Zapraszamy do obejrzenia nagrania z seminarium - poniżej. Możesz obejrzeć nagranie całości, w jednym kawałku, jak i poszczególne prezentacje - te znajdziesz w adekwatnych miejscach agendy.
Ponad 3 godziny inspirujących wystąpień, m.in.:
End-of-Year-Seminar to także okazja do spotkania się z naszymi najwierniejszymi słuchaczami i wręczenia certyfikatów Digital Expert Impact Academy 2021. A na zakończenie zadbamy o Twój dobrostan – proponujemy krótką sesję medytacji, którą poprowadzi nauczyciel medytacji i oddechu z 20-letnim doświadczeniem.
Udział w webinarium jest bezpłatny. Wystarczy się zarejestrować.
End-of-Year-Seminar ma akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo otrzymujesz aż 8 pkt DIMAQ!
AGENDA
10:30 Przywitanie i podsumowanie roku 2021
Aleksandra Brzozowska, Head of Knowledge Network, Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director i Mariusz Wąsiński, Chief Sales Officer, BR Ringier Axel Springer Polska
10:45 Strategia marketingowa na 2022. Wnioski z najnowszego z raportu Deloitte Global Marketing Trends
Natalia Załęcka, Head of Marketing Transformation, Delloite Digital
11:10 Dlaczego po 14 latach tworzenia Content Marketingu po stronie wydawcy radzę Wam rzucić wszystko i jechać w Bieszczady? (Albo posłuchać nas i robić to dobrze już teraz)
Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management, Marcin Świejkowski, Senior Strategy Planner, biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska
Najlepsze historie to te opowiadane wieczorem przy ognisku i dźwiękach gitary. W dobrze znanym towarzystwie, które chętnie razem z tobą dołoży do ognia, a po wszystkim pójdzie ratować rysie. Tego właśnie nauczyło nas tworzenie content marketingu po stronie wydawcy. Jak udaje nam się wyczarować bieszczadzki storytelling nawet na Domaniewskiej? Czym zastąpiliśmy gitarę? I dlaczego 40 milionów Polaków tak lubi nas słuchać? Zapraszamy po odpowiedzi.
11:40 Moduł 1: Spokojna głowa w czasach Instargama, czyli wstęp do medytacji stosowalnej w zabieganym życiu
Michał Niewęgłowski, nauczyciel medytacji i oddechu
11:55 Jak angażować NIEZALEŻNIE od okoliczności?
Victoria Iwanowska, [vi:] & Small Step Matters
Covid, VUCA i inne wymówki... Jak nie zmarnować dobrego kryzysu?
12:20 Marketer w czasach automatyzacji i robotyzacji – na jakie twarde kompetencje postawić?
Elwira Justyna Pyk, Intelligent Automation and Digital Transformation, Akademia Leona Koźmińskiego
12:45 e-wręczenie certyfikatów IA i podsumowanie biznesowej części konferencji
13:00 Moduł 2: Medytacja i nauka prostej techniki do praktykowania od zaraz
Michał Niewęgłowski, nauczyciel medytacji i oddechu
13:15-13:30 Zakończenie