Impact Seminar #2/2022 Budowanie marek w kanałach cyfrowych

24 / 02 / 2022 Seminarium online
Nagranie

Zobacz, które działania skutecznie budują naszą markę, pozycję ekspercką, wpływają na efektywność działania.

Pełne nagranie seminarium poniżej. Zapraszamy:)

W programie seminarium wystąpienia doświadczonych praktyków, z których dowiesz się:

  • jak kampanie digitalowe mogą budować marki
  • jakie branże z tego korzystają i jakie efekty osiągają
  • co zyskują marki obecne w digitalu w sposób ciągły
  • co decyduje o sukcesie marek w digitalu
  • na ile kampanie digital display są w stanie budować relację z marką
  • na jaki etap ścieżki zakupowej działają i jak można optymalizować ich efekt

Już zwyczajowo na wydarzeniach Impact Academy pomagamy Ci zadbać nie tylko o Twój rozwój zawodowy, ale też o Twój dobrostan. Tym razem gościem specjalnym seminarium jest Anna Reguła, dyplomowana dietetyczka i edukatorka żywieniowa. Założycielka jednego z najbardziej popularnych w Polsce profili na Instagramie o tematyce dietetycznej (@niekoniecznie_dietetycznie). Największa przeciwniczka celebrity based medicine i wszystkiego co przyczynia się do nieuzasadnionego detoksu portfela. Twardo głosi, że dietetyka to nauka, nie opinia. Warto jej posłuchć:)

Udział w wydarzeniach Impact Academy jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować. Impact Seminar ma akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo otrzymujesz 6 pkt DIMAQ.

DIMAQ

AGENDA

11:00 – 11:05 Wprowadzenie – Radek Wierzbiński, RAS Polska

11:05 – 11:35 Jak kampanie digitalowe mogą budować marki - Anders Lithner, CEO i współzałożyciel Brand Metrics

11:35 – 12:10 – Kampanie display - jak skutecznie budować relacje z markami za ich pomocą – Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Analiz Rynkowych, RAS Polska

12:10 – 12:30 – Case study pokazujące doświadczenia z budowania marek w kanałach cyfrowych – Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Analiz Rynkowych, RAS Polska , Michał Anulewicz, E-marketing / Digital Manager at Trefl SA

12:30 – 13:00 – Budowanie zdrowych/dobrych dla naszego dobrostanu/ nawyków – 20 skutecznych wskazówek – Anna Reguła, dyplomowana dietetyczka i edukatorka żywieniowa, @niekoniecznie_dietetycznie

13:00 – 13:30 – Podsumowanie, Q&A + overtime

prelegenci

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Marcin NietrzebkaKierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Anna Reguła Dietetyczka i edukatorka żywieniowa, założycielka @niekoniecznie_dietetycznie

Anders LithnerCEO Brand Metrics

Michał AnulewiczE-marketing / Digital Manager, Trefl SA

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Marcin NietrzebkaKierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Z zamiłowania fotograf, z wykształcenia socjolog, od 14 lat obserwuje i analizuje rynek mediów z perspektywy wydawcy. Od kilku lat rozwija badania efektywności działań marketingowych klientów w Ringier Axel Springer Polska.

Anna Reguła Dietetyczka i edukatorka żywieniowa, założycielka @niekoniecznie_dietetycznie

Dyplomowana dietetyczka i edukatorka żywieniowa. Założycielka jednego z najbardziej popularnych w Polsce profili na Instagramie o tematyce dietetycznej (@niekoniecznie_dietetycznie). Największa przeciwniczka celebrity based medicine i wszystkiego co przyczynia się do nieuzasadnionego detoksu portfela. Twardo głosi, że dietetyka to nauka, nie opinia.

Anders LithnerCEO Brand Metrics

Anders Lithner jest CEO i współzałożycielem Brand Metrics. Dni spędza pracując z liderami branży reklamowej w regionie EMEA, USA i Azji, rozmawiając o danych dotyczących wyników marki. Lithner rozpoczął kiedyś swoją ścieżkę od badań mediów w środowisku akademickim. Następnie przez wiele lat pracował w branży badań rynku, zarówno w ramach inicjatywy cyfrowej firmy Kantar, jak i jako przedsiębiorca, zakładając obecnie jedną z czołowych agencji w Szwecji. Poza tym jakieś ćwierć wieku temu Lithner spędził piękny rok jako student Uniwersytetu Jagiellońskiego w Polsce.

Michał AnulewiczE-marketing / Digital Manager, Trefl SA

Marketer z ponad 13-letnim doświadczeniem w marketingu, a od co najmniej 6 lat mocno związany z marketingiem online. Z wykształcenia socjolog, absolwent Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i Uniwersytetu Gdańskiego. W firmie Trefl odpowiedzialny za budowę i realizację strategii digital. Prywatnie miłośnik motoryzacji, technologii i gadżetów, a także dobrej kuchni.