Dzielimy się wiedzą z obszaru digital marketingu z naszymi partnerami biznesowymi.
Każdy rok akademicki Impact Academy to stanowi programowo zamkniętą całość. Ma swój temat przewodni, do którego są adekwatnie zaplanowane tematy poszczególnych konferencji, seminariów, warsztatów i webinariów.
Uczestnicy wydarzeń Impact Academy
Projekt skierowany jest do osób zajmujących się marketingiem, szefów marketingu, menedżerów marki, produktu, pracowników domów mediowych etc.
Certyfikaty i akredytacje DIMAQ
Uczestnicząc w wydarzeniach Impact Academy, słuchacze zdobywają wiedzę i punkty DIMAQ (większość naszych wydarzeń ma akredytacje DIMAQ). Na koniec każdego roku uczestnicy większości wydarzeń IA mogą otrzymać także Certyfikat Digital Expert Impact Academy.
Nasze wydarzenia
Rokrocznie organizujemy dwie duże międzynarodowe inspiracyjne konferencje o trendach w digital marketingu - Impact Day oraz szereg specjalistycznych Impact Seminariów. Wydarzenia, w zależności od potrzeb i celów, mają formy online, stacjonarne lub hybrydowe. Gromadzą od kilkuset do ponad 2000 uczestników.
Impact Academy PREMIUM
Nagrania wideo naszych wydarzeń udostępniamy w serwisie Impact Academy PREMIUM - uporządkowanej, opisanej i otagowanej bazie materiałów IA. Dostęp jest bezpłatny, wymaga rejestracji i zalogowania.
Nasi Prelegeci
Dostarczanie solidnej dawki wiedzy o rynku digital jest możliwe dzięki naszym prelegentom – ekspertom i specjalistom, ludziom, którzy mają nie tylko wielką wiedzę i doświadczenie, ale chęć dzielenia się tym wszystkim, nad czym pracują latami.
Prelegenci to praktycy RASP i eksperci z Polski i zagranicy (C-level executive, konsultanci, badacze). Dotychczas byli to m.in.: Carsten Cramer, Borussia Dortmund, Joe van Brussel, Huffington Post, Mark Adamsa, VICE, prof. Jerzy Bralczyk.Jim Fanning, Country Manager, Switzerland and CEE Amazon Web Services, Emilie Reynaud, Global Digital Consultant, Ringier AG, Michał Wolniak, President & Head of Advisory, VML Poland, Nina Suffczyńska-Hałabuz, Marketing Director, The Boston Consulting Group.