End-of-Year Seminar Insight into 2022

16/12/2021 seminarium online
nagranie

Zapraszamy do obejrzenia nagrania z seminarium - poniżej. Możesz obejrzeć nagranie całości, w jednym kawałku, jak i poszczególne prezentacje - te znajdziesz w adekwatnych miejscach agendy.

Ponad 3 godziny inspirujących wystąpień, m.in.:

  • Strategia marketingowa na 2022. Wnioski z najnowszego z raportu Deloitte Global Marketing Trends
  • Marketer w czasach automatyzacji i robotyzacji – na jakie twarde kompetencje postawić?
  • Słuchanie ma przyszłość, czyli jak wykorzystać podcasty, wideo i wideo-podcasty w nowoczesnej komunikacji z klientem?
  • Inspiujące case-studies z polskiego rynku

End-of-Year-Seminar to także okazja do spotkania się z naszymi najwierniejszymi słuchaczami i wręczenia certyfikatów Digital Expert Impact Academy 2021. A na zakończenie zadbamy o Twój dobrostan – proponujemy krótką sesję medytacji, którą poprowadzi nauczyciel medytacji i oddechu z 20-letnim doświadczeniem.

Udział w webinarium jest bezpłatny. Wystarczy się zarejestrować.

End-of-Year-Seminar ma akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo otrzymujesz aż 8 pkt DIMAQ!

DIMAQ

AGENDA

10:30 Przywitanie i podsumowanie roku 2021

Aleksandra Brzozowska, Head of Knowledge Network, Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director i Mariusz Wąsiński, Chief Sales Officer, BR Ringier Axel Springer Polska

10:45 Strategia marketingowa na 2022. Wnioski z najnowszego z raportu Deloitte Global Marketing Trends

Natalia Załęcka, Head of Marketing Transformation, Delloite Digital

11:10 Dlaczego po 14 latach tworzenia Content Marketingu po stronie wydawcy radzę Wam rzucić wszystko i jechać w Bieszczady? (Albo posłuchać nas i robić to dobrze już teraz)

Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management, Marcin Świejkowski, Senior Strategy Planner, biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska

Najlepsze historie to te opowiadane wieczorem przy ognisku i dźwiękach gitary. W dobrze znanym towarzystwie, które chętnie razem z tobą dołoży do ognia, a po wszystkim pójdzie ratować rysie. Tego właśnie nauczyło nas tworzenie content marketingu po stronie wydawcy. Jak udaje nam się wyczarować bieszczadzki storytelling nawet na Domaniewskiej? Czym zastąpiliśmy gitarę? I dlaczego 40 milionów Polaków tak lubi nas słuchać? Zapraszamy po odpowiedzi.

11:40 Moduł 1: Spokojna głowa w czasach Instargama, czyli wstęp do medytacji stosowalnej w zabieganym życiu

Michał Niewęgłowski, nauczyciel medytacji i oddechu

11:55 Jak angażować NIEZALEŻNIE od okoliczności?

Victoria Iwanowska, [vi:] & Small Step Matters

Covid, VUCA i inne wymówki... Jak nie zmarnować dobrego kryzysu?

12:20 Marketer w czasach automatyzacji i robotyzacji – na jakie twarde kompetencje postawić?

Elwira Justyna Pyk, Intelligent Automation and Digital Transformation, Akademia Leona Koźmińskiego

12:45 e-wręczenie certyfikatów IA i podsumowanie biznesowej części konferencji

13:00 Moduł 2: Medytacja i nauka prostej techniki do praktykowania od zaraz

Michał Niewęgłowski, nauczyciel medytacji i oddechu

13:15-13:30 Zakończenie

prelegenci

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Aleksandra BrzozowskaHead of Knowledge Network, Ringier Axel Springer Polska

Mariusz WąsińskiChief Sales Officer, Ringier Axel Springer Polska

Natalia ZałęckaHead of Marketing Transformation, Delloite Digital

Michał NiewęgłowskiNauczyciel medytacji i oddechu

Victoria IwanowskaCEO agencji [vi:] i startup-u Small Step Matters

Ewa Schreiber Head of Strategic Project Management, Ringier Axel Springer Polska.

Marcin ŚwiejkowskiSenior Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska.

Elwira Justyna PykIntelligent Automation and Digital Transformation, Akademia Leona Koźmińskiego

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Aleksandra BrzozowskaHead of Knowledge Network, Ringier Axel Springer Polska

Szef największego projektu edukacyjnego w Ringier Axel Springer Polska, Impact Akademii oraz najbardziej wpływowej konferencji na temat trendów, które będą kształtować nasz biznes w przyszłości (pod marką Business Insider ) Business Insider- Global Trends Festival (insidetrends.businessinsider.com.pl). Członek rady dyrektorów Digital Poland Foundation (https://www.digitalpoland.org/)

Mariusz WąsińskiChief Sales Officer, Ringier Axel Springer Polska

Ponad 20 lat doświadczenia w pracy w mediach ogólnopolskich. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, budowaniu strategii sprzedażowych oraz negocjacjach. Specjalista w dziedzinie reklamy internetowej, radiowej i prasowej.

