DigiPharma 2021 Pharma marketing 3.0 szanse i wyzwania

08/04/2021 godz. 11:00 - 13:00
Webinarium

Rok 2020 spowodował gwałtowne przyspieszenie procesu digitalizacji w wielu branżach. Kilometrowy skok naprzód wykonuje właśnie opieka zdrowotna i szeroko rozumiany wellbeing. Jak w tym kontekście odnajdą się firmy sektora farmaceutycznego? Jakie szanse i wyzwania wynikają dziś z otwierania się na spotkanie z pacjentem w kanale digital?

O tym, ale również o nowych paradygmatach mediaplanów, inspirujących case studies z kategorii czy aspektach prawnych obecności w kanale digital mówiliśmy na konferencji Digipharma.

Z części wellbeingowej, którą mieliśmy w przerwach między prezentacjami, poznasz kilka skutecznych i prostych ćwiczeń na rozluźnienie szyi, pleców i karku, które szybko przynoszą ulgę i poprawę samopoczucia w ciągu dnia pracy.

Impact Seminar ma akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo online otrzymujesz 10 pkt DIMAQ.

DIMAQ

Udział w wydarzeniach Impact Academy jest bezpłatny wystarczy się zarejestrować.

Tu jest nagranie całości seminarium. Enjoy:)

AGENDA

11:00 – 11:10 Wprowadzenie – Radek Wierzbiński, RAS Polska

11:10 - 11:30 - Kto później zaczyna, ten korzysta z doświadczeń innych – Roman Jędrkowiak, ADHD Warsaw

Jakie są zalety późnego wchodzenia do digitalu? Jakie błędy można popełnić? Jakie pytania sobie zadawać?

11:30 – 11:50 – Mega trendy w pharma marketingu 2021 – Diana Żochowska, Anna Zimny-Zając, Medonet

Czego poszukuje pacjent w kanale online? Dlaczego warto inwestować w komunikację z pacjentem? Jak komunikować segment leków RX?

11:50 – 12:00 – Impact Academy Wellbeing: Office stretching – Honorata Kifner, less-stress.pl

Ćwiczenia rozciągające szyję, odcinek piersiowy i lędźwiowy kręgosłupa

12:00 – 12:20 – Case study - Marcin Nietrzebka, RAS Polska, Agnieszka Sikora, Qlogix, Adamed, Iga Wąsowicz-Chmaj, RAS Polska

12:20 – 12:40 - Aspekty prawne pharma marketingu w kanale digital – Daniel Szczepański, RAS Polska, Diana Żochowska, Medonet

Jak pokonać bariery prawne w komunikacji z pacjentami? Jak bezpiecznie realizować kampanię reklamową w kanale online?

12:40 – 12:50 – Impact Academy Wellbeing: Automasaż i relaksacja - Honorata Kifner, less-stress.pl

12:50 - 13:00 – Podsumowanie – Radek Wierzbiński, RAS Polska

prelegenci

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ania MalinowskaKierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Ringier Axel Springer Polska

Marcin NietrzebkaKierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

dr Anna Zimny-ZającRedaktor Naczelna Medonet, Ringier Axel Springer Polska, Biotechnolożka

Diana ŻochowskaBusiness Development Manager, Ringier Axel Springer Polska

Roman JędrkowiakDoradca marketingowy, ADHD Warsaw

Honorata KifnerTrener rozwoju osobistego i coach zdrowia, less-stres.pl

Agnieszka SikoraDigital Unit Manager, Qlogix, Adamed

Iga Wąsowicz-ChmajVideo Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Ania MalinowskaKierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Ringier Axel Springer Polska

Jestem psycholożką biznesu, trenerką, menedżerką z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad rozwojem kompetencji zawodowych i osobistych. Badam motywacje i zachowania młodych pokoleń w dzisiejszym środowisku pracy. Szczególnie jest dla mnie ważna świadomość zdrowotna i kondycja psychofizyczna pracowników. Z zaangażowaniem wprowadzam w miejsce pracy: programy mindfulness, warsztaty pracy na emocjach, jogę, audyt zdrowia, programy redukcji stresu, programy wsparcia psychologicznego.

