiedzy o rynku digital jest możliwe dzięki naszym prelegentom – ekspertom i specjalistom, ludziom, którzy mają nie tylko wielką wiedzę i doświadczenie, ale chęć dzielenia się tym wszystkim, nad czym pracują latami.

Prelegenci to praktycy RASP i eksperci z Polski i zagranicy (C-level executive, konsultanci, badacze). Dotychczas byli to m.in.: Carsten Cramer, Borussia Dortmund, Joe van Brussel, Huffington Post, Mark Adamsa, VICE, prof. Jerzy Bralczyk.Jim Fanning, Country Manager, Switzerland and CEE Amazon Web Services, Emilie Reynaud, Global Digital Consultant, Ringier AG, Michał Wolniak, President & Head of Advisory, VML Poland, Nina Suffczyńska-Hałabuz, Marketing Director, The Boston Consulting Group.

zespół

Ewa HutnyProject Manager Impact Academy

Aleksandra BrzozowskaHead of Knowledge Network, Ringier Axel Springer Polska

Mariusz WąsińskiChief Sales Officer, Ringier Axel Springer Polska

Rafał BroniarekHead of Strategy & Growth, Ringier Axel Springer Polska

Ewa HutnyProject Manager Impact Academy

Ponad 20 lat pracy w mediach i branżach technologicznych. Swoje wcześniejsze doświadczenia w tworzeniu i wprowadzaniu na rynek czasopism i serwisów technologicznych, wykorzystuje w komunikacji i promocji złożonych, trudnych sprzedażowo produktów. Wierzy, że edukowanie odbiorcy i dostarczanie mu wartościowych treści w realu i digitalu stanowi najbardziej efektywny sposób trafiania do klientów.

W swoim “życiu równoległym” jest fanką gór, sportów wytrzymałościowych (triathlon, bieganie, ultra) i aktywnego życia.

Aleksandra BrzozowskaHead of Knowledge Network, Ringier Axel Springer Polska

Szef największego projektu edukacyjnego w Ringier Axel Springer Polska, Impact Akademii oraz najbardziej wpływowej konferencji na temat trendów, które będą kształtować nasz biznes w przyszłości (pod marką Business Insider ) Business Insider- Global Trends Festival (insidetrends.businessinsider.com.pl). Członek rady dyrektorów Digital Poland Foundation (https://www.digitalpoland.org/)

Mariusz WąsińskiChief Sales Officer, Ringier Axel Springer Polska

Ponad 20 lat doświadczenia w pracy w mediach ogólnopolskich. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, budowaniu strategii sprzedażowych oraz negocjacjach. Specjalista w dziedzinie reklamy internetowej, radiowej i prasowej.

Pracował w biurze reklamy RMF FM oraz Ringier Axel Springer Polska. Od 2014 odpowiada za komercjalizację przestrzeni reklamowej należącej do Ringier Axel Springer Polska.

Absolwent filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim. Ukończył program doskonalenia umiejętności managerskich organizowany przez Harvard Business School Publishing oraz Canadian International Management Institute. Jest członkiem rady nadzorczej IAB Polska oraz członkiem Europejskiego Komitetu Reklamy w International News Media Association (INMA). Zainteresowania zawodowe: nowe technologie, rozwój osobisty i leadership.

Rafał BroniarekHead of Strategy & Growth, Ringier Axel Springer Polska

Od lat staram się łączyć w pracy teorię z praktyką. Stąd życie zawodowe to przeplatająca się praca w reklamie oraz prowadzenie zajęć na uczelniach wyższych. Dla urozmaicenia notki, dodam że pracowałem u największych, dla największych, zawsze w doborowym towarzystwie.