W tym roku Impact Day po raz pierwszy w wersji online i po raz pierwszy trwał przez 2 dni, 3 i 4 czerwca, od godz. 14:00 do 16:30. Zobacz prezentacje pierwszego dnia.
Jak rozwijać biznes, dbając jednocześnie o przyszłość społeczeństwa i lepsze, jutro. Chcemy, aby Impact Day dał światło na działanie i nadzieję na rozwój. Stąd temat konferencji - #brandactivism jako program oparty na wartościach dla firm dbających zarówno o biznes, ale też o przyszłość społeczeństwa i bardziej zrównoważone jutro. Pokazaliśmy, jak słowa marek można przełożyć na czyny – aktywność w budowaniu nowego, lepszego świata. Pełne wersje wystąpień programu pierwszego dnia poniżej.
Impact Day ma akredytację DIMAQ. Uczestnik wydarzenia otrzymuje 20 pkt, a prelegent 40 pkt DIMAQ.
Most companies today are firmly on the social and environmental issues bandwagon like bees around a honey pot from oceans plastic to diversity. People are increasingly distrustful towards these efforts viewed as cheap marketing stunts meant to wow people into buying more. Thomas heralds the beginning of a new post-purpose era. People don't buy what or why you sell something, but who you can help them become. Brands will be seen as villains if they don’t put people’s dreams, aspirations and creativity first.
W jaki sposób nowa rzeczywistość kształtuje oczekiwania konsumentów wobec marek, jak zmienia się istotność problemów dotychczas adresowanych przez marki, w jaki sposób marki podejmują dziś nowe wyzwania?
Kiedy pojawia się niepewność, zaczynamy szukać sprawdzonych sposobów działania, licząc, że wzorce, które obroniły się w przeszłości, będą skuteczne i dziś. Nie inaczej jest w przypadku aktywizmu marek. Choć wydaje nam się, że marki w trakcie pandemii robią coś nowego, w zasadzie robią więcej i więce,j i szybciej, i szybciej tego, co robiły już kiedyś. Jakie będzie mieć to konsekwencje? To pytanie pozostawię bez odpowiedzi i do przepracowania. Nie chcąc narzucać Państwu interpretacji prezentację też pozostawiam bez tytułu.
Świat podczas pandemii się zatrzymał, do Wenecji wróciły ryby a powietrze nad Chinami było znowu czyste. Natura choć na chwile odżyła. Niestety, pandemia odwróciła uwagę firm i ludzi od troski o środowisko. Nadciągający kryzys przesunie ekologię na dalszy plan. Opowiemy jak chcemy przypomnieć ludziom, że na kryzys klimatyczny szczepionki nikt nie wynajdzie i jak nasze marki włączają się do akcji ACT Now i zachęcają Polaków do działania na rzecz planety.