Impact Seminar #4/2022 Ścieżka zakupowa bez tajemnic

21/06/2022 Seminarium online
nagranie wideo

Pokazujemy, jak planować skuteczna komunikacje z konsumentem, omawiamy poszczególne etapy ścieżki zakupowej i ich najważniejsze cechy. Swoim doświadczeniem dzielą nas najlepsi eksperci i doświadczeni praktycy. Agendę seminarium i sylwetki prelegentów znajdziesz pod nagraniem.

Z seminarium których dowiesz się:

  • dlaczego to ważne, by móc rozpisać komunikację na ścieżce zakupowej na jednej kartce
  • jak można to zrobić i jednocześnie przełożyć to na praktyczne rozwiązania komunikacyjne
  • jak display, content marketing i performance wpisują się w ścieżkę zakupową
  •  jak wykorzystać ofertę RAS Polska do wypełnienia i uzupełnienia ścieżki zakupowej

Nagranie z seminarium poniżej - zapraszamy.

AGENDA

11:00 - 11:05 - Wprowadzenie – Radek Wierzbiński, RAS Polska

11:05 - 11:35 - ŚCIEŻKA ZAKUPOWA - planowanie doświadczeń konsumenta jako narzędzie doboru mediów - Rafał Broniarek

11:35 - 12:00 - DISPLAY nie jedno na imię, czyli jak dopasować reklamę odsłonową do etapów i potrzeb komunikacyjnych - Rafał Wiewiórski

12:00 - 12:20 - CONTENT MARKETING jako nowe cookie, czyli kiedy i jak stosować marketing treści. - Marcin Świejkowski

12:20 - 12:40 - PERFORMANCE jako proces, a nie ostatni etap ścieżki. Kiedy i jak projektować efektywność? – Krystian Trapszo

12:45 - 13:15 - Podsumowanie, Q&A, overtime – Radek Wierzbiński i Rafał Broniarek, Ringier Axel Springer Polska

Gospodarzem spotkania jest Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

prelegenci

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Rafał BroniarekSenior Strategic Planner, Ringier Axel Springer Polska

Marcin ŚwiejkowskiSenior Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska.

Rafał WiewiórskiHead of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

Krystian TrapszoKierownik Działu Performance, RAS Polska, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Rafał BroniarekSenior Strategic Planner, Ringier Axel Springer Polska

Od lat staram się łączyć w pracy teorię z praktyką. Stąd, życie zawodowe to przeplatająca się praca w reklamie oraz prowadzenie zajęć na uczelniach wyższych. Dla urozmaicenia notki, dodam że pracowałem u największych, dla największych, zawsze w doborowym towarzystwie.

Marcin ŚwiejkowskiSenior Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska.

Odpowiedzialny za budowanie strategii reklamowych opartych o content marketing i rekomendowanie niestandardowych rozwiązań mediowych. Projektuje kampanie w duchu purpose wspierając marki w komunikacji zrównoważonego rozwoju w sposób ciekawy i dystynktywny. Wcześniej związany z Fabryką Komunikacji Społecznej, gdzie tworzył kampanie społeczne dla ministerstw i organizacji pozarządowych. Laureat konkursu dziennikarskiego „Pióro Odpowiedzialności” organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Rafał WiewiórskiHead of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

Rafał ma 15 letnie doświadczenie w marketingu cyfrowym po stronie wydawców, sieci reklamowych, domów mediowych oraz agencji i ponad 6-letnie doświadczenie w zarządzaniu produktami reklamowymi po stronie wydawcy. Od blisko 3 lat rozwija portfolio produktów reklamowych display oraz data-driven w RAS Polska. Wcześniej, w Grupie ZPR Media, odpowiadał za produkty reklamowe online jako Dyrektor Rozwoju Produktu Reklamowego oraz uprzednio także za produkt mediowy online jako Dyrektor Produktu Mobile i Video. Koordynował tam m.in. wdrożenie i rozwój produktu TO WIDEO od strony wydawniczej i reklamowej. W 2011 jako Business Development Director planował i koordynował rozwój Vendimob - pierwszego polskiego mobilnego adserwera reklamowego.

Krystian TrapszoKierownik Działu Performance, RAS Polska, Ringier Axel Springer Polska

Head of Performance, Sales Manager, Media Buyer, Performance Strategist

Ponad 8 lat doświadczenia w pracy dla sieciowych domów mediowych i dla dużych wydawców. Od ponad 5 lat w Ringier Axel Springer Polska, jako manager i szef działu Performance.