Zobacz, które działania skutecznie budują naszą markę, pozycję ekspercką, wpływają na efektywność działania.
Pełne nagranie seminarium poniżej. Zapraszamy:)
W programie seminarium wystąpienia doświadczonych praktyków, z których dowiesz się:
Już zwyczajowo na wydarzeniach Impact Academy pomagamy Ci zadbać nie tylko o Twój rozwój zawodowy, ale też o Twój dobrostan. Tym razem gościem specjalnym seminarium jest Anna Reguła, dyplomowana dietetyczka i edukatorka żywieniowa. Założycielka jednego z najbardziej popularnych w Polsce profili na Instagramie o tematyce dietetycznej (@niekoniecznie_dietetycznie). Największa przeciwniczka celebrity based medicine i wszystkiego co przyczynia się do nieuzasadnionego detoksu portfela. Twardo głosi, że dietetyka to nauka, nie opinia. Warto jej posłuchć:)
Udział w wydarzeniach Impact Academy jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować. Impact Seminar ma akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo otrzymujesz 6 pkt DIMAQ.
AGENDA
11:00 – 11:05 Wprowadzenie – Radek Wierzbiński, RAS Polska
11:05 – 11:35 Jak kampanie digitalowe mogą budować marki - Anders Lithner, CEO i współzałożyciel Brand Metrics
11:35 – 12:10 – Kampanie display - jak skutecznie budować relacje z markami za ich pomocą – Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Analiz Rynkowych, RAS Polska
12:10 – 12:30 – Case study pokazujące doświadczenia z budowania marek w kanałach cyfrowych – Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Analiz Rynkowych, RAS Polska , Michał Anulewicz, E-marketing / Digital Manager at Trefl SA
12:30 – 13:00 – Budowanie zdrowych/dobrych dla naszego dobrostanu/ nawyków – 20 skutecznych wskazówek – Anna Reguła, dyplomowana dietetyczka i edukatorka żywieniowa, @niekoniecznie_dietetycznie
13:00 – 13:30 – Podsumowanie, Q&A + overtime