End-Year Seminar Insight into 2021

17 / 12 / 2020 godz. 10:00-12:30
Seminarium online

Podczas seminarium, razem z prelegentami zastanawiamy się, jakie trendy trendy i zjawiska zdominują rynek i będą miały wpływ na naszą pracę. End-Year-Seminar to także okazja do spotkania się z naszymi najwierniejszymi słuchaczami i wręczenia certyfikatów Digital Expert Impact Academy 2020.

End-Year-Seminar ma akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo online otrzymujesz 20 pkt DIMAQ. Udział w seminarium jest bezpłatny.

Agendę, profile prelegentów masz poniżej, razem z nagraniami z seminarium. Udostępniamy Ci zarówno nagranie całości seminarium, w jednym kawałku, jak i nagrania poszczególnych prezentacji (adekwatnie w agendzie). Enjoy:)

Agenda

10:00 Przywitanie i podsumowanie roku 2020 - Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director i Mariusz Wąsiński, Chief Sales Officer, BR Ringier Axel Springer Polska

10:10 Post-new-prawie-normal communication rewind 2020 – Rafał Broniarek, Senior Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska

Mówi się, że teoria nie nadąża za praktyką, ale teraz świat tak szybko pędzi na przód, że i praktyka nie nadąża sama za sobą. Spróbujmy zatem zrobić szybki rewind komunikacji marketingowej 2020 i zobaczyć, na jakie obszary komunikacyjne warto zwrócić uwagę w 2021.

10:30 Platforma Mały Wielki Sklep - elastyczność wobec wyzwań rynkowych – Jarosław Serednicki, Head of Marketing Communications, Żabka

10:50 Netflixyzacja na rynku reklamowym, czyli nowe pomysły na współpracę na linii klient-agencja w nowych czasach – Bart Biały Creative Director i Wojtek Walczak Strategy Director, agencja PLEJ

· Czy przetargi w branży komunikacyjnej są efektywne dla Ciebie marketerze?

· Nowe pomysły na współpracę klient-agencja na nowe czasy

DIMAQ

11:10 Lider i jego zespół w nowym, post pandemicznym świecie – Aureliusz Leżeński, Excecutive coach i team coach pracujący z biznesem

· Leadership w pracy hybrydowej.

· Transformacja myślenia - growth mindset

· Konsekwencje pracy zdalnej – dbanie o „resilience”

11:30 Q&A

11:40 Przyznanie Certyfikatów Digital Expert Impact Academy 2020

11:50 Podsumowanie

12:00 – 12:30 - Overtime

prelegenci

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Rafał BroniarekSenior Strategic Planner, Ringier Axel Springer Polska

Jarosław SerednickiHead of Marketing Communications, Żabka

Bart BiałyCreative Director, Plej Brand Experience Agency

Wojtek Walczak Strategy Director, Plej Brand Experience Agency

Mariusz WąsińskiManaging Director Sales/Ad/Product And Solution Marketing

Aleksandra BrzozowskaHead of Impact Academy

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Rafał BroniarekSenior Strategic Planner, Ringier Axel Springer Polska

Od lat staram się łączyć w pracy teorię z praktyką. Stąd, życie zawodowe to przeplatająca się praca w reklamie oraz prowadzenie zajęć na uczelniach wyższych. Dla urozmaicenia notki, dodam że pracowałem u największych, dla największych, zawsze w doborowym towarzystwie.

Jarosław SerednickiHead of Marketing Communications, Żabka

Od listopada 2016 roku związany z firmą Żabka na stanowisku Head of Marketing Communications. Jest odpowiedzialny m.in. za kreowanie i rozwijanie strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci sklepów Żabka oraz za wdrażanie inicjatyw ATL/BTL/Digital, odpowiada także za obszar planowania i zakupu mediów. W latach 2003-2016 rozwijał swoje umiejętności w firmie Hochland jako Brand Manager, a później jako Marketing Manager. Swoje marketingowe doświadczenie zdobywał również w firmach takich jak Procter & Gamble i AmRest. Jarosław Serednicki jest absolwentem poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. W latach 2019 i 2020 zasiadał w jury konkursu Effie Awards, zdobywając również nagrody za kampanie i komunikacje dla marki Żabka (Złote Effie w kategorii Retail, Złote Effie i Grand Prix w kategorii Long Term Marketing Excellence)

Bart BiałyCreative Director, Plej Brand Experience Agency

Bart Biały jest absolwentem Instytutu Wzornictwa na Politechnice Koszalińskiej. Ma ponad 20-letnie doświadczenie pracy w reklamie. Pracował dla takich agencji jak Czajkowski&Brajdić, TBWA/Hager, McCann Erickson, Mather, Grandes Kochonos, Lowe Warsaw, Isobar, Ringier Axel Springer oraz dla marek m.in.: Play, Piątnica, Red BUll Mobile, Continental, Warta, Provident, Orlen, Converse, Knorr, Rama, Flora, Delma, Cif, Nescafe, Princessa, Lion, Żywiec, Warka, Lech, Plus, Virgin Mobile, Volvo, Opel, SEAT, The Glenlivet, Ballantine’s, Chivas Regal.

Jego prace były nagradzane na festiwalach Effie, KTR, Innovation Award, Golden Drum i publikowane między innymi w Luerzer’s Archive, Communication Arts, Kreatura, KTR, fubiz, adsoftheworld, lefigaro.fr, The Huffington Post.

Pasjonuje się komunikacją, reklamą, brandingiem, designem, fotografią, filmem, i szeroko rozumianymi zjawiskami popkultury.

Wojtek Walczak Strategy Director, Plej Brand Experience Agency

Zarządza działem strategii agencji, który zajmuje się Brand Consultingiem, projektowaniem i prowadzeniem warsztatów strategicznych, nadzorem nad badaniami oraz strategiami komunikacji, od idei po holistyczną implementację we wszystkich punktach styku z konsumentami.

Ponad 16-letnie doświadczenie w marketingowym doradztwie strategicznym. Pracował dla m.in. PZL, FireFlyCreation i Y&R Brands, Melting Pot.

Wykładowca uniwersytetu SWPS. Laureat Effie, Mixx Awards, Golden Arrow, KTR i Konkursu Kreatura. Łowca insightów, ojciec, miłośnik płyt vinylowych.

Mariusz WąsińskiManaging Director Sales/Ad/Product And Solution Marketing

He has nearly 20 years of experience working in nationwide media. He specializes in managing sales teams, building sales strategies and negotiations. A specialist in the field of internet, radio and press advertising. He is a member of the supervisory board of IAB Polska, an organization responsible for the promotion and development of the internet market in Poland. Member of the European Advertising Committee at the International News Media Association (INMA).

Aleksandra BrzozowskaHead of Impact Academy

Head of the largest educational project at Ringier Axel Springer Polska, Impact Academy and the most influential CEE conference on trends that will shape our business in the future (under the Business Insider brand) INSIDE TRENDS now TRENDS FESTIVAL