Tematem wiodącym 11. edycji ID jest ekonomia uwagi, czyli jak zdobyć i utrzymać uwagę konsumentów w świecie, w którym o skupienie i utrzymanie uwagi coraz trudniej. Wspólnie z prelegentami z Polski i z zagranicy poszukamy odpowiedzi na takie pytania jak m.in. co jest uwagą, a co nią nie jest, co wyzwala i wzmacnia uwagę, czy uwagę można mierzyć i czy zawsze da się przewidzieć konsekwencje przyciągnięcia uwagi konsumentów.
Mamy znakomity program: 2 dni, 6 godzin, 12 prelekcji pełnych inspiracji, doświadczeń i przemyśleń w tym cztery wystąpienia Keynote zagranicznych prelegentów.
2 dni, 6 godzin, 12 prelekcji pełnych inspiracji, doświadczeń, przemyśleń. Zapraszamy!
Chcesz zobaczyć, jak było, poczuć atmosferę Impact Day #Attention? Obejrzyj krótkie podsumowanie lub nagrania pełnych prezentacji z obu dni. Poniżej masz dzień 2, dzień 1 TUTAJ
How social media networks and media networks are changing the nature of attention, content and business.
Niestandardy, innowacje, real time marketing, aktywizm marek, prowokacje – wszystko aby choć na chwilę pochwycić naszą uwagę w coraz bardziej konkurencyjnym i chaotycznym otoczeniu. Czy faktycznie ma to sens i przekłada się na pozytywne efekty dla marek?
Uwaga konsumenta i jej znaczenie w działaniach marketingowych. Wzbierający nurt ekonomii uwagi. Media i marki - jak odnaleźć się w ekonomii uwagi? Czy można zmierzyć uwagę? Co jest, a co nie jest mierzalne. Jakimi wskaźnikami dotyczącymi uwagi powinien zadowolić się dział marketingu?
Autor bestsellerów “Hyperfocus” i “The Productivity Project”, mówca TED. Uważany za eksperta w dziedzinie produktywności i wydajności