Impact Seminar #5/2022 Letni Brunch z Impact Academy

22/06/2021 Seminarium
Barka Warszawska, bulwary wiślane, Warszawa

Dla większości było to pierwsze spotkanie „twarzą w twarz” po ponad dwóch latach „siedzenia w onlajnie” i patrzenia na siebie na monitorach. Sporo więc było emocji, radości i przytulasów.

Na miejsce spotkania wybraliśmy klimatyczną barkę warszawską przy bulwarach wiślanych, z pięknym widokiem na Wisłę z jednej strony i Zamek Królewski z drugiej. Pogoda dopisała, więc atmosfera była rewelacyjna. Sami to zobaczcie.

Spotkanie zaczęliśmy krótką częścią merytoryczną, z prezentacjami wyników najnowszego raportu The Next Big Thing o najważniejszych trendach w handlu i ich wpływie na zwyczaje polskich konsumentów. Następnie pokazaliśmy najciekawsze kampanie i case studies, które zrealizowaliśmy wspólnie z naszymi klientami w ostatnich miesiącach. Oto one:

1. Jak zbudować zaangażowanie widza z udziałem audio i video? – Iga Wąsowicz-Chmaj, Video Project Manager, RAS Polska

2. Jak kreatywnie pokazać markę przy temacie sustainability? – Adrianna Karpińska, Project Sales Specialist at Noizz, RAS Polska

3. Jak przenieść usera z online do offline? – Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management, RAS Polska

4. Jak dopasować kreację do ekosystemu RASP? – Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, RAS Polska

5. Jak budować zasięgowe a przy tym kreatywne LP? - Łukasz Ograbek, Production Manager, RAS Polska

6. Jak osiągnąć w kampanii e-commerce konwersję powyżej 1%? - Krystian Trapszo, Kierownik Działu Performance, RAS Polska

Wszystkie prezentacje spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów (dziękujemy raz jeszcze prelegentom!), co widać było w późniejszych rozmowach kuluarowych.

9:30 – 10:00 Recepcja, kawa, herbata

10:00 – 10:30 The Next Big Thing. Najważniejsze trendy w handlu i ich wpływ na nastawienie i zwyczaje polskich konsumentów - Maria Szymczyk, CEO Braincandy

10:30 – 12:00 - Najciekawsze kampanie i case studies, które zrealizowaliśmy wspólnie z naszymi klientami – eksperci z Ringier Axel Springer Polska

12:00 – 13:00 - Brunch

Zarejestruj się

prelegenci

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ewa Schreiber Head of Strategic Project Management, Ringier Axel Springer Polska.

Iga Wąsowicz-ChmajVideo Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Maria SzymczykCountry Director, Braincandy

Krystian TrapszoKierownik Działu Performance, RAS Polska, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Ewa Schreiber Head of Strategic Project Management, Ringier Axel Springer Polska.

Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów związanych z mediami cyfrowymi i tradycyjnymi. Praca po stronie największych grup mediowych w Polsce. Od 2013 związana z Ringier Axel Springer Polska, początkowo jako Strategic Project Manager i Crossmedia Strategy Manager. Wcześniej pracowała w Grupie RMF, gdzie realizowała oferty crossmediowe łączące prasę, internet i radio. Ekspert w temacie Content Marketingu – prowadziła gościnnie wykłady na Uniwersytecie Warszawskim, w ramach branży mediowej prowadzi eksperckie wykłady, szkolenia i webinary z zakresu tworzenia komunikacji marketingowych i badań.

Iga Wąsowicz-ChmajVideo Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Entuzjastka kreatywnych rozwiązań wideo z kilkuletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami. Odpowiada za tworzenie i realizowanie niestandardowych projektów sprzedażowych, w tym za opracowywanie i realizację działań video branded content, lokowanie produktów w produkcjach własnych, kreowanie rozwiązań typu content marketing z wykorzystaniem video.

Maria SzymczykCountry Director, Braincandy

Od 12 lat zajmuje się rozwijaniem biznesów i budowaniem strategii. W Braincandy odpowiada za ekspansję na rynki europejskie. Wraz z zespołem badaczy śledzi trendy konsumenckie, aby wspierać lokalnych maketerów w podejmowaniu możliwie najlepszych decyzji biznesowych.

Krystian TrapszoKierownik Działu Performance, RAS Polska, Ringier Axel Springer Polska

Head of Performance, Sales Manager, Media Buyer, Performance Strategist

Ponad 8 lat doświadczenia w pracy dla sieciowych domów mediowych i dla dużych wydawców. Od ponad 5 lat w Ringier Axel Springer Polska, jako manager i szef działu Performance.