DigiPharma 2/2021 Segment RX w komunikacji online

14/10/2021 godz. 11:00 - 13:30
seminarium online

Trend pacjentocentryczności jest coraz powszechniejszy. Eksperci podkreślają zmianę pozycji pacjenta w relacji z lekarzem. Pacjent, jako równorzędny partner, jest coraz bardziej świadomym konsumentem. Oczekuje dostępu do wiedzy i transparentności. Intencjonalnie szuka nowych rozwiązań pozwalających na lepszą profilaktykę i terapię. A ponieważ coraz trudniej docierać firmom farmaceutycznym do lekarzy, większy focus na pacjentach może stanowić nowe otwarcie dla długofalowych strategii marketingowych.

Na konferencji Digipharma:

  • zainspirujesz się case studies z kampanii dla segmentu RX, skierowanych do pacjentów w kanale online
  • zobaczysz proces pracy nad kampaniami
  • poznasz luki w edukacji pacjentów zidentyfikowane w 2021 roku w największym badaniu zdrowia Polaków
  • w przerwach wellbeingowych nauczysz się skutecznych, prostych ćwiczeń na rozluźnienie szyi, pleców i karku, szybko przynoszących ulgę i poprawę samopoczucia

Udział w wydarzeniach Impact Academy jest bezpłatny wystarczy się zarejestrować.

Impact Seminar ma akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo online otrzymujesz 6 pkt DIMAQ.

DIMAQ

AGENDA

11:00 – 11:05 Wprowadzenie – Radek Wierzbiński, RAS Polska

11:05 – 11:25 - Kampanie B2C dla produktów RX bez tajemnic. Najlepsze praktyki, formaty, rozwiązania – Diana Żochowska, Head of Medonet, Marcin Świejkowski, Senior Strategy Planner, RAS Polska

11:25 – 11:55 – Case studies – Joanna Kowalczyk, Medonet Business Development Manager, RAS Polska + TBC

11:55 – 12:05Impact Academy Wellbeing: Office stretching – Honorata Kifner, less-stress.pl

12:05 – 12:25 – Jak pracujemy z klientami (partnerstwo, empatia, wspólny cel) – Joanna Kowalczyk, Medonet Business Development Manager, Ewelina Krystosiak, Key Account Manager, RAS Polska

12:25 – 12:50 - Największe luki edukacyjne u pacjentów na podstawie wyników Narodowego Testu Zdrowia Polaków 2021– dr Anna Zimny-Zając Redaktor Naczelna Medonet

Jak, edukując, powiększać grono potencjalnych klientów. Które konkretnie obszary mają największy potencjał biznesowy.

12:50 – 13:00 – Impact Academy Wellbeing: Relaksacyjny trening oddechowy - Honorata Kifner, less-stress.pl

13:00 - 13:15 – Podsumowanie, rozmowa z prelegentami, Q&A – Radek Wierzbiński, RAS Polska

prelegenci

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

dr Anna Zimny-ZającRedaktor Naczelna Medonet, Ringier Axel Springer Polska, Biotechnolożka

Diana ŻochowskaHead of Medonet, Ringier Axel Springer Polska

Honorata KifnerTrener rozwoju osobistego i coach zdrowia, less-stres.pl

Joanna KowalczykMedonet Bussines Development Manager, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

dr Anna Zimny-ZającRedaktor Naczelna Medonet, Ringier Axel Springer Polska, Biotechnolożka

Ania jest odpowiedzialna za politykę redakcyjną, merytorykę i rozwój serwisu Medonet.pl. Prowadzi autorskie programy Medonetu "Sprawdzam" oraz "#GośćMedonetu", jest współtwórczynią oraz Przewodniczącą Rady Naukowej Narodowego Testu Zdrowia Polaków - największego badania zdrowia w polskim internecie. Z mediami związana od 2009 roku.

Diana ŻochowskaHead of Medonet, Ringier Axel Springer Polska

Diana jest odpowiedzialna za rozwój serwisu Medonet.pl. Zajmuje się strategią biznesową, produktową oraz redakcyjną. W ciągu ostatnich 11 lat budowała i rozwijała największe serwisy medyczne w Polsce. Wcześniej abcZdrowie.pl oraz parenting.pl. W Medonet.pl od dwóch lat.

Honorata KifnerTrener rozwoju osobistego i coach zdrowia, less-stres.pl

Absolwentka Podyplomowych studiów Praktycznej Psychologii Motywacji („Biegun” Marka Kamińskiego) i Akademii Zdrowia i Odporności („HARA” Wojciecha Eichelbergera) oraz podyplomowych studiów Psychosomatyka i Somatopsychologia na Uniwersytecie SWPS w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Dyplomowany trener rozwoju osobistego (Szkoła Treningu i Warsztatu Psychologicznego, Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA) oraz Coach (Studium Coachingu Zawodowego NOVO). Obecnie w szkole coachingu grupowego i zawodowego. Licencjonowany trener Personal Efficiency Program®. Właścicielka firmy Less Stress

Zdrowie w firmach to jej zawodowa misja. Pracuje z klientami, którzy chcą lepiej zadbać o siebie, zwiększyć swoją efektywność i tym samym lepiej radzić sobie ze stresem.

Joanna KowalczykMedonet Bussines Development Manager, Ringier Axel Springer Polska

Prawie 20 letnie doświadczenie w pracy w mediach. W Ringier Axel Springer Polska odpowiedzialna za obszar związany z reklamą i projektami specjalnymi w serwisie Medonet.pl. W przeszłości pracowała w działach reklamy Agory SA gdzie odpowiadała m.in. za rozwój oferty reklamowej.