end-year-seminar #insight into 2020

04 / 12 / 2019 godz. 9:00 - 15:00
Business Link Astoria ul. Przeskok 2, Warszawa

Czego możemy się spodziewać w 2020 r. w obszarze digital marketingu. Jakie trendy marketingowe i konsumenckie zdominują rynek i będą miały istotny wpływ na naszą pracę. Nad tym będziemy się zastanawiać na ostanim seminarium w 2019 r.

End-Year-Seminar to także okazja do spotkania się z naszymi najwierniejszymi słuchaczami i wręczenia certyfikatów Digital Expert Impact Academy 2019 wszystkim, którzy zgromadzili odpowiednią liczbę punktów, uczestnicząc w wydarzeniach IA.

Nad programem i najlepszymi prelegentami jeszcze intensywnie pracujemy. Owoce tej pracy - tutaj, w ciągu najbliższych :). Już teraz możemy obiecać, że będzie jak zwykle inspirująco, ciekawie i klimatycznie. Stay tunned!

program

9:00 - 10:00
Rejestracja
10:00 - 10:15
Wprowadzenie
Radosław Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska
10:15 - 10:45
Konsumenci w świecie wyczerpanej nowoczesności
Paweł Ciacek, Client Service Director, Kantar
10:45 - 11:15
„Aaaabyy sprzedać przez content”, czyli o roli lejka zakupowego w content commerce i content marketingu
Paweł Paczuski, Dyrektor Wydawniczy Segmentu Moto&Tech, Ringier Axel Springer Polska
11:15 - 11:45
Przerwa kawowa
11:45 - 12:15
Alfabet 2020
Wojtek Ponikowski, Futu, Tomasz Bojęć, thinco
12:15 - 12:45
"What happens in Vegas, stays in Vegas" - czyli o granicach uwiarygadniania przekazu
Bartłomiej Brach, Założyciel brightlight
12:45 - 13:00
Wręczenie certyfikatów Impact Academy Digital Expert 2019
13:00 - 14:30
Obiad & networking

prelegenci

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Paweł CiacekClient Service Director, Kantar

Bartłomiej BrachAntropolog i doradca organizacji, założyciel brightlight

Paweł PaczuskiDyrektor Wydawniczy Segmentu Moto&Tech, Ringier Axel Springer Polska

Wojciech PonikowskiZałożyciel i partner kreatywny Futu.

Tomasz Bojęćthink co

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Paweł CiacekClient Service Director, Kantar

Ukończył socjologię w Instytucie Filozofii i Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. W 1990 był jednym z założycieli Instytutu SMG/KRC Poland, obecnie Kantar. Od 1999 roku pełni funkcję kolejno Dyrektora ds. Badań Międzynarodowych (był odpowiedzialny za wprowadzanie nowych technologii badawczych na Polski rynek), a potem Dyrektora ds. Obsługi Klienta. Obszarem jego szczególnych zainteresowań pozostają badania strategii marki i komunikacji. Pracował przy tworzeniu strategii i badaniu komunikacji min takich marek jak: Agros/Fortuna, Danone, Jacobs, Lech, L’Oreal, Lukas, Milka, Plus, Tyskie, TP SA, Warta.

Jest jednym z aktywnych komentatorów badania wartości marek BrandZ, prowadzonych przez Kantar wspólnie z FT na całym świecie. Jest współtwórcą Trendozbioru - opracowania firmy Kantar poświęconego analizie trendów i zachowań konsumenckich, który w 2019 r. ma już swoją 6. edycję.

Bartłomiej BrachAntropolog i doradca organizacji, założyciel brightlight

Założyciel brightlight - firmy zajmującej się nadawaniem sensu pracy w organizacji. Swój odnajduje w pracy z polskimi przedsiębiorcami profesjonalizującymi zarządzanie firmami. Doświadczenie doradcze zdobył pracując jako brand consultant w agencjach w Warszawie i w Londynie oraz animując sieć badaczy młodych Polaków Królicza Nora. Współprowadził na rynek polski storytelling jako metodę badania tożsamości i kultury organizacji.

Paweł PaczuskiDyrektor Wydawniczy Segmentu Moto&Tech, Ringier Axel Springer Polska

Odpowiedzialny za całość biznesu w RASP związanego z takimi brandami jak Auto Świat i Komputer Świat. Wcześniej dziennikarz, redaktor i redaktor naczelny. Od zawsze nastawiony na długoterminowy rozwój biznesu, szukanie nowych źródeł przychodów i tworzenie maksymalnej wartości dla użytkowników i Czytelników oraz partnerów biznesowych. Współtworzył i wdrażał strategię Content Commerce w RASP, budował nowe modele biznesowe i strategie w mediach.

Wojciech PonikowskiZałożyciel i partner kreatywny Futu.

Zarządza interdyscyplinarnymi zespołami i projektami na styku strategii, designu i contentu. W ramach agencji tworzy strategie marek, produktów i usług oraz nadzoruje kreacje m.in. dla klientów z branży developerskiej, finansowej, mediowej czy modowej. W latach 2006-2016 wydawca Futu Magazine, tytułu zajmującego się tematami z obszaru trendów, designu, biznesu i lifestyle. Twórca koncepcji i w latach 2017-2019 partner the Nest, autorskiej przestrzeni coworkingowej uznanej przez światowe media za jedną z najciekawszych na świecie. W 2015 roku powołał do życia magazyn Fathers, który stał się międzynarodowym tytułem i ma dziś edycję polską, angielską i chińską. Inicjator kolektywu stworzonego z firm doradczych i projektowych Places by Futu, oferującego kompleksową obsługę w formule one-stop-shop dla klientów z obszaru real estate i smart city.

Tomasz Bojęćthink co

Architekt i strateg wizerunkowy. Wcześniej dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem w prasie codziennej, lifestylowej i branżowej.

Specjalista w obszarze wpływu ekonomii współdzielenia na rynek nieruchomości, w szczególności w przestrzeniach pracy i usług. Współzałożyciel firmy think co. - real estate research lab, która specjalizuje się w programowaniu inwestycji. Poprzez autorskie metody analityczno-projektowe firma doradza jak tworzyć budynki i przestrzenie, które lepiej odpowiedzą na potrzeby użytkowników, jednocześnie osiągając wyższe zwroty inwestycyjne.