Podczas seminarium, razem z prelegentami zastanawiamy się, jakie trendy trendy i zjawiska zdominują rynek i będą miały wpływ na naszą pracę. End-Year-Seminar to także okazja do spotkania się z naszymi najwierniejszymi słuchaczami i wręczenia certyfikatów Digital Expert Impact Academy 2020.
End-Year-Seminar ma akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo online otrzymujesz 20 pkt DIMAQ. Udział w seminarium jest bezpłatny.
Agendę, profile prelegentów masz poniżej, razem z nagraniami z seminarium. Udostępniamy Ci zarówno nagranie całości seminarium, w jednym kawałku, jak i nagrania poszczególnych prezentacji (adekwatnie w agendzie). Enjoy:)
Agenda
10:00 Przywitanie i podsumowanie roku 2020 - Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director i Mariusz Wąsiński, Chief Sales Officer, BR Ringier Axel Springer Polska
10:10 Post-new-prawie-normal communication rewind 2020 – Rafał Broniarek, Senior Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska
Mówi się, że teoria nie nadąża za praktyką, ale teraz świat tak szybko pędzi na przód, że i praktyka nie nadąża sama za sobą. Spróbujmy zatem zrobić szybki rewind komunikacji marketingowej 2020 i zobaczyć, na jakie obszary komunikacyjne warto zwrócić uwagę w 2021.
10:30 Platforma Mały Wielki Sklep - elastyczność wobec wyzwań rynkowych – Jarosław Serednicki, Head of Marketing Communications, Żabka
10:50 Netflixyzacja na rynku reklamowym, czyli nowe pomysły na współpracę na linii klient-agencja w nowych czasach – Bart Biały Creative Director i Wojtek Walczak Strategy Director, agencja PLEJ
· Czy przetargi w branży komunikacyjnej są efektywne dla Ciebie marketerze?
· Nowe pomysły na współpracę klient-agencja na nowe czasy
11:10 Lider i jego zespół w nowym, post pandemicznym świecie – Aureliusz Leżeński, Excecutive coach i team coach pracujący z biznesem
· Leadership w pracy hybrydowej.
· Transformacja myślenia - growth mindset
· Konsekwencje pracy zdalnej – dbanie o „resilience”
11:30 Q&A
11:40 Przyznanie Certyfikatów Digital Expert Impact Academy 2020
11:50 Podsumowanie
12:00 – 12:30 - Overtime