DigiPharma 2/2022 Be smart in digital

29/09/2022 godz. 11:00 - 13:30
Seminarium online

Tym razem tematem przewodnim jest „Be smart in digital”. Porozmawiamy o tym, jak skutecznie wykorzystywać atuty komunikacji digitalowej w kontekście komunikacji tematów związanych ze zdrowiem.

W programie m.in:

  • Smart kontekst. Wykorzystaj siłę kontekstu do promocji marki.
  • Smart display. Przygotuj skuteczne kreacje, które sprzedają.
  • Smart kampanie. Trafiaj celnie w potrzeby pacjentów.
  • Najciekawsze insighty z Raportu Narodowego Testu Zdrowia Polaków 2022

AGENDA

11:00 – 11:05 Wprowadzenie – Radek Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska

11:05-11:35 - Najciekawsze insighty z Raportu Narodowego Testu Zdrowia Polaków 2022 – dr Anna Zimny-Zając, Redaktorka Naczelna Medonetu, Ringier Axel Springer Polska

11:35 – 12:10 – Smart kontekst. Wykorzystaj siłę kontekstu do promocji marki – Marcin Świejkowski, Senior Strategy Planner i Rafał Wiewiórski, Head of Ad Product Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

12:10 – 12:40 – Smart display. Przygotuj skuteczne kreacje, które sprzedają – Łukasz Ograbek, Production Manager, Ringier Axel Springer Polska

12:40 – 13:10 – Smart kampanie. Trafiaj celnie w potrzeby pacjentów – Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

13:10 – 13:30 – Podsumowanie, Q&A, overtime – Radek Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska

Konferencja jest bezpłatna, wystarczy rejestracja. Digipharma ma akredytację DIMAQ. Za udział uczestnicy otrzymują 8 pkt DIMAQ.

DIMAQ

prelegenci

Radek WierzbińskiGrowth & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Marcin ŚwiejkowskiSenior Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska.

dr Anna Zimny-ZającRedaktor Naczelna Medonet, Ringier Axel Springer Polska, Biotechnolożka

Marcin NietrzebkaKierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Rafał WiewiórskiHead of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

Łukasz OgrabekProduction Manager, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiGrowth & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Growth & Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od wielu lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Marcin ŚwiejkowskiSenior Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska.

Odpowiedzialny za budowanie strategii reklamowych opartych o content marketing i rekomendowanie niestandardowych rozwiązań mediowych. Projektuje kampanie w duchu purpose wspierając marki w komunikacji zrównoważonego rozwoju w sposób ciekawy i dystynktywny. Wcześniej związany z Fabryką Komunikacji Społecznej, gdzie tworzył kampanie społeczne dla ministerstw i organizacji pozarządowych. Laureat konkursu dziennikarskiego „Pióro Odpowiedzialności” organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

dr Anna Zimny-ZającRedaktor Naczelna Medonet, Ringier Axel Springer Polska, Biotechnolożka

Ania jest odpowiedzialna za politykę redakcyjną, merytorykę i rozwój serwisu Medonet.pl. Prowadzi autorskie programy Medonetu "Sprawdzam" oraz "#GośćMedonetu", jest współtwórczynią oraz Przewodniczącą Rady Naukowej Narodowego Testu Zdrowia Polaków - największego badania zdrowia w polskim internecie. Z mediami związana od 2009 roku.

Marcin NietrzebkaKierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Z zamiłowania fotograf, z wykształcenia socjolog, od 14 lat obserwuje i analizuje rynek mediów z perspektywy wydawcy. Od kilku lat rozwija badania efektywności działań marketingowych klientów w Ringier Axel Springer Polska.

Rafał WiewiórskiHead of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

Rafał ma 15 letnie doświadczenie w marketingu cyfrowym po stronie wydawców, sieci reklamowych, domów mediowych oraz agencji i ponad 6-letnie doświadczenie w zarządzaniu produktami reklamowymi po stronie wydawcy. Od blisko 3 lat rozwija portfolio produktów reklamowych display oraz data-driven w RAS Polska. Wcześniej, w Grupie ZPR Media, odpowiadał za produkty reklamowe online jako Dyrektor Rozwoju Produktu Reklamowego oraz uprzednio także za produkt mediowy online jako Dyrektor Produktu Mobile i Video. Koordynował tam m.in. wdrożenie i rozwój produktu TO WIDEO od strony wydawniczej i reklamowej. W 2011 jako Business Development Director planował i koordynował rozwój Vendimob - pierwszego polskiego mobilnego adserwera reklamowego.

Łukasz OgrabekProduction Manager, Ringier Axel Springer Polska

Pierwszą stronę stworzyłem w okolicach 1997 roku … i od tego czasu zmieniam tylko narzędzia. Przy okazji zdobyłem trochę doświadczenia kreatywno-graficznego, sporą dawkę wiedzy na temat rozwiązań back i front, UX, budowania marki w przestrzeni internetu i social mediów.

Jako pierwszy grafik zatrudnionym w warszawskim biurze reklamy Onetu miałem możliwość ukształtowania formy pracy i obsługi graficznej naszych klientów, aż po stworzenie od podstaw zespołu produkcji online. Osobowość typu ENTJ (jeżeli testy nie kłamią) sprawia, że bardzo lubię kontakt z ludźmi i moja codzienna praca z zespołem sprawia mi dużo satysfakcji.

Prywatnie posiadam spory rozstrzał jeżeli chodzi o zainteresowania - siłownie przeplatam oglądaniem piłki nożnej, jeżdżeniem na motocyklu, robieniem zdjęć, rysowaniem dziwnych bazgrołów, szukaniem ciekawostek o mojej ukochanej Łodzi i Bałutach … kończąc na robieniu różnych rzeczy z drewna czy szyciu na maszynie gadżetów dla psa.