Pracował w biurze reklamy RMF FM oraz Ringier Axel Springer Polska. Od 2014 odpowiada za komercjalizację przestrzeni reklamowej należącej do Ringier Axel Springer Polska.

Absolwent filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim. Ukończył program doskonalenia umiejętności managerskich organizowany przez Harvard Business School Publishing oraz Canadian International Management Institute. Jest członkiem rady nadzorczej IAB Polska oraz członkiem Europejskiego Komitetu Reklamy w International News Media Association (INMA). Zainteresowania zawodowe: nowe technologie, rozwój osobisty i leadership.

Natalia ZałęckaHead of Marketing Transformation, Delloite Digital

W obszarze marketingu i komunikacji pracuje od ponad 16 lat. W Deloitte prowadzi projekty dotyczące digitalowej transformacji marketingu oraz zwiększania efektywności działań marketingowych. Wcześniej zajmowała stanowisko Dyrektora Marketingu i Digital w Getin Noble Bank S.A., gdzie zarządzała komunikacją we wszystkich punktach styku z klientami, a także odpowiadała za sprzedaż w kanałach zdalnych. Swoją karierę zawodową zaczynała pracując w agencji reklamowej DDB Warszawa jako Strateg.

Michał NiewęgłowskiNauczyciel medytacji i oddechu

Nauczyciel medytacji i oddechu z 20-letnim doświadczeniem, współtwórca pierwszej polskiej aplikacji medytacyjnej Intu, inicjator i organizator festiwalu Kazimiernikejszyn, autor książki "Polubić poniedziałki" i bloga Medyteusz (na fb) oraz cyklu video „Mówca Demotywacyjny”. Twórca autorskich warsztatów takich jak „Restfulness: pełnowartościowy odpoczynek”, czy „Intu: Offdays”. Nauczyciel programów YES+ i YES. Prowadzi w Polsce i w Europie różnego rodzaju warsztaty, od otwartych, przez zamknięte dla firm, organizowane w więzieniach i w poprawczakach, gdzie działa jako wolontariusz.

Ukończył SWPS. Tata dwóch przecórek.

Victoria IwanowskaCEO agencji [vi:] i startup-u Small Step Matters

Jej odważne pomysły nastawione na angażowanie NIEZALEŻNIE od okoliczności sprawdziły się od pierwszych dni pandemii. Dziś pivot dokonany przez nią w 48h jest przerabiany jako case study na studiach MBA, a jej agencja dostarcza rozwiązania eventowe on-line i w realu dla międzynarodowych korporacji.

Swoją energię postanowiła wykorzystać w słusznej sprawie, tworząc HUB zrównoważonego rozwoju - Small Step Matters, który łączy NGO-sy i startupy z biznesem oraz dostarcza zestaw narzędzi do gamifikacji i angażowania pracowników, klientów i całego łańcucha dostaw.

Ewa Schreiber Head of Strategic Project Management, Ringier Axel Springer Polska.

Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów związanych z mediami cyfrowymi i tradycyjnymi. Praca po stronie największych grup mediowych w Polsce. Od 2013 związana z Ringier Axel Springer Polska, początkowo jako Strategic Project Manager i Crossmedia Strategy Manager. Wcześniej pracowała w Grupie RMF, gdzie realizowała oferty crossmediowe łączące prasę, internet i radio. Ekspert w temacie Content Marketingu – prowadziła gościnnie wykłady na Uniwersytecie Warszawskim, w ramach branży mediowej prowadzi eksperckie wykłady, szkolenia i webinary z zakresu tworzenia komunikacji marketingowych i badań.

Marcin ŚwiejkowskiSenior Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska.

Odpowiedzialny za budowanie strategii reklamowych opartych o content marketing i rekomendowanie niestandardowych rozwiązań mediowych. Projektuje kampanie w duchu purpose wspierając marki w komunikacji zrównoważonego rozwoju w sposób ciekawy i dystynktywny. Wcześniej związany z Fabryką Komunikacji Społecznej, gdzie tworzył kampanie społeczne dla ministerstw i organizacji pozarządowych. Laureat konkursu dziennikarskiego „Pióro Odpowiedzialności” organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Elwira Justyna PykIntelligent Automation and Digital Transformation, Akademia Leona Koźmińskiego

20 lat doświadczenia zawodowego jako HR Manager i Change Manager. Jej referencje/projekty obejmują start up marki Coffeeheaven w Polsce i restrukturyzację Zelmer S.A. oraz fuzję Opek Sp. z oo o. i Federal Express.

Obecnie jest doktorantką Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Badań Ilościowych i Zastosowań Informatyki pod kierunkiem prof. Witolda Bieleckiego. Od 2016 roku prowadzi badania związane z wpływem wdrożenia inteligentnej automatyzacji na efektywność organizacji SSC/BPO. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Zbiorowych Stosunków Pracy na Wydziale Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również program partnerski Kurs Mikroekonomii Konkurencyjności w Harvard Business School (Instytut Strategii i Konkurencyjności we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego). Prace badawcze obejmowały analizę klastra branżowego SSC/BPO w Krakowie pod kątem oceny i trendów konkurencyjności.