Tematem wiodący 11. edycji ID jest ekonomia uwagi, czyli jak zdobyć i utrzymać uwagę konsumentów w świecie, w którym o skupienie i utrzymanie uwagi coraz trudniej. Wspólnie z prelegentami z Polski i z zagranicy poszukamy odpowiedzi na takie pytania jak m.in. co jest uwagą, a co nią nie jest, co wyzwala i wzmacnia uwagę, czy uwagę można mierzyć i czy zawsze da się przewidzieć konsekwencje przyciągnięcia uwagi konsumentów.
Mamy znakomity program: 2 dni, 6 godzin, 12 prelekcji pełnych inspiracji, doświadczeń i przemyśleń w tym cztery wystąpienia Keynote zagranicznych prelegentów.
Chcesz wiedzieć, jak było i poczuć atmosferę Impact Day online? Obejrzyj podsumowanie i pełne nagrania prezentacji z obu dni. Poniżej masz dzień 1, dzień 2 TUTAJ
Professor Karen Nelson-Field explains what attention is and what it is not. Importantly, she will discuss the true value of attention to the advertising ecosystem and how it can be applied to elevate the quality and, ultimately, the effectiveness of advertising. For creative, this means attention triggers and making the best use of attention peaks. For media planning, she reveals solid insights from Amplified Intelligence’s cross-platform measurement research across 6 countries. Her overall message is simple: attention as a human-centred metric is a resilient, scalable and responsive way to level the media trading playing field.
Badania uwagi konsumentów na rynku amerykańskim i polskim pokazują, które ekosystemy online skuteczniej przyciągają uwagę konsumentów. Ich analiza podpowiada, jak ta uwaga przekłada się na postrzeganie marek
Wiedza o tym, jak utrzymać użytkownika na portalach i w aplikacjach społecznościowych oraz jak go od siebie uzależnić i jak utrzymać jego uwagę stała się nauką. Na ten temat powstały podręczniki dla kolejnych pokoleń startupowców, ale także dokumenty i alarmistyczne wypowiedzi branżowych insiderów. Opowiem o dobrym i złym obliczu mediów społecznościowych oraz jak w tym wszystkim mają odnaleźć się marki.
Digital display ads are often entirely focused on click performance which is easily gamed through pop ups and jenking, funding a barrage of intrusive 'click-baity' content. In Q3 2019 The Telegraph launched Metrics that Matter to focus on attention quality and brand measurement metrics, to help advertisers understand the value of a reader first, quality news environment.