Rozwijam programy edukacyjne i zawodowe dotyczące sztucznej inteligencji. W ramach programu partnerskiego Uniwersytetu SWPS prowadzę zajęcia z projektów cyfrowych. Jako mentorka, wspieram program Fundacji Digital University w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych.

Marcin NietrzebkaKierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Z zamiłowania fotograf, z wykształcenia socjolog, od 14 lat obserwuje i analizuje rynek mediów z perspektywy wydawcy. Od kilku lat rozwija badania efektywności działań marketingowych klientów w Ringier Axel Springer Polska.

dr Anna Zimny-ZającRedaktor Naczelna Medonet, Ringier Axel Springer Polska, Biotechnolożka

Ania jest odpowiedzialna za politykę redakcyjną, merytorykę i rozwój serwisu Medonet.pl. Prowadzi autorskie programy Medonetu "Sprawdzam" oraz "#GośćMedonetu", jest współtwórczynią oraz Przewodniczącą Rady Naukowej Narodowego Testu Zdrowia Polaków - największego badania zdrowia w polskim internecie. Z mediami związana od 2009 roku.

Diana ŻochowskaBusiness Development Manager, Ringier Axel Springer Polska

Diana jest odpowiedzialna za rozwój serwisu Medonet.pl. Zajmuje się strategią biznesową, produktową oraz redakcyjną. W ciągu ostatnich 11 lat budowała i rozwijała największe serwisy medyczne w Polsce. Wcześniej abcZdrowie.pl oraz parenting.pl. W Medonet.pl od dwóch lat.

Roman JędrkowiakDoradca marketingowy, ADHD Warsaw

Były szef marketingu ING Banku Śląskiego, były szef marketingu Lukas Banku. Doradca zarządów w zakresie marketingu strategicznego. CMO of the Year, w czasach, gdy tylko jedna osoba rocznie otrzymywała takie wyróżnienie. Kilkanaście nagród Effie.

Honorata KifnerTrener rozwoju osobistego i coach zdrowia, less-stres.pl

Absolwentka Podyplomowych studiów Praktycznej Psychologii Motywacji („Biegun” Marka Kamińskiego) i Akademii Zdrowia i Odporności („HARA” Wojciecha Eichelbergera) oraz podyplomowych studiów Psychosomatyka i Somatopsychologia na Uniwersytecie SWPS w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Dyplomowany trener rozwoju osobistego (Szkoła Treningu i Warsztatu Psychologicznego, Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA) oraz Coach (Studium Coachingu Zawodowego NOVO). Obecnie w szkole coachingu grupowego i zawodowego. Licencjonowany trener Personal Efficiency Program®. Właścicielka firmy Less Stress

Zdrowie w firmach to jej zawodowa misja. Pracuje z klientami, którzy chcą lepiej zadbać o siebie, zwiększyć swoją efektywność i tym samym lepiej radzić sobie ze stresem.

Agnieszka SikoraDigital Unit Manager, Qlogix, Adamed

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Zarządzanie Projektami oraz podyplomowej Krakowskiej Szkoły Biznesu UEK.

Od ponad 10 lat związana z marketingiem internetowym. Pracowała między innymi dla branży FMCG, fashion, a obecnie farmaceutycznej. Specjalizuje się w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla marek wymagających unikalnego podejścia. Agnieszka wchodzi w skład zespołu odpowiedzialnego za produkty Digital Marketing i E-commerce w Adamed.

Iga Wąsowicz-ChmajVideo Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Entuzjastka kreatywnych rozwiązań wideo z kilkuletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami. Odpowiada za tworzenie i realizowanie niestandardowych projektów sprzedażowych, w tym za opracowywanie i realizację działań video branded content, lokowanie produktów w produkcjach własnych, kreowanie rozwiązań typu content marketing z wykorzystaniem video.